Mă simțeam ca naiba după beția de ieri.
Stăteam tolănită pe pat cu o revistă în mână când deodată Maddy da buzna în cameră.- Ce s-a întâmplat? întreb eu.
- Ești chemată în biroul lui Noah, răspunse ea.
- De ce?Nu am făcut nimic.
-Asta sa i-o spui lui.Nu știu cum sau de unde dar a aflat ce s-a întâmplat aseară, și nu e prea încântat.
- Off... la naiba, nu înțeleg ce treabă are el cu toate astea și de ce își baga nasul.
M-am ridicat leneș de pe pat și am pornit spre biroul lui. Am străbătut drumul și am luat-o la dreapta spre birourile profesorilor.Mergeam cât de încet puteam, ca sa evit cât mai mult timp întâlnirea.
În cele din urma am ajuns în fata ușii biroului, birou în care am fost de prea multe ori pentru nici o săptămână de școală.
Ciocanesc și răspunsul nu întârzie sa apară. Deschid usa și pășesc încet înăuntru.
- M-ati chemat?întreb eu.
Noah stătea cu spatele și privea afară pe fereastră. După ce am terminat de rostit întrebarea, acesta se întoarse cu fața spre mine.
Pe chipul sau puteam citi dezamăgire.
- Ce s-a întâmplat mai exact aseară?întrebă el.-Ce putea sa se întâmple? Am fost și noi ca tinerii la o petrecere, mare scofala. Nimic ieșit din comun.
- Ați ajuns la noua noaptea beți criță. Noroc că nu v-ați întâlnit cu vreun polițist. Și pe lângă asta erai cât pe ce sa fii violată de un drogat.
Poftim?!De unde are el atâtea detalii despre seara trecută?
-Ce îți pasa ție ce s-a întâmplat cu mine, sunt majoră fac ce vreau. Și ca sea știi și tu nu am nevoie de sa îmi spui ce trebuie să fac și ce nu, nu ești taica-miu.
Îl privesc cum își strânge pumnii și își inclesteaza maxilarul, semn că e nervos.
- Ai perfecta dreptate,nu sunt taica-tu ca sa iti spun ce sa faci, răspunse el. Dar nu accept un astfel de comportament aici. Dacă ai chef sa te destrabalezi cu toții bețivii mie nu îmi pasă , dar pe perioada cât ești aici va trebui sa o lași mai moale.
Am rămas cu gura deschisă și nu știam cum sa o închid. Asta este părerea lui despre mine? Ca sunt o târfă?
-Tocmai m-ai făcut târfă?spun eu șocată.
- Femeie de moravuri ușoare suna mai frumos, nu uita ca ne aflam intr-o școală.
- Așa pentru cultura ta generala eu nu sunt cea ce pretinzi tu , și habar nu am de unde ti-a venit ideea asta stupidă.
- Asta lași sa se vadă, dar vom remedia ăsta chiar dacă e adevărat sau nu, spuse el atrăgându-mi atenția.
- Cum așa?întreb eu.- Ca sa iti iasă aerele astea din cap și sa nu îmi mai pui la socoteala autoritatea de acum încolo vei fi pedepsită. În fiecare zi după cursuri vei avea ore de detenție, până când te vei cuminți. Dacă nu vei mai avea suficient timp nu vei mai crea probleme.
-Nu poți face asta, spun eu.
- Serios? Incerca-ma, spuse el cu un zâmbet drăcesc pe buze. Cred ca inversezi rolurile și uiți ca eu sunt profesorul și dețin puterea.
- Și directorul ce părere are despre asta? întreb eu.
- A fost de acord. De acum înainte ne întâlnim după cursuri la biblioteca, acolo vei avea ore de meditații suplimentara, în asta va consta pedeapsa ta.
Îi arunc o privire fioroasa și ies din birou trântind ușă după mine.
Cine se crede el ?
***
Eram la ora de geografie și dădeam test. Nu mă puteam concentra deloc pe foaie.
Profesorul ne lua foile, a mea fiind mai mult goala.
Am așteptat în liniște sa le corecteze. Când a terminat ne-a chemat pe fiecare sa ne vedem nota.Când îmi striga numele m-am ridicat și am pornit spre catedră. Un șase mare era scris pe foaie cu roșu.
Mă întorc înapoi în bancă unde Maddy mă întreba :
- Cât ai luat?-Șase ,spun supărată.
- Ahh nui nimic în comparație cu mine care am luat patru, spuse ea și amândouă începem sa chicotim.
La sfârșitul orei îmi strâng lucrurile și pornesc spre ieșire.
- Mergem în camera sa ne uitam la un film?întrebă Maddy.
- Nu pot. Trebuie să fiu la detenție,îți spun mai târziu. Și plec lasand-o în urma.
Ajunsă în fata bibliotecii intru și îl găsesc pe Noah la o masa plina de cărți.
- Cât timp voi sta aici?întreb eu.
- Cam vreo 2-3 ore, dacă ești rapidă. Văd ca nu prea Îți priește primul șase, spuse el râzând.
- Mai taci, spun eu inghiontindu-l în umăr. Cu ce începem?
-Istoria Orientului Antic, așa vei recapitula și pentru testul de săptămâna viitoare.
M-am pus pe citit. Am stat acolo trei ore discutând doar despre istoria Egiptului.
Acum eram foarte obosita. Nu voi mai rezista la mai multe ore de meditații. Trebuie sa fac ceva ca sa scap .Dar ce?
Ajung în camera mea și mă pun pe învățat la logica.
Caut o metoda de a scăpa de detenție, dar nu am nici o idee.Îmi va veni mie o idee dacă vreai sa scap de orele suplimentare de istorie.
CITEȘTI
Profesorul de Istorie
RomanceEleva noua,școală nouă,probleme noi. Candice Parker este fata în vârstă de 19 ani care a terminat liceul.Viata ei se schimba când este admisă la una dintre cele mai prestigioase facultăți din Chicago. Își părăsește familia și prietenii plecând într...