Cât de rău putea fi dacă mergeam la o simplă petrecere? Doar mergeam cu Maddy și restul prietenilor ei. Poate și asta era problema, erau prietenii ei, nu a mei. De când cu Noah nici nu mi-am mai făcut prietenii noi. Pur și simplu m-am axat pe el. Dar cred ca a venit timpul sa mă trezesc la realitate și sa cobor cu picioarele pe pământ.
Va fi o seară superbă . Îmi tot spuneam. Deși nu cred ca va fi așa fără Noah. As putea sa refuz sa mă duc, doar nu am fost invitată personal, și nici măcar nu știu cine este sărbătoritul. Dar trebuia sa mai ies afară din campusul ăsta blestemat până nu înnebunesc de-a binelea.
De câteva săptămâni încoace nu am avut în cap decât antrenamente, somn și Noah. Peste câteva zile va mai fi un test eliminatoriu iar eu în loc sa mă antrenez pierd vremea. Ce naiba e în capul meu?
Nu contează acum. În seara asta va trebui sa uit de toate, inclusiv de Noah. Atunci ar trebui sa încep sa mă pregătesc doar nu vreau sa o fac pe Maddy sa aștepte prea mult.
După ce îmi fac un duș scot din dulap frumoasa rochie pe care o am pregătită pentru ocazii speciale. Ei bine asta e o ocazie specială. Voi celebra o seară de recuperare după toate eforturile depuse în ultima vreme.
Mai arunc o privire în oglindă și zâmbesc mulțumită. Frumoasa rochie aurie de dantela cu imprimeuri florale venea ca turnată pe mine. Deși scotea prea tare în evidență sânii și lasă prea mult pielea delicata a gatului și umerilor la vedere. Lasă să iasă la iveală o siluetă de invidiat. Dantela se mula frumos pe formele mele. În picioare mi-am luat o pereche de sandale crem cu o înălțime a tocului amețitoare.
Nu aveam de gând sa mă încarc prea tare cu accesorii. Mi-am luat un plic auriu metalic , o pereche de cercei și un lănțișor fin din aur. La mână mi-am luat o brățară aurită care se potrivea cu geanta.
Acum urma machiajul. Am decis sa nu mă machiez prea strident, destul ca iesiam prea tare în evidență din cauza rochiei. Nu vreau sa fiu considerata o târfă . Am optat pentru un machiaj natural.
Cu o ultima privire admirativa în oglindă ies din cameră. Maddy și Louis mă așteptau la baza scărilor. Când mă văzură făcură ochii mari. Louis fluieră apreciativ iar Maddy îi trânti un cot în stomac.
- Vei face senzație în seara asta sunt sigură, spuse Maddy.
Ea era îmbrăcată cu o rochie roză mulată pe umăr era înălțată cu o pereche de sandale negre cu toc înalt și subțire.
- Haide-ti domnișoarelor, seara ne așteaptă, spuse Louis și ne întinse la ambele brațele. L-am apucat de braț și am ieșit cu toții afară.
***
Într-o jumătate de oră am ajuns la intrarea în club. Era o construcție enormă iar la intrare era scris cu litere roz Diverty 7 Club. Muzica răsuna în boxe de se auzea de la intrare iar pe trepte așteptau o grămadă de tineri ca sa intre.
Când am reușit în sfârșit sa intram aveam altă problemă. Sa găsim o masă la care sa stăm. Era o treaba grea ținând cont de faptul că sala era plină.
Când am găsit una libera și ne-am așezat am văzut cum o tipa se apropia de noi. Părea cam de aceiași vârstă, cu parul lung închis la care părea negru, cu pielea măsline și o privire intensă. Avea un mers de felină care avea o tentă exotică, orientală.
Și era îmbrăcată cu o rochie neagra, foarte mulată, din piele care abia îi acoperea fundul.- Bună, spuse ea cu glasul ei pițigăiat.
- Bună Isabel, spuse Maddy.
Isabel îmi aruncă o privire cercetătoare și își prinse cu degetul o șuviță de păr pe care o roti. Arată plictisită. Sau asta era impresia pe care vroia sa o lase.
CITEȘTI
Profesorul de Istorie
RomanceEleva noua,școală nouă,probleme noi. Candice Parker este fata în vârstă de 19 ani care a terminat liceul.Viata ei se schimba când este admisă la una dintre cele mai prestigioase facultăți din Chicago. Își părăsește familia și prietenii plecând într...