Capitolul 31

9.1K 482 53
                                    

Perspectiva lui Noah :

Stăteam liniștit în biroul meu încercând sa corctez niște lucrări, sau cel puțin pana când apăruse mica lipitoare. Și prin mica lipitoare mă refeream la Isabel care dăduse navala în biroul meu și se pozitiona în fata mea. Purta o fusta scurta care abia îi acoperea fundul și o cămașă decoltata și mă mira ca nu a fost trimisa la director din cauza ținutei prea indecente.

Mă încălecat și mă înconjura cu picioarele ei dezvăluind lenjeria intimă. Și ca o liana ce era, își puse brațele în jurul gatului meu. Am încercat sa o îndepărtez dar în zadar, era prinsa de mine mai ceva ca o lipitoare. Își lipi buzele de gatul meu și începu sa îmi descheie nasturii de la cămașă. Când am realizat ce are de gând am îmbrâncit-o și am reușit sa o dezlipesc de mine.

- Ce dracu iți închipui că faci?! mârâi eu enervat.

Ea se pune cu fundul pe birou și mă trage între picioarele ei. Mârâi enervat când se freacă prea mult de mine. Ușa se izbește de perete și rămân șocat când o văd pe Candice cu o expresie la fel de șocată ca a mea. Socul se transformă cât ai clipi în furie și ură iar ochii ei scăparau nervoși.

- Mă scuzați, spuse ea iar ochii i se umplută de lacrimi.

Am întins mâna după ea dar deja făcuse cale întoarsă și pleca trântind ușa în urma ei.
Am dat sa plec după ea dar lipitoarea mă prinse mai tare în brațe.

-Las-o, nu merită atenția ta, spuse ea.

O îmbrâncesc și cu greu mă abțin sa nu o pocnesc de sa vadă stele.

- Taci dracu' din gura aia spartă, mârâi eu la ea și plec pe urmele scorpiei care nici măcar nu mă lăsa să îi explic.

Și nu e vina mea! Pur și simplu nu e vina mea. Eu doar stăteam liniștit și îmi vedeam de treabă când da buzna peste mine nebuna aia și se lipește de mine. Ce vina am eu aici?! Și în plus Candice ar trebui sa își ceara scuze, doar ea l-a sărutat pe Davis nu eu.

Soarta asta este foarte crudă. Femeia mea, sau cea care pana acum nu mult timp era a mea, a fost luată de altul. Și încă de cine. Intre mine și Davis exista o rivalitate de mai mulți ani. Mai exact din liceu. Îl urăsc pe nenorocitul ăla. Iar femeia mea este acum a lui. Dar nu pentru mult timp. Dacă nu va fi a mea atunci nu va fi a nimănui. Mai bine îi omor pe unul din ei și tot nu vor fi împreună.

O urmăresc pe focoasa blondină care merge cu o viteză incredibilă. Evită pe toată lumea din calea ei. Picioarele ei lungi îmi atrăgeau privirea și mișcarea soldurilor ei mă făcea sa înghit în sec. Este doar a mea! Nu voi lăsa pe nimeni sa se atingă de ea .

Se oprește deodată și lovește cu pumnul în perete atrăgând atenția asupra ei. Arunca o privire în spate și când mă vede o ia din nou din loc. Ochii ei aruncau flăcări și dacă nu ar fi fost nimeni în jurul nostru cred ca m-ar fi jumulit de viu.

Dintr-o data o ia la fuga la propriu iar cand vad tinta ei , sangele imi clocoteste in vene. Davis statea in capatul holului de vorba cu niste elevi . Candice sare in bratele lui iar el o strange la pieptul sau. Un sentiment de gelozie ma cuprinde si imi inclestez pumnii. Cand ea il trage intr-un sarut pasional, clachez. Cu greu imi stapanesc impulsul de al omori pe nenorocitul ala. Nu fac o scena deoarece nu vreau sa ii stric ei imaginea in universitate sau mai cine stie ce , asa ca plec de unde am venit. Nenorocitul mi-o va plati , voi avea eu grija de asta. Va zbura cat de curand de aici. 








Perspectiva lui Candice:




Il vad pe Noah cum se indeparteaza si parca ceva in mine se surpa . Dar il las sa plece, asa este cel mai bine pentru amandoi. Ma desprind din bratele lui Davis si imi cer scuze pentru momenetul stanjenitor. 


Profesorul de IstorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum