Capitolul 24

11.7K 510 29
                                    

A doua zi de dimineață stăteam ca un mort pe pat. Mă dureau toți mușchii. Și asta doar din vina lui Noah. Când îl prin o încurcă. Sunt în starea asta doar și doar din cauza lui.Ei poate și foarte puțin din vina mea.
Am încercat sa mă ridic dar îmi era cam greu. Singurul mod prin care ar trebui sa scap de durere ar fi sa fac o încălzire ușoară.

După ce mi-am mai dezmorțit mușchii m-am întins din nou în pat . Ridic privirea și o văd pe Maddy intrând în cameră cu un zâmbet pana la urechi.

- Ce ai de ești așa de fericită? o întreb eu.

- Louis m-a invitat la o întâlnire în seara asta. Abia aștept. Ultima pe care am avut-o a fost acum câteva săptămâni. Dar tu ce ai de ești așa morocanoasa?

- Nimic. Doar mă simt ca dracu'.

- Haha, se vede. Dar din ce cauză?

- Cuvântul Noah iți sună cunoscut?

Începe sa râdă și mai tare iar eu mă strâmb la ea.

- Bine eu am plecat. Apropo, ieri m-am întâlnit cu Jason prin curte și m-a întrebat de tine. V-ati despărțit?

Jason. De el chiar am uitat în ultima vreme. Ce o fi zis bietul tip?

- Da , cred.

-Ok, eu plec. Ne vedem mai încolo dacă te simți mai bine.

După ce Maddy plecă, camera se cufundase într-un liniște mormântală.
Dar dintr-o dată fusese spartă de intrarea lui Noah în cameră.
Cât de nesimțit poate fi. Cum mai are tupeul sa apară aici în cameră mea după tot ce mi-a făcut. Deși nu pot nega ca arată destul de provocator în tricoul lui gri și pantalonii de trening negri. I se puteau observa foarte ușor pătrățelele și mușchii bine lucrați în sală.

- Ce vrei? îl întreb eu.

- Văd ca nu te simți prea bine. Data viitoare va trebui sa te comporți mai frumos cu mine și nu te vei mai afla în acest stadiu.

- Va mai fi o data viitoare ? întreb eu în șoaptă.

- Probabil. El se apropie de tăblia a patului. Mă tem ca suntem predestinați sa ne certam ocazional, draga mea. Ținând cont de firea ta nechibzuită și încăpățânată și de comportamentul meu lamentabil de plictisitor, este invitabil sa nu ne certam.

- Sincer, eu nu te-as descrie drept plictisitor, Noah . Cred ca termenii arogant, dominator și încăpățânat ți se potrivesc de minune.

-Ești sigura de asta?

- Mă tem ca da. Acești termeni ți se potrivesc cel mai bine.

El zâmbi cu tristețe.

- Cred ca e o ușurare sa știu ca nu gândești despre mine lucruri chiar așa de rele după tot ce s-a întâmplat.

După ce termină de spus fraza el își dădu tricoul jos lăsând la vedere un abdomen plat. M-am dat mai în spate pe pat.

- Dacă tu crezi ca poți veni aici și sa iti ceri privilegiile de iubit oricând ai chef, te înșeli amarnic. Dacă încerci sa te urci în patul ăsta o tip de o sa audă tot internatul și o sa cred a ca ești un violator. De asta o sa am eu grijă.

- Mă îndoiesc ca ai fi capabila de asta. Doar nu ai vrea sa mă faci pe mine sau pe tine de ras în fața elevilor sau profesorilor.

- Hai sa vedem.

Nu prea eram sigura de vorbele mele. Noah avea într-un fel dreptate. Nu puteam sa țip deoarece ne făceam pe amândoi de râs. Și mai exista și posibilitatea sa nu fiu auzită.

- Mă judeci greșit dacă crezi ca sunt atât de prost încât sa te provoc în acest mod. Dar tu ai obiceiul de a mă subestima.

Într-o clima am fost străbătută de un fior. Era greu sa rămân pe poziții când el se afișa pe jumătate dezbrăcat. Cred ca asta era și ideea lui, sa mă facă sa mă simt intimidata. Dar nu îi va merge.

- Nu ai de gând sa iti ceri scuze pentru ce mi-ai făcut?

- Nu prea are rost nu crezi? Nu regret nimic declară el aplecandu-si gura peste a mea.

Până acum nu fusese vorba de iubire, cel puțin nu din partea lui. Fusese destul de direct chiar de la început. Trebuie sa îmi amintesc mereu acest lucru mai ales când sunt în brațele lui. În astfel de momente îmi era atât de ușor sa îmi imaginez ca totul mergea bine intre noi, era atât de ușor sa pretind ca nu încerca să mă subjuge. Dar chiar asta făcea. Niciodată nu a pretins măcar ca mă iubește , tot ce vrea este o amantă cu care sa se distreze când are chef .

Mă durea acest lucru dar nu îl puteam opri.Dacă îl respingem exista șansa să îl pierd pentru totdeauna, sa plece la alta. Și nu puteam permite asta . Deși nu prea vreau sa recunosc m-am atașat de el .

- Maddy mi-a spus odată ca bărbații slabi sunt mai potriviți pentru o femeie deoarece sunt mult mai ușor de controlat.

Noah râse. Rasul lui îmi mângâia auzul.

- Uită-te la mine, iubito. Mă aflu la picioarele tale. Sunt un sclav al dorințelor tale perverse. Mă ofer să îmi faci tot ce dorești. Oare un barbat poate fi mai util de atât?

- Ai dreptate. Nu am de ce sa mă plâng de acest aspect al relației noastre.

Mi-am depărtat buzele și mi-am trecut limba peste conturul gurii lui închise. Noah gemu și începu sa îmi demonstreze cam cât era de dispus sa mă servească în privința plăcerilor mele . L-am prins de umeri și l-am tras spre mine după care l-am muscat ușor de lobul urechii. După care am coborât ușor cu săruturi fine pe linia maxilarului până am ajuns la gură lui.

L-am împins pe spate și l-am încălecat. I-am tras capul pe spate și am început sa îl mușc ușor începând de la ureche și continuând pe gât. El gemu ușor la ureche mea. Îmi apucă maieul și îl îndepărta cu grijă. Începu și el sa mă sărute pe gât trimițând fiori în tot corpul meu. Dar suntem smulși din visul nostru când Maddy intră ca un uragan la mine în cameră.

-Candi..... dar nu mai apuca sa continuie ca se blocă. Scuze.

- Nu știi sa bați? o întreb eu luandu-mi maioul pe mine.

- Vroiam sa te întreb ceva, dar pot trece mai târziu.

- Nu . Ramai aici și termină ce ai de spus. Eu ar trebui sa plec. Am ceva treabă, spuse Noah căreia deja îmbrăcat.

După care se ridică și plecă din cameră.

-Wow. Ce pătrățele are tipul! exclamă Maddy .

- Ce naiba te apucase sa intri așa peste noi? Dacă eram complet dezbrăcați?

- Scuze, nu am știut. Data viitoare am sa bat.

- Ce era așa de important de m-ai deranjat?

- Am vorbit cu câteva fete și se pare ca diseară va fi o super petrecere. Un tip în ultimul an își serbează ziua la un club pe care l-a închiriat pentru o noapte. Poate veni cine vrea. Va fi senzația serii, toată lumea vorbește despre asta. Trebuie sa vii și tu neapărat.

- Ok. Mă mai gândesc.






------------------------------------



Gata! Ăsta este capitolul pe care l-ati cerut. Am promis ca îl pun azi, iar eu mereu țin de promisiuni. Sper sa va placă.
Pupici :* :* :*

Profesorul de IstorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum