Capitolul 22

12.5K 558 17
                                    

Ajung în cameră mea înainte ca Maddy sa se fi trezit. Intru direct în baie și fac un dus rapid după care îmi iau pe mine un halat de mătase neagră și mă întind pe pat.

Mă întind după o pernă moale pe care o strâng în brațe cu putere. Ce bine ar fi dacă în locul ei ar fi Noah al meu.
Stau așa cu perna în brațe câteva minute bune pana când aud un zgomot pe hol. Îmi ridic capul la fix pentru al privi pe Noah intrând pe ușă. Tot ce gândesc se împlinește? ! Dacă e așa voi deveni milionară.


După ce închide ușa vine lângă mine și mă privește prelung fără sa scoată vreun sunet. Devin tot mai tensionata.

- De ce te holbezi? întreb eu iritată.

- De ce ai plecat fără sa spui? răspunse el cu o întrebare.

- Nu schimba subiectul.

- Nici tu. Deci care e explicația ta?

Ma prins. Nu aveam răspuns la întrebarea asta. Habar nu am de ce am plecat și poate era mai bine dacă rămâneam .

- Nu am vrut sa te trezesc, mint eu.

Deși nu era cu totul o minciună.

- Îți faci griji pentru mine sau pentru tine? întrebă el.

- De ce ar trebui sa îmi fac griji în privința mea?

- Ai plecat din cauza ca iti era frica cum voi reacționa în dimineața aceasta, corect?

Iar ma prins. În ultima vreme se pricepe sa îmi citească gândurile.

- Ai dreptate, spun eu resemnată.

El se apropie și mai mult de mine și mă lua în brațe. După care îmi dădu un sărut scurt pe frunte.

- De ce ? intreba el.

M-am ridicat de pe pat și m-am dus la geam. Zorile se iveau și nu mai era mult până când toți cei din campus se vor trezi.
Îi ignoram întrebarea intenționat.

Fără vreun avertisment mâinile lui se strânseră pe umerii mei și dintr-o mișcare mă cu spatele de perete . Înainte sa apuc sa reacționez, Noah se apropie atât de mult, încât trupul lui înalt și tare, se lipi de trupul meu mic și firav. Piciorul lui pătrunse intre picioarele mele, tinandu-ma pe loc.



Am înghețat pe loc, țintuită de socul resimțit la atingerea cu coapsele lui. Îl priveam cu ochii măriți.

- Ești o mică scorpie ce are mare nevoie sa fie îmblânzită înainte de a intra în bucluc. Știi de asta? Dacă as avea ceva minte as pune capăt relației aici și acum, dar nu mă pot abține, spuse el pe o voce groasă.

- Nu te poți abține de la ce? întreb eu lingandu-mi buzele.

- De la asta.


Gura lui se apropie de a mea cu o căldură feroce, și în sfârșit am putut sa îmi dau seama de starea lui de spirit. Eram pregătită pentru o criza de nervi, supărare dar în nici un caz nu eram în garda pentru excitare masculină. Noah mă dorea. Deși era ironic pentru ca mă avuse acum câteva ore.


Pe moment am rămas impietrita la atacul senzual. Nu mai cunoscusem niciodată un sărut atât de profund, aspru, pătimaș, decât de la Noah. Am început sa tremuri am prins brațele lui Noah pentru a nu cădea.

El gemu și apoi mă strivi de perete , iar coapsa lui îmi despărți picioarele. Când limba lui trecu pe lângă buza mea, am deschis instinctiv gura.
Am tresărit când mâinile lui îmi cuprinsera talia și poposira la mica distanță de sâni.

- Noah..... am apucat sa spun iar el îmi cuprinse lobul urechii cu dinții.

Dinții lui se jucara cu lobul urechii mele, nu mă durea , dar îmi lasă o vagă senzație . Simțeam în interior o căldură iar pulsu începu sa accelereze. Îmi plăcea mirosul lui și senzația data de mușchii lui puternici sub palmele mele.


-Antrenamentele noastre se vor dovedi a fi foarte interesante, șopti el.

Furia lui păru sa fi dispărut, fiind înlocuită de dorință.

- Așa crezi? întreb eu.

- Sunt sigur. Ne vom distra pe cinste, voi fi obligat sa trec prin multe lucruri ca sa mi te predai, dar în final vei fi a mea, doar a mea.

-Nu fi prea sigur.

- O sa te predai pentru ca nu vei putea rezista. Nu vei mai găsi pe nimeni care sa iti dea cea ce îți dau eu . Acum ca știu ce vrei, te am la degetul mic, rânji el.

- Și ce crezi ca vreau?


- Aventură, senzații tari, și un tovarăș pentru toate. Iar eu sunt dispus sa mă ofer voluntar.

- De ce am impresia ca te referi la aventuri sexuale și nu la antrenamente fizice obișnuite?

Acesta râse.

- Da mai prins. Mă refer la amândouă. Tu ești o persoana vulcanică și greu de stăpânit, iar eu voi fi stăpânul tău.

-Dar , dacă află cineva vom intra în mari belele.

- Cea ce alegem sa facem intre miezul nopții și răsăritul soarelui va fi secretul nostru iar restul pe timp de zi va fi o acoperire.
O sa jucam jocuri împreună, Candice, periculoase. Jocuri care nu seamănă cu nimic din ce ai mai jucat până acum.

Curiozitateamea și pofta de aventura nu pot și stăpânite așa ca nu aveam decât sa accept.

- Foarte bine, spun.

Acesta rânji din nou.

-Ne vedem mai târziu la antrenamente, spuse și mă sărută pentru ultima oară înainte sa plece.

Îmi iau pe mine o pereche de colanții mulați , un tricou și o bluza de trening și ies din cameră. Pe canapea stătea Maddy care mă privea fix.

- Sa nu crezi ca scapi așa ușor de mine domnișoară, spuse ea. Îmi vei spune chiar acum tot ce sa întâmplat.

Oftez și mă așez lângă ea pe canapea.

- Ce căuta Noah la tine în cameră?

- Tu ce crezi ?

Acesta făcu ochii mari de mirare.

- Nu pot sa cred, spuse.

După ce i-am povestit lui Maddy detaliat ce sa întâmplat noaptea trecuta și dimineața asta am scăpat se ea.Acum mă îndreptăm spre cantină sa mănânc și eu ceva. Oricum nu mai știu când pusesem ultima oară gura pe mâncare. După ce voi termina mă voi duce în sala de sport unde mă aștepta Noah.






Vreau sa îmi cer scuze pentru greșelile de ortografie. Mulțumesc pentru voturi :*:* :*



Profesorul de IstorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum