Jelikož se blížil ten den, věděla jsem, že se mám na co těšit. Když mi přišel předat obálku služebný, nemohla jsem se dočkat. Vyšla jsem před dům, otevřela branku a slušně pozdravila. Mezitím, co jsem si se služebníkem povídala, mě z okna pozorovala moje máma a sestra. Obě se na mě zakřenily a já málem vybuchla smíchy. Služebník zakroutil očima, rozloučil se a odešel. Jen jsem otevřela dveře má sestra Angie se na mě vrhla, skočila na moje záda a s úsměvem na tváři mi povídala
,,Meliss! Tak co? Co říkal? Povídej, přeháněj! Byl aspoň trošku sexy? Mluvil spisovně a nebo normálně?". V ten moment jsem nestíhala ani odpovídat. Byla jsem tak nadšená jako ona, a proto jsem ji skoro nevnímala. Zdvihla jsem hlavu a podívala se na mamku, která měla sice ostrý postoj, ale pohledem jako by mi chtěla říct - ,,Pro mě jsi vždy princezna Meliss!". Společně jsme odešli do obývacího pokoje, kde jsme si všechny sedly na gauč a otevřely dopis. Snažila jsem se ho opatrně otevřít, abych nepoškodila obálku ani dopis. Angie byla tak strašně natěšená, až sebou mávala ze strany na stranu. Pohodlně jsem se posadila a začala číst - ,, Dobrý den, zjistili jsme, že ve Vašem domě se nachází dívka přibližně 17-20 let stará. Rádi bychom Vás poprosili, zda by Vaše dcera nechtěla být královnou naší země. Pokud jste se rozhodli, že byste nechtěli přijít o takovou životní šanci, dojděte na nejbližší úřad a předložte tuto zprávu. S pozdravem král Clarson a královna Ema,, . Po dočtení jsem byla snad nejšťastnější osoba na světě. Máma ani mě jen mrkla, což u ní znamenalo souhlas, a Angie se na mě ušklíbla a objala mě. Připadala jsem si jak v sedmém nebi.
,,Jmenuji se Melissa Retsová a jsem ze 4. kasty. Momentálně mi je 17 let, ale za měsíc oslavím svoje 18. narozeniny. Ovládám mnoho cizích jazyků například francouzštinu, němčinu, angličtinu, češtinu... . Moc ráda zpívám a hraji na klavír." odpověděla jsem paní na úřadě. Bohužel jsem ale nečekala, že mě čeká focení, i když mi to mohlo dojít. Rychle jsem došla na dívčí toalety, upravila si svoje hnědé vlasy a mrkla na sebe v zrcadle. Než jsem došla zpátky uviděla jsem opravdu krásné holky ve věku asi jako já. Čekali ve frontě na zápis na Selekci. Vydala jsem se směrem k fotografovi, abych se vyfotila a šla rychle domů.
,,Ahoj" ozvalo se z davu, dokud nevylezla nějaká slečna s černými vlasy a modrýma očima.
,,Ahoj,, odpověděla jsem ,, my se známe?". Nachvilku bylo v uličce ticho, ale nakonec odpověděla
,,Ne, ale vypadáš na fajn holku. Moje jméno je Katarína a jsem z třetí kasty. Odněkud tě znám, někoho mi připomínáš." Ihned jak dořekla poslední slovo, uvědomila jsem si kdo je. Byla to moje soupeřka na "Miss Baby", kde jsme obě získávali první příčky. Obvykle jsem vypadala lépe než ona, ale Katarína opravdu vyrostla do krásy.
,,Chodila jsi na Miss Baby?" optala jsem se. Katarína jen přikývla, asi jí to nedocházelo.
,,Melissa Retsová, kde je? Musí jít na focení" ozvalo se že dveří sekretářky.
,, Ty jsi... Melissa? Ta Meliss? Ta co mě obvykle porazila?"
,,Ano...,, odpověděla jsem ve spěchu a šla se vyfotit. Sedla jsem si do staré kabinky v místnosti a fotografka mě začala fotit. Měli jsme stejný humor, a proto jsme si říkali vtipy a vtipné historky. Po focení mi ale fotky neukázala, a odešla jsem s přáním, ať tam nedá tu nejhorší fotku. Cestou domů mi vrtalo hlavou pár vzpomínek, co jsme zažili s Katarínou. Když jsem přišla do mého pokoje, a flákla sebou o postel, byla jsem ráda, že dnešek jsem úspěšně splnila. Bohužel jsem nechala otevřené dveře, kterými ke mně vletěla Angie a začala polštářovou bitvu. Večer jsem usínala s pocitem, který jsem již dlouho neměla.
ČTEŠ
Selekce
RomanceMé jméno je Melissa Retrová, jsem obyčejná dívka, která se už od malička chce stát princeznou. Co ale když mě vyberou do Selekce, a já budu muset jet do paláce? Inspirace: Selekce - Kiera Cass