31. kapitola

1.3K 67 10
                                    

Otevřela jsem dveře. Vyvalila se na mě jeho neobyčejná vůně. Už z toho jsem byla docela hotová.
,,Račte má dámo." řekl Willy. Udělala jsem tedy krok do jeho místnosti. Z minula se nic nezměnilo. Koukla jsem se na krb, chyběl tam ten můj obrázek.
,,Kde máš ten můj obrázek?" zeptala jsem se.
,,Vždyť sis ho minule brala..." usmál se. Měl vlastně pravdu. Neměla jsem čas dokreslit na ee obrázek to, co jsem chtěla. A hlavně už vůbec ne po tom, co se mezi mnou a Camem stalo.
,,Děje se něco?"
,,Nene" odpověděla jsem.
,,Tak kde jsme to přestali?" usmál se na mě. Levou rukou si mě přitiskl k sobě. Mezi námi nebyla ani milimetrová mezera. Pomalu se ke mě sklonil a políbil mě. Z jednoho polibku se náhle vytvořilo vášnivé líbání. Pomalu mi začal sundavat šaty. Nevím jak se mu to podařilo, ale najednou jsem před ním stála pouze ve spodním prádle. Já mu zase naoplátku rozepla košili. Neuvěříte co jsem viděla. Měl nádherně vypracované tělo, až jsem z toho slintala. Nepřestávali jsme se líbat a za dvě minuty jsme se přesunuli na postel. Když mě položil na postel, sundal si kalhoty. Asi víte co to znamená.
,,Princi, máte jednání..." ozvalo se ze dveří.
,,Dop*dele! To si tady člověk nemůže ani užít posledních pár dní!" zakřičel princ a nandal si zpátky kalhoty.
,,Pardon, nevěděla jsem..." odpověděla služebná.
,,V pohodě, ale nikomu ani muk." mrkl na ní. Ona celá zrudla a poté odešla.
,,Promiň, zřejmě jsem se nějak moc do toho vžil a zapomněl, že mám jednání."
,,Pohoda, jen..." ukázala jsem na věci, a poprosila o podání.
,,Jistě... A nebo ..." řekl a šibalsky se zasmál. Došel k mému oděvu a položil ho až do koupelny.
,,Né!!!!" zařvala jsem.
,,Ale jo!" a vyplázl jazyk.
,,Ach jo..." a zvedla jsem se s dekou obvázanou kolem sebe.
,,Bez deky, broučku." usmál se na mě.
,,Hey!". Sundala jsem tedy ze sebe deku a šla pouze v kalhotkách a podprsence. On se jen smál a já se na něj zamračila. Popadla jsem svoje šaty a rovnou si je oblékla.
,,Máš dokonalou postavu, hodila by ses na Miss." řekl mi že dveří z ložnice.
,,Lichotka?"
,,Jasný..."
,,Tak já půjdu." řekla jsem, ale on se opřel o futra a já upírala pohled na jeho vypracované břicho.
,,Líbí se ti vypracování chlapi jo?"
,,To je to tak vidět?" zrudla jsem.
,,Od té doby, co si mi rozepla košili, se na nic jiného nedíváš."
,,Promiň..."
,,Vždyť to je normální u holek."
,,Já už musím, a ty taky, tak uhni nebo..." řekla jsem.
,,Nebo?" zeptal se a já ho políbila. Po pár sekundách jsem se odtáhla.
,,Tohle je to nebo?" optal se znovu.
,,Jo?"
,,Tak to tu budu stát napořád." usmál se. Já ho ale obešla a rychle zamířila ke dveřím, kde jsem mu poslala vzdušnou pusu. Zamířila jsem si to pak směr večeře. Bylo už 6 hodin, uteklo to a to dost rychle. Na večeři bylo už pár dam, takže jsem se jaksi připojila do kolektivu.
,,Víte že....." ozvala se Fiona.
Všechny holky najednou začali drbat....
,,Rebby se prý hrabala v královniných šuplících, kvůli tomu je prý i dnešní schůzka..." řekla jedna z nich.
,,Cože?" zeptala jsem se.
,,Ty to nevíš?" odsekla mě Fiona ,,vloupala se do její ložnice a hledala nějaké klenoty. Prý si myslí, že by mohla být jedna ze Seveřáků."
,,Fakt?" řekla jsem vyjeveně.
,,Jo! To bych ti to asi neříkala..." řekla a povídala si dál s ostatními.
Mě se to celou dobu vše promítalo v hlavě. Cam, Willy, Rebbecaa Seveřáci...
4 nedořešené věci.... Mami! Potřebuji tě. Napadlo mě že ji napíšu. Po večeři jsem se odebrala do své komnaty, sedla si na židli a začala psát....

SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat