4. kapitola

3K 131 7
                                    

Když jsem se probudila, okolo mě bylo naklizíno a v celém domě byla cítit vůně vaflí. ,,Mňam, vafle!" zakřičela Angie že svého pokoje.  Ihned jsem vstala, protáhla se a ve svém růžovém pyžamu s medvídkem vylezla z mého útočiště. ,,Dobré ráno Mes" pozdravila Eiw u plotny ,,Kolik si dáš vaflí?".
,,Dobré i tobě Eiw, asi 2 budou stačit."
,,Okej, tu." a položila plný talíř vafle na stůl.
,,Neumíš počítat?" zeptala jsem se ,,já jen že jsem chtěla dvě a najednou mám pět".
,,Promiň Mes, ale dnes mám pro tebe naplánovaný celý den a potřebuji, aby si měla dost energie." Kývla jsem hlavou na souhlas a dala se do vaflí. Byly opravdu vynikající. Po snídani jsem nechala Eiw mi připravit věci na sebe. Měla opravdu dobrý vkus. Připravila mi krásné letní šaty s motýly, modré lodičky a náhrdelník. Po dlouhé přípravě jsem konečně mohla vyjít ven.
,,Eiw?"
,,Ano Mes?"
,, Jak dlouho sloužiš v paláci?"
Chvilku mezi námi zůstalo ticho. ,,No... Na svůj příchod si ani nepamatuji, byla jsem nalezena v košíku před dveřmi paláce. Prý moje máma neměla peníze, tak mě radši přenechala někomu jinému."
,,Takže počkat, ty jsi tam skoro od narození? A neviděla jsi se s královskou rodinou? Kdo se tě ujmul?"
,,Stephanie Fregová, kuchařka z královské kuchyně. Beru ji jako svojí mámu, sice tvrdá, ale podívej co ze mě vychovala."
,,Aha, to jsem nevěděla, promiň. Hele kolik ti vlastně je?"
,,Osmnáct" a podívala se na mě.
V tu chvíli věděla na co myslím.
,,A proč si se nepřihlásila do Selekce? Jsi krásná, chytrá, šikovná... Ideální královna!"
,,To není tak lehký Mes. Musela bych pro to riskovat svojí práci. Pokud bych se přihlásila, musela bych dát výpověď, jenomže to místo co mám teď je pro mě velice důležité."
,,Aha, chápu..."
Než jsem stačila dopovědět větu, někdo z dálky na mě zavolal ,,Mes? Můžeš na chvilku?" Z té dálky jsem tu osobu neviděla, ale vypadala jako Cam. Jasně, byl to Cam. ,, Tak jdeš už Mes?"
,,Jojo hned jsem u tebe!" zakřičela jsem a otočila se na Eiw ,,Dáš mi minutku?"
Přikývla a já se pomalu blížila ke Camovi. ,,Tak dělej" povzbudil mě.
,,Jsem tady Came" přivítala jsem ho obejmutím a dále jsme spolu mluvili.
,,Copak máš na srdci?" začala jsem.
,,Jen... Chtěl jsem ti poblahopřát k místu v Selekci. Na té fotce jsi byla velice roztomilá. Bylo mi jasné, že tě vyberou, protože lepší holka pod sluncem není."
To mě zahřálo u srdíčka. ,,Ooo, díky" a darovala jsem mu jeden úsměv.
,,Víš, chtěl jsem se ti omluvit za moje chování, že jsem se s tebou přestal bavit."
,,V pohodě Came, takže zase kámoši?"
,,Ty si pro mě víc než kámoška Mes." a pomalu se ke mě obličejem přiblížil.
Když se jeho rty dotkly těch mých, chtěla jsem to znovu a znovu. Ale vzpomněla jsem si na tu hordu papírů, kde jsem měla tučně napsáno ,,Žádný vztah,,. Rychle jsem se odtáhla ,,Came, já... já nemůžu".
,,Proč? Vždyť to byl jen polibek! Co by se mohlo tak hrozného stát?"
,,Třeba můj odchod ze Selekce! Podepsala jsem mnoho papírů Came, že nebudu mít s nikým vztah."
,,Kdo říká, že máme spolu vztah?" pousmál se na mě. Měl polovičatě pravdu.
,,No... ". Než jsem to stačila doříct, jeho rty se zase dotkly mých. Tentokrát jsem neucukla. Užívala jsem si to. Byl to můj první vášnivý polibek.
,,Mes?" okřikla mě Eiw.
,,Kdo je to?" zeptal se Cam, který se odtáhnul od mých rtů.
,,Eiw, tohle je můj spolužák Cam a Came, tohle je moje služebná Eiw."
Cam jako ,,džentlmen,, ji podal ruku a pozdravil.
,,Mes už musíme domů, musím uvařit večeři" špitla Eiw
,,Ano, tak... tak ahoj Came!" rozloučila jsem se.
Cam mi poslal vzdušný polibek a zašel bůhví kam.
Na večeři jsme si s Angie a mámou povídali, co si vzít s sebou do paláce. Asi v jedenáct jsem vešla s Eiw do mého pokoje a usnula.

SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat