19. kapitola

1.6K 80 3
                                    

Jak jsem skončila prohlídku s Camem, zamířila jsem to do dívčích umýváren. Trochu jsem se polila vodou, abych zjistila, zda to není sen. Ne, nebyl to sen. Po 10 minutách jsem vyšla z umývárny a namířila si to do salónku, kde měla být ochutnávka jídel od nových kuchařů.
,,Mes? Je to něco?" zeptala se Eline.
,,Ne-ne, vše je v pořádku" odpověděla jsem a usmála se.
,,Prosím! Dívky! Ticho!" zařve královna. Celý sál zmknul. ,,Zde se budou podávat nejdříve dezerty a poté hlavní chody od každého kuchaře. Z těch 300 lidí jsme vybrali 6 kuchařů a kuchařek, kteří se nyní porvou pouze o 3 místa. Přeji vám dobrou chuť!"
Jako první nám přinesly cheesecake [čískejk] a jako hlavní chod nám daný kuchař připravil knedlo-vepřo-zelo. Blbá kombinace, ale měl to opravdu dobré. Jako druhý přinesli služební krásný čokoládový dort, každému dali z něho kousek. Ale já měla na svém kousku napsáno písmenko "C" ... Chápu! To vařil Cam! Při prvním soustu jsem si zase vzpomněla na školu vaření, kdy jsme s Camem zrovna takový dort pekli. Byl opravdu dobrý. Všechny dívky ho snědly úplně celý, ani jeden drobek nezůstal na talíři. Jako hlavní chod zvolil krásně vonící svíčkovou. Ta se snědla ihned. I ty nejhubenější dívky si daly 4 knedlíky. Cam umí vařit. Cam je prostě bezva. Po dalších 8 soutěžících byli vyhlášení vítězové.
,,V zámku tedy zůstává - Cam Rotwajler, Hans New a Susan Trousová. Přejeme krásný pobyt na zámku!" řekl král, který se tam objevil, a zase ihned odešel.
Odpoledne nikdo nevylez z pokojů, všichni totiž byli nacpaní k prasknutí. Měla jsem tedy šanci se jít podívat za Camem. Sešla jsem pomalu dolů, dokud mě nezastavila stráž.
,,Lady? Kam jdete?" řekl strážník, který měla cedulce napsáno "Wolf"
,,Strážníku Wolfe, mám hlad, v pokoji nic není, musím do kuchyně."
,,To tam nemůžete poslat služebnou?" optal se mě.
,,Mohu, jen se potřebuji provětrat, tak pustíte mě?!" naštvaně jsem se zeptala.
,,Jistě, tudy Lady." ukázal strážník Wolf směr doleva.
A teď jen najít Cama. To nebyl tak těžký úkol. Našla jsem ho v kuchyni jak připravuje nějaký předkrm na večeři.
,,Ahoj, Mes! Tedy, Dobré odpoledne Lady Melliso." pousmál se.
,,Ahoj, máš tu něco dobrého? Mám hlad." snažila jsem se odpoutat pozornost.
,,Jistě ochutnejte tohle" řekl Cam a podal mi čokoládovou trubičku. Byla výborná.
,,Mohu s vámi mluvit pane Rotwajlere?" optala jsem se.
,,Jistě." a odešli jsme do zásobárny.
,,Gratuluji ti Came! To jídlo bylo perfektní!" zajásala jsem.
,,Díky Mes, dal jsem do toho trochu lásky, a tadá!"
,,Tak jak sis zvyknul?"
,,Je tu fajn parta, bude to fajn. Drby tu jsou, nudit se nebudu no." řekl mi.
,,Tak to je jasný, tady jsi na zámku, jeden průser, vyletíš."
,,Jasný Lady." usmál se na mě. To mě dostalo. Miluju jeho úsměv. Když se směje naplňuje mě to nějakou zvláštní energií. Neodolala jsem. Cam se ke mně sklonil a dál mi polibek. Já mu ho opětovala. Začali jsme se v tichosti líbat, i když oba víme, jaký by to byl průser, kdyby tohle někdo zjistil. Jenže Cam byl teď pro mě tady jako rodina.
,,Dobře, stačí. Obejmout chceš?" zeptal se Cam.
,,Určitě."
Obejmul mě trošku silněji, ale byla jsem za to ráda. Ulevilo se mi.
Poté co jsem opustila společné s Camem zásobárnu vrátila jsem se zpět do pokoje.
,,Mes? Máš tu dopis!" zakřičela Eiw.
,,Opravdu? Sem s ním!" natěšeně jsem zakřičela.
Pomalu jsem ho otevřela, s pocitem, kdo to může být. Srdce mi bylo o sto šest.

SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat