@Cinkowanss. Yorumunu okuduğumda ağzımı açık bırakan tatlı kız❤️ Bölüm ithaf zamanı geldi diyorum ne dersin😎 Umarım beğenirsin canım beklediğin gibi olmuştur inşaallah. Sana iyi okumalar ❤️❤️❤️❤️
Kahveler hazır biliyorum vee multimedyayı açalım. Mis gibi bir müziğimiz var. Umarım beğenirsiniz. Kahve ve müzik eşliğinde iyi okumalar.☕️🐞🍀
Zeynep, adımlarını hızlandırıp misafirlerin yanına geldiğinde Demet başını çevirdi ve Zeynep'i görünce gözleri kocaman açıldı. Cihan irkilip arkasına yaslandı Demet'e baktı. İkisi şoka girmiş şekilde kızlarına bakarken Demet tedirgin bir şekilde hızla misafirlerine döndü. Onların şaşkın ama gülümseyen yüzlerine anlam veremeyip tekrar Zeynep'e döndü. Zeynep kocaman gülümsemesiyle yanlarına gelirken dişlerinde parlayan metal gözüne çarptı. Zeynep ne zaman diş teli takmıştı!? Zeynep ne zamandan beri gözlük takıyordu!?
İçindeki ağlama dürtüsü boğazında yumru oluştururken dolan gözlerini kapattı. Keşke kavga etselerdi! Keşke Zeynep yine kapıyı çarpıp çıksaydı da şu rezilliği yaşamasaydı! Cihan kravatını gevşetirken terleyen yüzünü sildi. Zeynep yine ne yapıyordu!?
Zeynep, salona emin adımlarla girip misafirlere bakmadan yanlarına gelirken içinden kahkahalarla gülüyordu. Misafirlerin arkasına bakmadan kaçtıkları an kahkahalarını serbest bırakacaktı! Misafirlerin yanına gelip başını kaldırınca tüm gülümsemesi soldu. Olduğu yerde kalırken nefesini tuttu. Şu an nefes almaya ihtiyacı yoktu! Şu an arkasına bakmadan kaçma vaktiydi ama kaçamıyordu! Adımlarını atmayı bırak ne yapacağını bilmiyordu!
Kilitlendiği bir çift yeşil göz ve aklını başından alan gülümsemeyle yerle bir olurken başının döndüğünü hissetti. Bir şeyler yapsın, zaman geriye aksın ya da yer yarılsın dibine girsin sonra oradan dışarı hiç çıkmasın! Midesindeki bulantıyla beraber diz kapaklarının gevşediğini hissetti. Kerem'in yanındaki kişilere baktı. Onların da gülümseyerek kendine baktıklarını görünce sessiz bir nefesi dışarı verdi. Kalbinin sesi kulaklarını doldururken annesinin utançtan kızaran yüzüne, babasının başı yere eğik şekilde bakıp kaldığını gördü. Hep bir şeyler yapıp işin içinden sıyrılmıştı. Onlar şimdi o kadar önemsiz kalmıştı ki... Asıl şimdi ne yapacaktı!?
Kerem, Zeynep'e bakıp gülümserken onun ayakta çakılıp kalmasına değil sendelemesine endişelenirken kıpırdanmaya başladı. Zeynep'i tanıdığı kadarıyla bayılmaya doğru emin adımlarla gidiyordu. Annesine ve babasına baktı. Sonra Zeynep'in ailesine ve en son ayakta ama düşmek üzere olan Zeynep'e. Dilinden "müsaadenizle" sözleri dökülürken hızla ayağa kalkıp Zeynep'in yanına doğru giderken kimse ne olduğunun farkında değildi.
Zeynep'in dizleri bükülürken Kerem son anda tutunca herkesin bakışlarına hedef oldu. Zeynep'i tutarken ne bakışların ne de orada başkalarının olduğunu dahi umursayacak durumda değildi. Zeynep'in belinden tutarken onun anlam veremeyen bakışlarına gülümserken bilmiyordu ki Zeynep o gülüşten dolayı böyle oluyordu. Zeynep'in dilinden "Kerem sen" sözleri dökülürken devamı gelmedi.
Kerem, gözlerini ayırmadan bakarken kendine gelip Zeynep'in oturmasına yardımcı oldu. Zeynep, dili tutulmuş gibi Kerem'e bakarken Demet ve Cihan olanlara hâlâ anlam veremiyorlardı. Ahmet ve Sevim'in rahat hareketleri zaten tamamen anlaşılmazdı!
Ortamdaki sessizliğin ve anlaşılmazlığın bir an önce çözülmesi lazımdı ama nasıl? Ahmet'in öksürüp, konuşmak için hazırlık yapmaya başlamasıyla herkesin dikkati dağılırken, Zeynep hâlâ gözlerini kırpmadan Kerem'e bakıyordu. Demet, Zeynep'in neden gözlük ve diş teli taktığını düşünürken Ahmet'in konuşmasıyla herkesin dikkati dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞLER SOKAĞI NO 7/24
Roman d'amourHayatta hiçbir şey tesadüf değildir. Tesadüf değil, tevafuk vardır. İki kişi. İki kırık kalp. Biri kadın biri erkek. Birbirlerini hiç tanımayan bu ikilinin yolları Düşler Sokağında birleşirse n'olur? Ya düşleri gerçek olur ya da hayal kırıklığı ile...