34. Bölüm Fiyasko

5.1K 729 150
                                    

Finale geldik sayılır. Çok az kaldı. Ya bir ya da iki bölüm. Özel bölümlerimiz elbette gelecek Allah izin verirse. Yorum ve destekleriniz için hepinize teşekkür etmekten asla usanmayacağım. ❤️

Bu bölümü son günlerde üzücü olaylar yaşayan balıma sevgili anrgozbasii  na ithaf ediyorum. Okuyor biliyorum ama yorumlarıyla burayı süsleyemiyor. Balım içinde bulunduğun durumu biliyorum. Manen yanındayım ve seni seviyorum sevmeye de devam edeceğim bunu asla unutma. Umarım bu bölüm sana uğur getirir. Umarım sıkıntılarından bir nebze de olsa uzaklaştırır. Seni seven ve sevmekten asla usanmayacak balın. ❤️❤️❤️❤️🍀🐞

Evvet kahveler elimizde Multimedyayı tıkladık. Kahvelerimizi içerken Düşler Sokağı No 7/24'ün en uzun bölümünü okumaya geçelim. Sizleri seviyorum❤️☕️🐞🍀

Zeynep, heyecanla kapıyı açar açmaz Kerem dikkatini kapıya verdi. Zeynep'i yüzü kapalı, kapıda görünce nefesini tutup kıpırdamadan olduğu yerde kaldı.

Burnu havada para avcısı...

Bal Arısı...

Sevgilisi...

Zeynep...

Bembeyaz gelinlik içerisinde yüzü tam görünmese de o kadar güzel görünüyordu ki... Kuğu gibi, peri gibi, masal prensesleri gibi.. Gözlerini kırpmadan bakarken yüzünde beğeni dolu bir tebessüm belirdi ama şaşkınlığı ve tutukluğu geçmiyordu.

Zeynep, kapıda gözlerini Kerem den ayırmadan bakarken heyecandan kalbi deli gibi atıyordu. Onun hafif tebessümü nefes almayı unuttururken beraberinde aklını başından alıyor, takım elbisenin içinde inanılmaz yakışıklı görünüyordu. Yerinden kıpırdamadan bakarken Sevim'in elini omzuna koymasıyla kendine geldi.

"Nikah memuru sizden sonra başka nikahlara da gidecek."

Zeynep, derin bir nefesi içine çekerken gözlerini Kerem den ayırmadan başıyla onayladı. Kerem'in, tutuk, ağır adımlarla yanına gelip elini tutmasını, gözlerini kırpmadan elini dudaklarına götürmesini izledi. İkisi de annelerini unutup birbirlerine bakarken zaman da durmuş akmıyordu.

Sevim ve Demet ikisine dolu ve mutlu gözlerle bakarken, Kerem, Zeynep'in elini sımsıkı tutup gülümsedi.

"Gece gözlüm. Karım olmaya hazır mısın?"

Zeynep, gülümseyip Kerem'in elini sıktı. Sesinin çıkmayacağını bildiği için başıyla onayladı. Konuşma ne, şu anda idrak edemiyordu. Kerem, karşısında böyle bakıp böyle gülerken nefes alması mucizeydi. Gelinliğin eteğini tutup birlikte ağır adımlarla yürürken; Sevim, sevinçten ağlıyor, Demet, kendi haline yanmadan onu teselli ediyordu. Yürüyerek salona gitmeleri sadece birkaç dakika aldı küçücük Düşler Sokağı'nda.

Salonun kapısının önüne geldiklerinde ikisinin de heyecanları had safhaya çıkarken birkaç magazinci de ikisinin fotoğraflarını çekiyordu. Ünlü bir playboyun böyle bir sokakta böyle bir düğünle evlenmesi kaçırılacak bir haber değildi. Kerem, gazetecilere umursamaz bir bakış atıp kapıda bekleyen babasıyla göz göze geldi. Babası mutlulukla gülümsüyordu. Yanında Zeynep'in babası aynı mutlulukla gülümserken gözlerindeki hüzün görülmeyecek gibi değildi.

Aksel, Can ve Yağmur da ikisine mutlu gözlerle bakarken düğün marşının çalmaya başlaması ve Aysima'nın kapıya gelip heyecanla ikisini görmesi ve yüksek sesle bağırmasıyla flaşların patlaması da arttı.

DÜŞLER SOKAĞI NO 7/24 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin