HOŞÇAKALIN.

7.1K 674 159
                                    

Bir süre burada olmayacağım.  Nedeni yazdığım yazıda. Önce hepinizden özür diliyorum ve bu yazıyı sonuna kadar okumanızı rica ediyorum.

Ne idüğü belirsiz yalancı benimle tanışın önce. Adı sanı belirsiz, kitabı çıkmış editörüyle konuşmuş adı sanı ne idüğü belirsiz ben. Bu sözü çıkaranlara inanan sürü psikolojisiyle hareket eden aklı minikler sizler de okuyorsunuz biliyorum.

Bu yazıyı okumanız benim için gerçekten önemli. Bu hikayeye başlarken demiştim ki. 20, 30 bölümlük bir hikaye olacak. İnşaallah hiç duyuru yazmadan bitiririm. Maalesef yazıyorum.

Bu yazıyı okuyunca ne düşünürseniz düşünün. Ne derseniz deyin. Her şeyi göze alarak yazdım.

İçimden geldiği gibi kalbimden dökülenleri yazacağım. Bu yazıyı yazarken inanın hiç iyi değilim. Ellerim titriyor. Umarım sizleri kırmam.

Sizin uyanık olduğunuz saatte ben uyurken bazı olaylar olmuş. Sabah işe giderken şöyle bir baktım ve olanlara inanamadım.

Ben 1.5 senedir wattpaddeyim. Hesabımı gece yarısından sonra âni bir kararla açtım kafamdaki kurguyu yazıp 10 ya da 20 her neyse bir bölüm zeyker yazıp çıkacaktım. Umrumda dahi olmadan yazdığım hikaye Kış Masalı 1 ayda 1.000.000 okunma oranını geçmiş  düşünün ben farkında değilim. Bakmıyorum bilmiyorum. Wattpad o zaman telefonumda dahi yüklü değildi. Neyse bunu hepiniz biliyorsunuz.

Ben twitterda olsun burada olsun, biraz daha büyüyeyim adım duyulsun diye ünlü birini asla takip etmedim. Etmem de. Ben yalnız geldim buraya. Arkamda kimse yokken Kış Masalı öyle patladıysa buna gerek olmadığını düşünüyorum. Birilerine özelden yazdırıp takip etmesini vote vermesini istemiyorum istemedim istemem de. (Burada o kadar çok ki. Olmayanları tenzih ederim.)

Şimdi ne oldu diyeceksiniz. Twitterdaki parodi hesabımız aramalara #kışmasalı yazıp kitapla ilgili yazıları rt yapmış. Benim haberim dahi yok. Sonra bir gazetecinin Kış Masalı kitabıyla ilgili attığı bir tweeti arkadaşlar görmüş ve rt yapmış. Gazetecinin yazdığı

"Joyce değil Lale Sarhan. Hiç kimsenin aşkı Hande ve Kerem'in aşkı gibi uzun yazılmadı"

Aşağı yukarı böyle olan bir tweet. Bunu eleştirenler olmuş. Olabilir. Ben etiketlenmeden bir konuşmaya katılmam. Etiketlensem de baktım hoş şeyler olmayacak cevap dahi vermem. Bu böyle geldi böyle de gidecek. Parodimiz o tweetle ilgili bir tartışmayı da rt yapmış ve olay çıkmış. Tartışma olmuş ve o tartışmada nasıl olduysa konu benim adıma gelmiş. Adımın sanımın ne olduğu belli değilmiş.

Şimdi hepinize soruyorum. Adım Lale değil

Nermin

Ayşe

Fatma

Elif

Şahika

Hatice

Merve

Feride

Derya

Serra

Hepsi öylesine aklıma gelen isimler. Farz edelim ismim kullandığım ismim değil kime ne! Farz edelim evliyim 50 yaşındayım kime ne! Ya da 18 yaşındayım kime ne! 35 yaşındayım kime ne! Daha doğrusu merak edip aptalca psikolojik teşhis yapan benden istedikleri cevabı alamayınca beni "dürüst" olmamakla "ahdevefa" örneği vermemle alay etmeye kadar getirdiler işleri.

DÜŞLER SOKAĞI NO 7/24 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin