İddia ediyorum. Yemin de edebilirim ama etmeyeyim😎Müziğimiz sizi yerinizde durdurmayacak. İçiniz kıpır kıpır olacak. Bu müzikle bu kadar uzun bölümü o kadar kısa sürede yazdım ki anlatamam.
Muhteşem bir müzik ve Düşler Sokağı No 7/24 bölüm 29 sizlerle efenim. Kahveler hazır zaten, biliyorum ta buradan kokusunu alıyorum. O zaman hepinize bol keyifli hepinizi mutluluktan uçuran okumalar. Unutmayın seviliyorsunuz❤️❤️❤️❤️
Zeynep'in başı dönerken hem gülüyor hem gözlerinden akan yaşları durduramıyordu. Gülmesi, kesik kahkahalara dönüşürken ağlaması da onunla birlikte artıyordu. Ekranda son olarak ikisinin birlikte gizlice çekilen resimlerine bakıp dudaklarını bastırdı. Kerem'in yeşil gözlerinde kaybolurken midesindeki bulantı artmaya başladı.
"7, 24 evet. Sonsuza dek evet! Ölümden ötesine de evet. Evet evet evet!"
Kerem sevinçle Zeynep'in elini dudaklarına götürüp öperken ayağa kalktı. Zeynep'i kucağına alıp döndürürken ikisi kahkahalarla gülüyordu.
"Seni seviyorum! Seni seviyorum!" Sözleri Kerem'in dilinden dökülürken, Zeynep yüzünü Kerem'in boynuna gömüp öpücükler sıralıyordu. Konfeti patlaması ve arkasına alkış sesleri arasında dökülen gelincik yapraklarıyla Zeynep ne olduğuna bakarken; Kerem, Zeynep'i bırakmadan durdu. Rengarenk loş ışıklar yanarken Zeynep başını kaldırıp yere süzülen gelincik yapraklarına bakıyor, yüzündeki gülümseme ve şaşkınlık gittikçe büyüyordu. Ortalık ışıl ışıl parlarken Kerem gözlerini Zeynep den ayırmadan bakıyor ve tepkisini ölçüyordu. Zeynep şu an gerçekten mutluydu! Can ve Yağmur ellerini çırparak yanlarına gelince; Zeynep, sevinçle Kerem'e bakıp minnet dolu gülümsedi."Sen hayal bile edilemeyecek kadar büyüksün. Sen benim sevebileceğim tek kişiydin ve karşıma çıktın. Seni karşıma çıkarana ne kadar şükretsem az. Seni seviyorum."
Kerem duyduğu sözlerle sevinçle Zeynep'e sarılıp saçlarını yüzünü öpmeye başladı. Bir erkek başka ne isterdi ki? Yaptığı küçücük şeylere böyle sözler o kadar çoktu ki! Olanların rüya olmadığını kanıtlayacaktı ama şimdi gerçekler, gerçekten rüya gibiydi.
"Hayırlı olsun. Abi ne uzun filmmiş. Yukarıda çekirdek yemekten bir hâl olduk."
Can, Kerem'e sarılıp sırtına vururken Yağmur Zeynep'e sarılıp tebrik ederken gözlerinin içi gülüyordu.
"Hayırlı olsun. Bizim Zeynep evlenecek deseler inanmazdım ama şimdi de inanamıyorum. Zeynep o kadar mutluyum ki! Tebrik ederim."
Zeynep, Can'la konuşurken kendini izleyen Kerem'e bakarken sevinçle nefes aldı.
"Sen konuşunca olanların rüya olma ihtimali bitti. Yağmur o kadar mutluyum ki. Bunu anlatacak kelime bulamıyorum. Umarım sen de aynısını yaşarsın hatta daha güzelini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞLER SOKAĞI NO 7/24
Lãng mạnHayatta hiçbir şey tesadüf değildir. Tesadüf değil, tevafuk vardır. İki kişi. İki kırık kalp. Biri kadın biri erkek. Birbirlerini hiç tanımayan bu ikilinin yolları Düşler Sokağında birleşirse n'olur? Ya düşleri gerçek olur ya da hayal kırıklığı ile...