88

9.6K 663 74
                                    

Stanąłem w wejściu do kuchni, obserwując jak Nancy kręci biodrami w rytm piosenki cicho lecącej z radia, przy czym moja koszulka, którą miała na sobie, lekko falowała. Robiła śniadanie, będąc w nadzwyczaj dobrym humorze. Uśmiechnąłem się na ten widok i podszedłem do niej. Drgnęła lekko, kiedy poczuła moje dłonie na biodrach.

- Myślałam, że jeszcze śpisz – powiedziała, po czym spojrzała na mnie i cmoknęła lekko w usta.

- Zgłodniałem – odpowiedziałem i zacząłem składać pocałunki na jej szyi.

- Zgłodniałeś? W jakim sensie – zaśmiałem się.

- Każdym – wsadziłem dłonie pod koszulkę, delikatnie sunąc nimi po jej bokach, ku górze. Zatrzymałem je dopiero na jej piersiach.

- Naleśnik się przypali – westchnęła cicho.

- Naleśnik może poczekać – wyłączyłem kuchenkę, a drugą dłoń wsunąłem pod jej bieliznę.

- Tutaj? – zapytała, a jej dłoń znalazła się na moim kroczu, pocierając je.

- Tak – zsunąłem koronkowy materiał w dół, a ona moje dresy. Oparł się przedramionami o blat. Wszedłem w nią, a z jej ust wydobył się głośny jęk. – Uwielbiam ten dźwięk – szepnąłem, po czy pocałowałem ją w szyję. – I takie poranki.




Chciałabym was zaprosić na oneshota z Calumem (nie świąteczny).

Nazywa się Say "I Love You" i jest już dostępny na moim profilu! Są seksy! (grunt to dobra reklama xD) Zapraszam :) Myślę, że wam się spodoba, a przynajmniej mam taką nadzieję :D

Lov U ♥



•talks• ✉ L.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz