If there's something I learnt from a million mistakes, you're the one that I want at the end of the day
-One Direction******
"Du ved godt, hvor jeg vil kysse dig, ikk'?" Spørger han lavt og langsomt.
Hans stemme er fyldt med lidenskab og begær ligesom hans øjne. Jeg ved ikke helt, hvor denne samtale vil ende, forhåbentlig kun et godt sted.
"Hvor? På munden?"
"Nej," siger han til min overraskelse.
"På kinden?" Spørger jeg.
"Nope."
"Halsen?"
"Nej," svarer han.
"Hvor så?" Spørger jeg og hælder hovedet lidt på skrå.
"I en kirke foran vores familie og venner, når vi siger ja til hinanden," siger han. "Rose ...-"
Harry tager en dyb indånding, inden han går ned i knæ. Fra hans jakkelomme trækker han en lille marineblå æske frem. Min hånd ryger op foran min mund, og jeg kan pludselig mærke mine tåre kanaler åbne sig, og jeg får våde øjne. Han kigger op i mine øjne.
"Rose, vil du gifte dig med mig?" Spørger han og åbner æsken, og en ring kommer til syne.
Jeg kan ikke tro, at dette sker lige nu. Jeg bliver helt mundlam og glemmer et kort øjeblik, at jeg skal svare ham. Han kigger på mig med forventningsfulde øjne.
"Ja," svarer jeg grådkvalt, og Harry ser pludselig ud til at slappe meget mere af i kroppen.
På Harrys læber bryder der det største og smukkeste smil frem, jeg nogensinde har set. Harry tager min hånd til sig og sætter ringen på min finger. Den glider perfekt på plads, og passer lige til min finger.
Lige i det øjeblik kan jeg ikke tro, at dette rigtig sker. Jeg har virkelig ikke haft nogen idé om, at han ville fri til mig, men alle brikkerne og tegnene falder pludselig på plads foran mig. Alle tankerne kører rundt i mit hovede, at jeg slet ikke lægger mærke til, at der triller tåre ned af min kind.
Harry kigger op på mig. Han rejser sig op igen og lægger sine arme om mig og løfter mig op. Jeg svinger min ben rundt om hans talje og knuger ham ind til mig.
Harry kysser mig på halsen et par gange. "Jeg elsker dig så, så meget," hvisker han ind i mit øre.
"Og jeg elsker dig," svarer jeg ham.
Harry sætter mig ned på jorden igen. Han kigger mig dybt i øjnene, stadig med et stort smil på læberne. Han fjerner tåren, der trillede ned fra min kind, med sin finger. Jeg lægger mine hænder om hans nakke, inden jeg presser vores læber sammen i det mest fantastiske kys, vi har udvekslet i lang tid.
Jeg er stadig helt omtumlet, og jeg kan ikke rigtig forstå det, der lige er sket. Jeg er blevet forlovet. Jeg, Rose, er blevet forlovet. Nej, jeg forstår det stadig ikke. Det vil nok først gå op for mig, når Harry og jeg engang, står i en kirke og skal til at sige ja til hinanden.
Men selv det virker langt ude i fremtiden.
Harry trækker sig fra kysset og kigger på mig igen. Han smiler stadig, og jeg kan ikke lade være med at smile af at kigge på ham være så glad.
To sekunder efter ligger vi nede på tæpperne igen. Harry trækker mig helt ind til sig, så vi ligger i ske. Han kysser mig lige under øret. Jeg fletter vores fingre sammen og holder hånden med ringen på foran mig.
"Det er en smuk ring, Harry," siger jeg lavt.
Det er en meget smuk ring. Den er meget enkel, men den har en mellem stor diamant på toppen, hvilket bare gør det endnu flottere, og speciel på sin egen måde.
YOU ARE READING
Story of my life /Harry Styles
FanfictionNB: Dette er 4'eren til 'What makes you beautiful', som er den første bog i serien. Læs den og de to andre bøger, inden du læser denne, for at kunne følge med. Harry og Rose lever i den lykkelige tid, som alle nyforlovede nu lever i. De har det helt...