"Hvad er klokken?" Spørger jeg og kigger hen på Harry, der ligger nede på gulvet med Violet siddende på hans mave.
"Det samme som da du spurgte for 10 sekunder siden." Han kigger op på mig og griner.
Jeg sukker. "Jeg er på en måde nervøs. Hun kan være her når som helst," siger jeg og kigger lige ud i luften.
"Det skal du ikke være. Det skal nok gå alt sammen," beroliger Harry mig. Eller han prøver i hvert fald, det hjælper bare ikke.
"Årh, jeg ved det ikke," sukker jeg og gemmer mit hovede i mine hænder.
Lige siden jeg kom hjem fra arbejde, har jeg ået rundt og været nervøs for, når Sarah kommer. Jeg ved ikke, hvad jeg vil sige til hende. Jeg ved ikke, hvad hun kunne finde på at sige. Det bliver sikkert akavet. Jeg ved, det bliver akavet. Hvad nu hvis hun lader som om, at der intet er sket ligesom i går?
Det ringer på døren, og jeg bliver brudt i mine utallige tanker.
Jeg kigger med det samme op. Harry tager Violet op på hans arm og rejser sig op.
"Lad vær med at bekymre dig, det skal nok gå alt sammen," siger han en sidste gang, inden jeg går ud i entréen.
Jeg går hen til hoveddøren og tager en dyb indånding, inden jeg åbner den op. Bag døren står Sarah, hun ser ike lige så smilende ud, som hun gjorde i går.
"Hej Sarah," siger jeg stille.
"Hej Rose," siger hun og forsøger at give mig et lille smil.
"Kom ind," siger jeg og træder et skridt til siden.
"Tak," mumler hun og træder indenfor. Jeg lukker døren efter hende.
Hun tager sine sko og jakke af, og vi står lidt akavet inde i entréen.
"Jeg tænker, at vi går ind i køkkenet," siger jeg og peger over mine skulder.
"Jo, det kan vi godt," siger hun.
Hun følger efter mig ind i køkkenet, og uheldigvis står Harry og Violet inde i køkkenet. Det er nu, det bliver virkelig akavet. Harry vender med det samme sig om, da vi kommer ind i køkkenet. Han har stadig Violet siddende på sin arm. Hans øjne bliver helt store, da han ser Sarah stå ved siden af mig.
Jeg tror, han havde forventet ikke at støde på hende.
"Hej ... øhm Sarah," siger han stille.
"Harry," svarer hun kort og kigger hurtig hen på ham. Oh God, dette er akavet.
Heldigvis virker det som om, Violet ikke har forstået, hvad der foregår. Hun kigger egentlig bare mest på Harry.
"Lang tid siden," mumler Harry.
Jeg kigger strengt over på ham med store øjne. Han kigger skræmt på mig og kigger derefter ned på Violet.
"Vi går ovenpå nu," siger han hurtig, inden han og Violet forsvinder ud af køkkenet.
Jeg sukker dybt.
Sarah og jeg sætter os ned ved spisebordet overfor hinanden. Hun kigger lidt rundt omkring i hele køkkenet.
"Hvem er det?" Spørger hun og nikker over mod køleskabet, hvor billedet af Malaika, pigen fra Ghana Harry og jeg er planfadder for.
"En pige fra Ghana Harry og jeg har været planfadder for i et par år," forklarer jeg.
"Årh, okay," nikker hun.
Jeg folder mine hænder oppe på bordet og læner mig tilbage i sædet. Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal starte samtalen, så nu er jeg lidt barnlig og håber på, at hun vil starte en samtale.
ESTÁS LEYENDO
Story of my life /Harry Styles
FanficNB: Dette er 4'eren til 'What makes you beautiful', som er den første bog i serien. Læs den og de to andre bøger, inden du læser denne, for at kunne følge med. Harry og Rose lever i den lykkelige tid, som alle nyforlovede nu lever i. De har det helt...