Honeymoon

1.9K 76 16
                                    


"Harry!"

"Ja?"

"Hvor er du?"

"Ovenpå!"

"Hvor henne ovenpå?"

"Jeg kommer ned til dig om 2!"

"Okay!"

Jeg sukker dybt og kigger på Violet, der sidder i hendes stol foran mig. Det er et par dage siden, Sarah og jeg begyndte at snakke igen. Det er et par dage siden, Sarah og jeg blev venner igen. VI har ringet lidt sammen siden da, men det har ikke været det helt store.

"Skal du have mere af spise?" Spørger jeg Violet.

"Nej," siger hun og ryster på hovedet.

Jeg tager hendes tallerken og skyller den af, inden jeg putter den ned i opvaskemaskinen.

"Hvad så? Hvad vil du?" Spørger Harry, da han kommer gående ind i køkkenet.

Violet kigger hurtig hen på ham, da han kommer ind.

"Jeg vil lige snakke med dig om noget," siger jeg og sætter mig ned på spisebordsstolen igen.

"Ja? Hvad handler det om?" Spørger han og sætter sig ned overfor mig.

"Jeg vil gerne spørge dig, hvordan du ville have det med, hvis jeg inviterede Sarah med til brylluppet?" Spørger jeg.

"Hende med til vores bryllup?"

"Ja, jeg har tænkt lidt over det siden i fredags, men jeg ville ikke gøre noget uden at snakke med dig først."

"Jeg ved det ikke helt. Synes du ikke, det går lidt hurtig? Jeg mener, I er jo næsten lige blevet venner igen," siger han og krydser sine arme.

"Det jeg ved godt, men det føltes bare forkert, hvis hun ikke er med. Jeg har tænkt ret meget over det de sidste par dage," sukker jeg.

"Okay, men jeg vil ikke stå i vejen for det. Det er også dit bryllup, og du må godt få dem med, som du vil have med. Så hvis du vil have Sarah med, så må du invitere hende med," siger han og smiler lidt.

"Tak, Harry," smiler jeg.

Han trækker på skuldrene.

"Så vil jeg gå ud og invitere hende nu," siger jeg og rejser mig op.

"Vil du bare ringe til hende?" Spørger han med et grin.

"Ja, det er nemmeste, ikke?" Griner jeg.

Inden jeg går ud af køkkenet for at ringe til Sarah, går jeg hen til Harry og giver ham et kys på munden.

"Jeg elsker dig," hvisker jeg og kysser ham igen.

"Og jeg elsker dig," smiler han.

Jeg skynder mig ud af køkkenet for at ringe til Sarah. Jeg løber nærmest op af trapperne og hen af gangen ind på mit kontor. Jeg ser min kjole hænge det sammen sted, vi hang den for et par uger siden. den er lige så smuk, som den var, da vi købte den, og jeg glæder mig helt vildt til at skulle have den på igen.

Jeg tager min mobil op i hånden og finder Sarahs nummer under mine kontakter. Næsten med det samme, jeg ringer til hende, tager hun telefonen.

"Hej Rose," hviner Sarah ind i telefonen.

"Hej Sarah," siger jeg.

"Hvasså?"

"Jeg vil bare gerne spørge dig om noget," siger jeg.

Story of my life /Harry StylesWhere stories live. Discover now