Mange tak for 15k reads!
******
Jeg vender og drejer mig i sengen for 10. gang i nat. Jeg er lige vågnet. Det er stadig mørkt udenfor, og jeg husker slet ikke, at jeg faldt i søvn. Violet ligger ved siden af mig på Harrys side af sengen og sover.
Det var jo oplagt, at hun skulle sove herinde, nu hvor Harry ikke sover hjemme.
Jeg kigger hen på klokken. Den er kun 06.00 om morgenen. Jeg burde falde i søvn igen. Jeg har ikke sovet meget i nat, så hvis jeg ikke falder i søvn igen, så vil jeg bare gå rundt og være træt hele dagen.
Men jeg kan ikke sove.
Jeg ved ikke, om det er fordi, Harry ikke ligger ved siden af mig, eller om det bare er fordi, det er min bryllupsdag i dag. Jeg bliver ved med at tænke på Harry. Kan han mon heller ikke sove? Er han lige så spændt, som jeg er lige nu?
Jeg ved det ikke, men jeg ville ønske, at jeg vidste det.
Med et suk skubber jeg forsigtigt dynen af mig og rejser mig op fra sengen. Da jeg går hen mod døren, kigger jeg tilbage på sengen, hvor Violet ligger. Hun sover stadig dybt, og jeg håber på, hun vil blive ved med at sove i et par timer endnu. Så ville det være perfekt.
Jeg lukker forsigtigt døren efter mig og skynder mig ned af trapperne. Jeg åbner døren ind til køkkenet, der er heldigvis ikke nogle derinde, hvilket nok betyder, jeg er den eneste i huset, der er vågen.
Jeg finde hurtig et glas og fylder det op med koldt vand. Jeg bunder glasset med det samme og sætter det ned i vasken. Jeg står kort og kigger ud af vinduet, selvom det ikke er meget, jeg kan se, når det er mørkt.
Jeg rynker lidt på panden og tænder for lyset udenfor. Da jeg tænder lyset, kan jeg se, at der ligger et lag sne udenfor. Der er ikke meget, cirka 5 centimeters højde, men det er helt perfekt. Harry og jeg havde begge håbet på, at der ville falde sne på vores bryllupsdag, og nu er det sket.
Jeg smiler for mig selv og går ovenpå igen. Jeg åbner forsigtig døren til soveværelset og går derind. Violet ligger heldigvis stadigvæk og sover. Forsigtigt lægger jeg mig ned i sengen igen og tager min dyne over mig.
Med det samme mit hoved rammer hovedpuden, falder jeg i søvn.
*
Næste gang jeg vågner er det lyst udenfor. Det er helt lyst. Jeg vender mig om og kigger hen på Harrys side af sengen. Violet ligger der ikke. Jeg sætter mig med det samme op i sengen og kigger rundt i værelset. Der er ikke nogle her.
Jeg rejser mig op og strækker min krop. Jeg gaber kort og kigger hen på klokken. Den er over 10.00, har jeg virkelig sovet så længe?
Og det er der, at det går op for mig, at om 4 timer skal jeg giftes. Det er min bryllupsdag i dag! Jeg skal giftes. Det er noget af det mest surrealistiske, jeg noglesinde har hørt. Og det er helt sandt.
Jeg tager hurtig nogle joggingbukser på, men beholder t-shirten, jeg har sovet i, på. Jeg skynder mig ud af værelset og ned af trapperne mod køkkenet, hvor jeg kan høre nogle, der snakker.
Da jeg træder ind i køkkenet, ser jeg Violet, Gemma og Sophia. De er alle vågne.
"Godmorgen, Rose," smiler Gemma. "Vi troede aldrig, du ville vågne."
Jeg smiler lidt og trækker på skuldrene. "Hvad er planen for i dag?" Spørger jeg.
"Du går op i bad lige om lidt, og derefter kommer Lou cirka klokken 11.00 for at gøre dig klar. Omkring klokken 13.00 kommer din far, også vil vi køre afsted mod kirken senest 13.30," forklarer Sophia.
ESTÁS LEYENDO
Story of my life /Harry Styles
FanficNB: Dette er 4'eren til 'What makes you beautiful', som er den første bog i serien. Læs den og de to andre bøger, inden du læser denne, for at kunne følge med. Harry og Rose lever i den lykkelige tid, som alle nyforlovede nu lever i. De har det helt...