6.KAPITOLA

612 58 1
                                    

Dnes sme sa mali poobede vrátiť aby  sme stihli výber elementov. Na pláži sme sa neopaľovali ani neskákali ale rovno išli do vody a hrali v ňom hry s loptou. Po obede sme už museli domou.

Doma sme išli každý do svojej izby nájsť oblečenie na slávnosť. Ja som povyberala celý šatník az som vybrala jedny šaty. Hneď po večeri sme išli spať aby sme mali dosť energie.

Na výber elementov sa zúčastňujeme len ja a Max lebo Alex, Erik, Laura a Žofia niesú ešte premenený ale budú sa môcť pozerať pri mame a otcovi. Večer o 18 by sme mali ísť do mesta kde mama a otec budú mať príhovor ku bývalím aj budúcim elementom.

Ráno som vstala o skoro a obliekla sa,. Stihla so si nalakovať nechty. Celý deň doma pobehovali ľudia aby všetko pripravili, veď výber elementov je obrovská vec.

Hodinu pred odchodom som začala stresovať a báť sa aby som nestrápnila našich.

Večer už vonka stála limuzína a tak sme všetci nasadli. Bolo tam hrobové ticho a napätia sa dalo krájať. Keď sme došli, vystúpili sme a rozhliadli sa. Boli tam stoličky a kopa ľudí. Ja s Maxom sme si sadli na stoličky s naším menom.

Do 10 minút sa to začalo. Rodičia začali hovoriť privítanie a bla bla bla bla. Po príhovore sa tam zjavili živly. Neviem ako som to vedela boli to gule a na nich znaky nejaké divné znaky. Na jednom bola znázornená kvapka vody na dalšom strom, ďalej znak vetra a na poslednom bol oheň. Na zemi pred elementmi sa zjavili papieriky. Myslím že tam sú mená nových elementov. Mama podišla na pódium a zobrala prvý papierik.

"Vodným živlom sa stáva.... Theodor Thomas Kriantský"
Vstal nejaký chlapec asi o trochu starší a kráčal smerom na pódium. Na pódiu sa postavil za guľu s vodným vzorom. Všetci tlieskali.

"Lesným živlom sa stáva.... Oliver Brook"
Oliver sa postavil a vyšiel na pódium. Zase mu všetci tlieskali, a ja som nechápala ako si ho mohol niekto zvoliť.

"Vetrím živlom sa stáva.... Maximilián Adrián López"
Max vstal a išiel na pódium. Zas každý tlieskal a aj ja, veď kto by netlieskal vlastnému bratovi.

"Ohňovím živlom sa stáva.... Luna Izabela López"
Ja? Vstala som a išla na pódium a postavila sa za tú guľu s ohňom. Moje telo pracovalo automaticky. Nevedela som čo mám robiť.

Zrazu som videla len tmu. Bola tam tá guľa a pri nej sedel obrovský vták. Bol to fénix a v zobáku držal papier. Fénix ho otvoril a ja som si ho prečítala: ,, Fénix je tvoj noví maznáčik a taktiež učiteľ. Bude ti pomáhať a bude ti verný do smrti. Si jediné dievča tohto roku. Pred tebou mal tvoj predchodca tigra. Ale ty máš fénixa a tak si ho stráž, je to veľmi silný a múdry vták. Si jedna z najsilnejších elementov, si Animág a element v jednom. Si mocná, tak si to stráž, môžeš sa zo svojim fénixom rozprávať, a dostávaš od svojho fénixa aj moc rozprávať sa so zvieratmi. Ostatný sa môžu rozprávať len zo svojimi zvieratami. Po výbere choďte do vily elementov, môžete chodiť aj domou ale vo vile elementov budete musieť cvičiť a drieť aby ste zosilneli a mohli pomáhať druhým. Vaše zvieratká vám pomôžu na ceste
Rád by som videl čo sa môže stať s takou mocnou Vlčicou ako si ty ale už nemôžem, som si istý že som si nevybral zle.

Po dočítaní papier zhorel. A guľa sa vzniesla. Prišla ku mne a vošla do môjho hrudníka. Pocítila som moc ohňa a vzlietla som. Vlasy sa mi vznášali a na rukách sa mi zjavili červené pruhy. Félix lietal okolo mňa. Zrazu som mala na sebe iné šaty. Boli mi po kolená dole boli žlté až do biela a čím vyššie tým boli viac červené. Šaty boli na ramienka a na páse bol červený opasok. Na nohách sa mi zjavili červené vysoké lodičky. Pod nohami som pocítila zem a preto som otvorila oči. Na rukách som mala červené tetovania a  červený lak so vzorom ohňa. Na krku ma ťažil náhrdelník v tvare ohňa ktorý mi pekne chladil hrudník

Pod pódiom bol dav a pozerali na nás. Theodor mal pri sebe vznášajúceho sa delfína. Oliver mal jeleňa a Max Obrovského orla.

Félix mi krúžil nad hlavou a cítila som ako mi hovorí že je už unavený a tak som nastavila ruku aby si sadol. Elegantne zosadol a vôbec ma nepoškriabal. Maxov orol si sadol Maxovi na plece. Pomaly sme všetci mali ísť domou.

Domou sme išli limuzínou. Dobre že bola limuzína veľká lebo by sa tam ani delfín, fénix ani orol či jeleň nezmestili. Doma sme išli do obývačky. Všetci tam boli. My s Maxom sme pozerali mapy. Vila bola v lese. A Orol aj fénix si vychutnávali pozornosti Lauri, Žofie, Alexa a Erika. O chvíľu na to sme išli večerať.

Po večeri niekto zazvonil. Boli to Theo a Oliver. Max sa na Olivera len zamračil. Išli sme do mojej izby a tam sme sa dohodli, že zajtra pôjdeme na vilu elementov. Dnes sme sa mali pobaliť a zajtra pôjde každý svojim autom.

V izbe som si pobalila polovicu vecí a kufor postavila ku dverám.  Rozhodla som sa že pôjdem vo svojom novom aute ktoré som dostala po tom ako sme sa vrátili. Mal to byť darček ku narodeninám ale kvôli technickým dôvodom trochu meškalo.


Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now