☆LUNA☆
,,Tak a teraz si zahráme kameň papier nožnice a kto vyhrá začína" zavelila LunaNo 1. ide Rori
2.Laura
3.Teo
4.Alex
5.Erik
6.Max
7.Oli
8.Ja
No tak najprv Rori všetko rozbalila asi na jeden dych, papier lietal všade. No tak toto nebudem upratovať.
Rori dostala 3 retiazky, 1 perlový náramok, 1 súpravu perlových doplnkov od rodičov, 2 šaty, jedného obravského plišového medveďa s nápisom LOVE a nejakéto víno.Laura skoro so isté až na to že nedostala medveďa ale psíka Keď ho uvidela povedala že je určite od jej tajného ctiteľa, denník a súpravu doplnov z perál a tiež víno. Niektorý ľudia nevedia byť kreatívny.
Teo dostal troje hodinky, meč, nový notebook, knihy a niekto mu asi zo srandy dal umelý penis. Keď to vytiahol všetci sme sa rozosmiali, Teo sa začervenal a tiež sa rozosmial.
Keď sme sa ukľudnili ďalej išiel Alex a Erik dostali rovnaké darčeky. Hodinky, luky a X-box ktorý bude v obývačke a nejaké CD hry
Max dostal balík kondómov, hodinky, oblek, topánky, dajaké CD hry , knihu, foťák a niekoľko plišakov od dievčat ktoré vyhodil do koša aj s listami ktoré boli pribalené. A aby som nezabudla zase víno
Oliver dostal tiež dajaké darčeky od obdivovateliek, balík kondómov, hodinky, a nejaké knihy.
Ja som si teraz spomenula že ja mám ešte darčeky ktoré som nerozdala. Rýchlo som vybehla a došla s balíkmi. Každý dostal jeden. Všetci si rozbalili svoj. Vo všetkých bol long board.
Ja som si rozbalila notebook, knižky, 2 šaty, 1 sukňu, 1 súpravu zlato perlových doplnkov, čelenku, macka, denník, 1 long board a 1 penny.
Usmiala som sa keď v tom Oliver vstal a ja som sa na neho pozrela. Išiel do svojej izby a z nej zobral jednu krabičku a podal mi ju. Na nej bolo úhľadným písmom napísané Pre Lunu Keď som to otvorila rozplakala som sa. Nie od žialu ale od šťastia. Nikto nevidel čo v krabicke je orámovaná fotka mňa a mojich rodičov no teda strážcov. Ale oni ma vychovávali ako vlastnú zaslúžia si odo mňa pomenovanie mama a otec. Prikryla som si ústa rukou a objala Olivera
,,Ďakujem" poďakovala som mu a on si priložil ruky na môj chrbát. ,,To je ten najkrajší darček. Ďakujem. "Odtiahla som sa a utrela som si slzy do vreckovky. ,,Ďakujem" zas som mu poďakovala. ,,Už mi toľko neďakuj." Povedal a usmial sa na mňa ja som mu úsmev opätovala.
Všetci si kolovali tú fotku. Bola z pred 2 rokov keď sme boli v lete vo Francúzku. To bolo moje naj leto. Usmiala som sa nad tou spomienkou. V zhone som si nezobrala žiadne fotky, čo som doteraz ľutovala.
Potom sme si zobrali a uložili si darčeky do izieb.
Keď sme poupratali tak sme sa rozvalili na gauč spravili si pukance otvorili víno a pustili si horor. Všetci sme ležali cez seba a na sebe. A ja som v polke zaspala
☆OLIVER☆
Keď sme dopozerali horor všimol som si že dievčatá zaspali spolu s Alexom a Erikom iba my s Maxom a Teom sme hore. Ja som sa pomaly vymotal a pomohol som aj Maxivi a Teovi sa vymotať z tiel ležiacich naokolo. Teo bol už poriadne unavený tak sme ho radšej poslali spať . Najprv sme zobrali Alexa ja za ruky a Max za nohy. Keď sme ho dotrepali hore dali sme ho na postel. Ďalej sme brali Erika ale teraz sme sa vymenili ja za nohy a Max za ruky. Keď sme zišli dole ja som bral Lauru a Max Rori. Keď sme sa s Maxom stretli on si zívol a ja som ho tiež poslal spať lebo nakoniec budem musieť trepať aj jeho. Lunu som pomaly zobral do náručia a vyniesol hore. Keď spí je taká krásna, taká nevinná. Nie ako ja. Povzdychol som si. Položil som ju do jej postele a prikryl. Dal som jej z tváre jej vlasy nech jej nezavadzajú. Prešiel som k oknu a pozrel sa von na hviezdy. Také krásne, nedotknuteľné ale stále tak blízko nás. Pousmial som sa. Otočil som sa a oprel o okno a pozoroval Lunu. Stále taká nevinná, nevinne krásna. Aj keby sme boli spolu nedopadlo by to dobre ale keby som to zažil znova nezmením to. Viem, s Maxom sme sa pohádali pre nič za nič ale bolo to pre jeho dobro. Ináč by sa zaplietol do veci ktorá sa ho netýka. Poznamenalo by ho to navždy, naveky. Mňa to poznamenalo. Nech sa do toho nezapletie viac a viac obetí. ,,Ach...." povzdychol som si. ,,Dúfam že sa do toho boja nezapletieš a navždy budeš nevinná aká si teraz." Viem milujem ťa a navždy aj budem ale pre tvoje dobro spravím všetko aj keby som sám sebe zlomil srdce tým že ťa dám ostatným mužom. Ale budem ťa chrániť. Hádam sa nenaplní proroctvo ktoré sa zjavilo pred 200 rokmi a ktoré na teba naväzuje a ktoré sa už trochu naplnilo a na ktoré sa skoro zabudlo. Pokúsim sa ho nenaplniť. Presnejšie nech ho ty nenaplníš. Od prvej chvíle čo som ťa videl si sa mi páčila ale my dvaja spolu? . ,,Ach..... keby to bolo jednoduchšie." Radšej som podišiel k dverám a išiel do svojej izby.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...