,,Lunaaaa....Lunaaaaa konečne sa už zobuď!" niekto mi kričal do ucha.
,,Č-čo sa deje? Čo sa stalo? Horí?",,Nie nehorí len som hladný. Prosím, urobíš mi palacinky?"
,,Pre-prečo ja?" Zívla som si a sadla si na postel bol to Max viem, že nevie variť.
,,Lunaaaa. Prosiiiiim mám na tvoje palacinky oooobrovskú chuť Prosiiiim."
,,No...no tak dobre." Natiahla som sa a zívla som. Mala som na sebe veci zo včera. Max tu bol iba v slipoch a tielku no to som radšej nekomentovala aspoň, že mal to tielko. Mal ešte strapaté vlasy a bolo z neho cítit alkohol a pot. Poslala som ho si dať sprchu a ja som radšej išla robiť palacinky. Pri robení cesta mi raz spadlo na zem vajíčko a vysipala som aj múku. Trochu ma bolela hlava tak to asi preto.
,,Mňam...Luna si úžasná sestrička."
Zišiel dole Max a objal ma keď som robila posledné palacinky. Len som sa zachichotala a ďalej robila palacinky. Max vytiahol z chladničky džús a napil sa rovno z krabice. No čo aj ja to robievam len nech do toho nenapľuje. Krabicu si zobral ku palacinkám a palacinky sa len tak strácali. Radšej som urobila ďalšie cesto lebo to určite nebude stačiť. Pomaly už aj ostatný schádzali dolu a palacinky pridali rýchlosť v strácaní sa. Ja som si urobila 3 palacinky pre seba lebo mne by nezostala ani jedna aj keď som si z času na čas zobrala jednu rovno zo sporáku. Sadla som si za stôl a začala jesť.
,,Ináč kto ma zobral do postele?"
Spýtala sa Rori.
,,No aj mňa by to zaujímalo" dodala som a pozrela na všetkých
,,Ja s Oliverom prečo? Ináč nezabudnite dnes je tá párty u Roya" povedal Max
,,Emmm...kto je Roy?"spýtala som sa nechápavo na Maxa
,,Spolužiak"
,,Aha"
,,Neboj zoznámim ťa"
Max ukončil rozhovor a zas sa pchal palacinkami.
Keď som dojedla, vyšla som do izby a išla ku šatníku. Navliekla som na seba biele tielko, čierne tepláky a čiernu mikinu ktorá bola súpravou ku teplákom. Do vrecka som si dala peniaze, mobil a slúchatka. Zopla som si vlasy do copu a išla za Maxom. Zaklopala som na jeho dvere.
,,Max... Max!"
,,Idem idem" odpovedal
Konečne mi otvoril dvere bol iba v boxerkách.
,,Iba som sa ťa chcela spýtať či by si si nešiel zabehať."
,,Dobre aj tak nemám nič na práci."
,,Ok dole ťa počkám."
Zišla som dole a sadla si na gauč a začala sa hrať na mobile a prezerala si pesničky. Oprela som sa zatvorila oči a relaxovala.
,,Luna už poďme"
,,Idem" Postavila som sa tak rýchlo že sa mi zakrútila hlava.
Išla som ku dverám a obula sa do botasiek a vyšla von kde ma už čakal Max. V modrej teplákovej súprave.
,,Môžeme?" spýtal sa ma
,,Hej."
Dala som si slúchadká do uší, bežali sme až do mesta a tam šli do parku sadli sme si zadychčaný na lavičku a pozerali na jazierko ktoré bolo pred nami. Dnes bolo vonka dosť ticho lebo skoro nikto nebol vonka iba niektoré paničky zo psíkmi. A niekoľko zaľúbencov. V tom som si všimla ako sa Max na mňa šibalsky usmieva a kútikom oka sa pozerá na jazierko.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...