7.KAPITOLA

780 55 3
                                    

Vstala som už o 7:00. Mala som dosť času na úpravu. Obliekla som sa dala si make up a obula si lodičky.

Bolo už 8:00 keď som si vsetko znovu prekontrovala. Na raňajkách už na mňa čakali Max aj s Alexom ktorý mi povedali o fanúšikovských stránkach o mne. Nikdy som nebola populárna ale toto my vystrelilo rovno na vrchol.

O 10:30 som zobrala všetky veci čo som si pobalila, a dala ich do auta.

Presne o 11 dorazili Oliver a Theo. Mohli sme vyraziť. Fénix si sadol na miesto spolujazdca. Ja som sa pripúrala, dupla na plyn a sledovala Thea. On išiel prvý ja za ním a Oliver s Maxom za mnou, neviem ako sa znesú Oliver s Maxom ale dúfam že sa nepozabíjajú. V jeden deň som si čítala o elementoch a až teraz som si spomenula, naši predchodcovia zomreli keď sa  stretli s elementmi upírov, neviem čo sa stalo im ale myslím že tá bitka nebola len bitka ale vojna kvôli ktorej ma mama poslala na zem.

Vila bola väčšia ako som si myslela. Väčšia ako naša vila v ktorom bývali rodičia. Zo zadnej strany sme zaparkovali do priestrannej garáže, hneď ako som Fénixovi otvorila dvere, vyletela a vyzeralo to akoby tancovala.

Spolu s Fénixom aj s ostatnými som vošla dnu do obrovského domu. Fénix mi to tu poukazovala a aj mi ukázala kde mám svoju izbu. Izba bola nádherná, nábytok bol zladený do červeno čiernej a v šatníku som mala dosť vecí aj bez toho aby som si sem nosila veci. Jedna celá stena bola presklenená aj s balkónom, na ďalšej strane izby boli dvere do kúpeľne ktorá bola zariadená do lesklej bielej. Proste nádhera.

Mali sme sa stretnúť v obývačke potom ako si vybalíme veci. Ja som si vybalila všetko a poukladala do skrine. V izbe som mala miesto aj pre Fénixa.

Na prvom poschodí bola kuchyňa, špajza s nekonečnými zásobami jedla, obývačka, knižnica, toaleta aj miestnosť s barom a hracia miestnosť kde bol biliard, stolný futbal dokonca aj bowlingová dráha!

Na 2 poschodí bola telocvičňa so všetkým potrebným, dokonca aj s boxovacím ihriskom a bol tu an vnútorný bazén!

Na 3 poschodí sa nachádzali naše izby a keďže som nechcela len tak behať po ich izbách, tak som na 3 poschodie ani znovu nešla. Félix mi poukazovala toto všetko a rovno ma zobrala do obývačky. Bola som tam prvá. Po mme prišiel Oliver aj s jeleňom, hneď za ním Theodor so vznášajúcim sa delfínom a ako posledný prišiel Max s orlom.

Oliver si hneď z neho uťahoval že sa v izbe čačkal ako dievča no ja som len pretočila očami a ďalej ich nepočúvala. Chcela som vedieť čo sa stalo a prečo sa neznášajú, lebo by mali mať aspoň nejaký dôvod keď sa nevedia zniesť ani v jednej izbe. Zamyslela som sa nad tým ako by sme mohli volať našich "maznáčikov". Bolela ma už hlava ako sa tam hádali.

"Čo by ste povedali keby sme im dali mená?"

Všetci sa pozreli na mňa a prikývli.

"Môj fénix sa môže volať..... Ignis no ak s tým bude súhlasiť"usmiala som sa a pozrela na félixa. Ona len prikývla a preletela sa.

"Môj orol sa bude volať Ventum" usmial sa na orla a on len pokýval hlavou na znak súhlasu

"Môj jeleň sa bude volať Terran" jeho jeleň len kývol hlavou

"Môj delfín sa bude volať Aquarius" delfín tiež prikývol.

Potom sme sa len rozprávali o tom ako budeme mať podelené domáce práce. Dohodli sme sa tak že ja budem tento týždeň robiť raňajky ale každý po sebe sám bude umývať riad, obed bude robiť Oliver a večeru Max. Theo bude robiť nákupy. Takto sa každý týždeň budeme striedať.

Bol čas večere a čas keď Oliver musel ísť do kuchyne. Na večeru sme mali špagety aké famózne...
Večer som si v kúpeľni dala sprchu. Ale z ničoho nič mi do kúpeľni vtrhol Oliver. Ja som vykríkla a rukou zakryla časti tela ktoré by nemal vidieť ale Oliver len čumel na mňa bez toho aby sa pohol. O chvíľu sem vtrhol Max. A aj ten na mňa len čumel. O chvíľu sem prišiel aj Theodor.

"Teraz sa sem nabehnite všetci vy cvoci, toto je divadlo či čo vy debili?!!!!!" teraz sa spämetal Max a všetkých ich zobral von. Ja som si obviazala okolo seba uterák a vyšla von.

"Vy ste debili? Čo mi chodíte do kúpelne?!! Nemáte čo robiť či čo? " nadávala som na nich ako som si splmenula. Bez toho aby niečo vysvetlili som ich vyhodila von.



Ráno ma Ignis zobudila už o 6:00 a na stoličke som mala pripravenú teplákovú súpravu.

"Ignis, čo to je?"opýtala som sa jej.

"To máš na dnešné cvičenie a daj si pod to aj plavky." Nebola som nadšená tou predstavou, ale prikývla som a obliekla si plavky a na to tú súpravu. Na stoličke boli aj čierne botasky, tiež som si ich obula a išla pripraviť raňajky. Cestou von z izby som si zobrala mobil a sluchatka. Rýchlo som zbehla dole a začala robiť palacinky. Pomaly schádzali aj ostatný. Začali jesť a tak som si tiež sadla a najedla sa. Urobila som aj niekoľko palaciniek naviac pre Ignis, Ventuma, Terrana aj Aquariusa. Ach tie mená...

Po jedle sme každý umyli svoje taniere a aj taniere svojho mazlíčka, čo predstavovalo obrovský boj pred umývadlom.

Keď sme doumývali, Ignis nás zaviedla na bežeckú dráhu vonka za domom. Najprv sme sa poriadne rozcvičili.

Po rozcvičke sme mali mať vytrvalostný beh. Viac nám ani ignis ani ostatný nepovedali.

Dozvedeli sme sa od Terrana, že vo vlčej podobe môžeme urobiť to isté len dakoľko krát rýchlejšie, ale musíme trénovať zatiaľ ako ľudia.

Po behu sme mali ísť do bazéna. Plávali sme dosť dlho až som nemala poňatia o čase. Keď sme konečne doplávali posledné kolo, išli sme na obed.

Po obede nám Terran prikázal boxovať, čo mi ani trochu nešlo.



Zaklopala som Maxovi na dvere.
,, Je otvorené!!!" zakričal.
,, Ahoj, ja len som sa ťa chcela niečo spýtať." sedel na posteli a uvoľnil mi miesto pri sebe, ja som si sadla a začala. Nevedela som čo mám robiť lebo to bolo prvý krát čo som sa snažila niekoho udobriť.

,, Chcela by som sa ťa spýtať ako sestra a odpovedz mi pravdivo!"
,, Dobre, potrebuješ niečo?"
,, No... chcem sa ťa spýtať čo sa stalo medzi tebou a Oliverom"
,, Nestaraj sa!!!" odpovedal nevrlo.
,, Povedal si že odpovieš!"naoko som sa urazila.
,, No tak dobre. Bolo to tak že my sme boli najlepší kamoši od malička."
,, Tak sa čo stalo?"
,, Začal som chodiť s dievčaťom čo sa páčilo jemu. Ja neviem na čo som myslel. Ale on zas začal chodiť s dievčaťom čo sa páčilo mne a tak sme sa dosť pohádali. Ja som sa mu chcel ospravedlniť ale on začal nadávať a to dievča mi povedalo že na mňa pred mojimi kamošmi niečo o mne rozpráva. Tak sme sa dosť rozhádali" Max sa skoro rozplakal. Vážne sa rothádali kvôli takejto maličkosti? Pýtala  som sa samej seba.
"Ja.... nechcela som ťa raniť"
"To nič"
"Tak ja radšej idem" rýchlo som sa vyvliekla lebo som nevedela čo robiť s Maxom keď už skoro plakal. Nechcela som takto odísť ale vystrašila som sa.

Ďalej som išla za Oliverom.
On mi povedal skoro to isté. Len že jeho priatelka povedala že Max na neho nadáva a tak začal aj on. Ja som išla do izby a rozmýšľala ako im to vysvetlím že to ich priateľky ich rozhádali a asi to bolo naschvál. Nechám to na ráno, poviem im to pri raňajkách a dúfam že tu nebude až tak dusno.

Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now