-O TÝŽDEŇ-
Ráno som vstala na pinkanie mobilu. Bol to Jack. Spoznala som ho keď som bývala u rodičov. On mi dal otestovať cigarety a odvtedy sú z nás priatelia. Je super. Tiež cvičí bojové umenia a je odo mňa asi o rok starší.
A taktiež som sa dozvedela, že Rori chodí s Marekom. Poznali sa už dlhšie. Teraz sa sem čiastočne nasťahoval. No, do Rorinej izby. A Max si začal s jednou blondínou. Volá sa Grace. Je to taká princeznička a z Maxa ťahá len prachy. Im to dlho nevydrží a dosť mi lezie na nervy. Keď sme spolu tak sa mi vyhráža, že všetky prachy našej rodiny budú len jej. Nie som tu na to aby som riešila ich a tak som nič nepovedala lebo aj tak sa jej bude Max zastávať. A ako sa sem nasťahovala záhadne mi mizne oblečenie. Ale to je mi to jedno. Jack mi napísal či nejdem von. Ja som mu napísala len ok a išla sa osprchovať.
Po sprche som sa obliekla a trochu primaľovala. Vonka je zima tak si dám bundu, do tašky som si dala balíček cigariet, zapaľovač, mobil, slúchatka a peňaženku. Zbehla som dole a hľadala kľúče od môjho auta. Neboli na svojom pôvodnom mieste. Teraz ma už prešla všetka trpezlivosť. Tak som skríkla na celý dom.
"Všetci do haly!!!"
Za pár minút boli všetci v hale. Sadli si na gauč a ja som skríkla.
"Kto mi zobral kľúče od môjho auta a kde mi mizne oblečenie!"
Bola som už tak naštvaná že za mnou už mohli šľahať plamene. Teraz mali v očiach strach čo budem ďalej robiť ak sa nikto neprihlási. No tak dobre. Budete držať hladovku! A ani nikam nepôjdete! A kto to poruší tak uvidí!"
Musela som napísať Jackovi že von nejdem a teraz všetko obliekanie a líčenie bolo na nič.
-O 2 DNI-
Dnes už všetkým škvŕkalo v bruchu. No okrem mňa Zvieratiek a našich mentorov. My sme normálne jedli ako v normálnych dňoch. Všetko jedlo som mala pozamkýnané a schované, neraz som našla ako sa niekto zakráda a hľadá jedlo.
"Ja to už nevydržím!"
"Čo už nevydržíš Maxko." opýtala som sa odporne sladko.
"No veď ten hlad Luna! Hlad! Mám nápad!"
Pozrela som sa na neho a on len zakričal.
"Všetci dole!"
Po asi 5 minútach všetci zišli dole. A tak Max začal so svojím monológom.
"Tak ja už to nevydržím! Ja chcem žrádlo! No teraz pozrieme do každej izby a prehľadáme to tam!"
Ja viem veľmi dobre kto mi kradne veci, len chcem aby to zistili všetci naraz. Všetci sme pomaly vyšli hore išli pomaly po každej izbe.
No najprv moja izba. Potom Tomášova tiež nič. Rolova, Rorina, Lunina i Theova izba bola čistá. Teraz zostala len Oliverova a Maxova izba. Išli sme do Maxovej izby.
A ako inak všetky moje veci boli u neho. A ako inak. A aj kľúče od môjho auta. Max na svoju ex frajerku nakričal a myslím že sa rozišli čoho mi nieje ani trochu ľúto. No aspoň sa odsťahuje.
Ich vzťah sa dal predpokladať. Teraz jej dáva jej vlastné veci a mne ako odškodné, dal nejaké haraburdy po nej. Super. mám svoje veci, svoje auto, a aj značkové vecičky ktoré idem spáliť.
Išla som navariť aby sa konečne najedli. Pripravila som hostinu a všetko zmizlo skoro hneď ako sa do toho pustili.
Večer sme si sadli na gauč a pozerali telku. Pri tom som napísala Jackovi že sa zajtra môžme stretnúť v parku.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...