Doma sme išli každý do svojej izby. Na obed som nešla, lebo som nebola hladná a nemala náladu. Iba teraz som si uvedomila, že mi prišli 4 žiadosti od Žofie, Laury, Erika a Alexa. Všetky som prijala a ďalej som si iba poprezerala ich profily. Profesionálne fotky a nádherne usporiadané. Čo iné sa dá čakať. Pridali ma do skupiny s názvom Wolves, v ktorej sme si písali až kým sme nemuseli ísť na večeru.
V jedálni som bola prvá. Vyprážaná ryba, mňam. Ostatný tiež prišli a začali sme jesť.
Keď sme dojedli, mama sa postavila a oznámila, "o 6 dní je výber elementov, takže si niečo nachystajte aby ste vyzerali dobre, lebo tam budeme mať príhovor.
Všetci sme po večeri išli do mojej izby hrať hry a rozprávať sa.
Hrali sme pravdu alebo odvahu až do rána, potom sme sa rozmiestnili v mojej izbe. Ja som spala na mojej posteli s Laurou. A ostatný kade tade kde sa zmestili. Ja som spala až do pol desitej čo som nemala vo zvyku. Rýchlo som sa umyla a zobudila dievčatá. Ony sa tiež umyli a povedala som im môj plán. Zobrali sme 6 vedier a dali doň po okraj ľadovú vodu. Ja som si zobrala Maxa, Laura Alexa a Žofia Erika. Najprv sme ich len pofŕkali a potom sme rovno vyliali jedno celé vedro. a keď sa zobudili zobrali sme ďalšie vedrá a takisto ich poliali a rýchlo utekali preč z izby.
Zamkli sme sa do Laurinej izby a smiali sa ako bláznivé. Keď sme odomkli, chalani na nás tiež vyliali po vedre studenej vody. Ďalej sme sa po celej vile naháňali ako blázni s vedrami vody.
V izbe som sa prezliekla a keďže bolo za 15 minút 12 tak som išla do jedálne.
Keď sme dojedli, mama nám oznámila že ideme na menší výlet. Na dom na pláži. Doteraz som o ňom nič nevedela ale tešila som sa. Od malička som milovala pláže a chcela som bývať na pláži. Určite si to užijem.
Máme tam ísť už o hodinu. Keďže sme tam mali ísť na niekoľko dní, tak som si pobalila do menšieho kufra.
Išli sme dvoma autami. Jedno šoféroval otec a v ňom sme sedeli ja s Maxom a s Laurou. V druhom aute šoférovala mama, v ňom sedel Alex v predu a Erik so Žofiou v zadu.
V aute otec pustil pesničky na plné pecky a my sme si spievali. Bolo to super. Neboli ten typ nudných rodičov ako som si myslela, smiali sme sa celou cestou ako retardovaný.
O asi hodinu sme dorazili do veľkého dreveného domu. Vo vnútri to vyzeralo ako v obyčajnej chate. V každej izbe bola veľká skriňa, stolíky, telka a veľká manželská posteľ.
Išla som do sa poobzerať po dome. Bol velký ale útulný. Vedela som, že na 2 poschodí sú iba izby a kúpelne a tak som zišla dole. Bolo to ako doma. Také isté rozmiestnenie izieb.
Keď som sa zorientovala, vošla som do obývačky. Boli tam už všetci.
"Konečne si prišla" povedal Max a pritom sa uškrnul a potláčal smiech.
Sadla som si na gaučové operadlo.
"Keďže sme tu už všetci tak môžete ísť k moru" navrhol Erik.
Nevedela som prečo tam nejdú aj rodičia ale už ma Laura a Žofia ťahali do izby po veci. Zobrali sme loptu, nafukovačky, slnečné okuliare, opaľovací krém a všetko potrebné.
Na pláži sme sa zložili na lehátka a vyzliekli do plaviek a natreli sme sa opaľovacím krémom . Boli tam nejaký ľudia v mojom veku, no nevšimla som si ich. Bolo to tam super. Priťahovali sme pozornosť všetkých naokolo, buď tým ako sa šalíme alebo tým že sme im povedomí.Ja som ostala trochu sa opaľovať kým ostátný si išli zaplávať. V tom prišiel nejaký chalan a zarozprávali sme sa. Dozvedela som sa že sa volá Tomáš má 17 a býva pol hodinu od mesta kde bývam ja a je práve premenený vlkolak, dozvedela som sa aj že je tu s kamarátom Lukasom a aj on má vraj 17. Spriatelili sme sa, ale on už musel ísť, tak sme sa rozlúčili. On išiel domou a ja do vody za ostatnými.
Vo vode sme sa šalili ako deti, špliechali vodu, hádzali si loptu, potápali a popri tom chytali ostatných za nohy. Ja som ponorila Alexa a potom ma naháňal ale nechytil ma. Bolo to super.
Až večer sme sa vrátili domou celí premočený a opálený. Boli sme v osuškách lebo sme sa už nechceli prezliekať do šiat.
Na večeru sme mali pizzu. Bolo z čoho na výber. Tých píc tam bolo asi 10!!! Niekto tu trochu preháňa ale prei Alexovi, Erikovi a Maxovi tie pizze mizli akoby týždeň nejedli.
Po večeri sme si išli každý ľahnúť do postele, lebo sa nám už podlamovali nohy. V izbe som sa prezliekla do pyžama a zaspala.
Ráno som si dala len plavky a ne šatku obmotanú ako sukňu. Takto som zišla dole na raňajky s plánom že pôjdem na pláž a dúfala dom že stretnem znova Tomáša
Hneď po raňajkách sme išli na pláž. Dohodli sme sa, že sa budeme najprv opalovať a potom pôjdeme skákať z útesu. Už som skákala do vody ale z útesu som to ešte neskúšala.
Opaľovali sme sa iba chvíľu lebo to chalanov nebavilo a už nás ťahali na útes,hodinu sme skákali a musím uznať že zo bolo lepšie ako skákať v plavárni.
Bolo už skoro 12, a tak sme museli domou kde na nás už čakal obed.
Po obede sme išli zase na pláž ale rovno do vody a zase sme sa šantili až do večera.
Ráno to bolo ako predtým, najedli sme sa a v plavkách išli na pláž. Tento raz sme skákali z obrovského útesu ďalej od pláže. . Ja som išla prvá, pristála som vo vode ale tesne pod útesom bola obrovská skala, ktorú z hora nebola vidieť. Chcela som na to upozorniť ale Žofka bola už skoro vo vode a tak neviem ako som sa rýchlo premenila na vlka a chytila ju tesne pred pádom na skalu. Každý sa na mňa len pozeral ale keď sa uvedomili, tak už pálili dole.
Dalej sme skákali iba z tej strany čo sme skákali aj pred tým a dohodli sme sa že to už z toho druhého útesu nebudeme skúšať.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...