~O MESIAC~
Už sme ovládali perfektne nové sily a aj živly a teraz mi to nepríde až také ťažké ale bolo na začiatku.Dnes som sa znovu zobudila na slnečné lúče, ktoré mi svietili do tváre.
Niečo tu prekrásne vonia. Sedeli tam všetci. Nabrala som si na tanier palacinku a pomaly jedla.
,,Tak čo budete dnes robiť?" spýtala som sa.
,,Neviem" odpovedali všetci naraz. A začali sme sa rehotať ako blázni.,,Dostala som nápad." všetci sa na mňa otočili a zízali na mňa.
,,Tak.... Čo by ste povedali na, to keby sme na haloween usporiadali párty?"
,,Dobrý nápad. Haloween je o 2 dni, tak môžeme začať s prípravou." ozval sa Theo.
Všetci sme súhlasili a rozdelili si úlohy.Max so mnou, Laurou a Rori ideme na nákupy.
Alex a Erik budú písať pozvánky.
Theo s Oliverom budú obvolávať.Po tom všetkom všetci spolu budeme ozdobovať. Ako inak my dievčatá ich budeme komandovať lebo keby oni ozdobovali bola by to hotová pohroma a polovica ozdôb bude niekde na skládke. A piecť budeme ako inak, my dievčatá.
Tak sme pomaly začínali. My sme išli do niekoľkých obchodov a pokúpili všetko čo sme potrebovali a aj nepotrebovali.
Vidím ako Max žiada boha o to aby sa to už skončilo. Ani ja nie som veľmi na nakupovanie ale Rori a Laura tu na to poli profesionálky.
Keď sme do nakupovali ozdoby aj s alkoholom, vrátili sme sa lebo sme sa rozhodli, že jedlo nakúpime až zajtra. Budeme musieť zniesť ozdoby 2 dni dopredu ale keďže už poznám chalanov, tak pozvú celé mesto.
~PO POL HODINE~
Dopísali sme zoznam. Hostí je niečo cez 200 plus keď si oni pozvú ďalších hosti... to bude veľa.~HALLOWEEN~
Tak dnes som si trochu privstala. Párty sa začne až o 17:00 tak sa idem umyť, obliecť a najesť. Dala som si biele tričko a čierne tepláky. Na zatiaľ to stačí. Večer sa prezlečiem. Vilu máme pripravenú a ozdobenú. Pavučina je z vaty a máme tu aj 1 truhlu a v nej bábiku. Je to tu super. Zišla som dole a ako som zistila, skoro všetci si privstali, no okrem Rori, Maxa, Alexa a Olivera.Sadla som si na volné miesto a začala jesť wafle. Popri jedení zišli aj tí štyria. Boli oblečený tiež zatiaľ iba v teplákoch a tričku.
,,Emmmm..... tak za čo sa prezlečiete?" Theo začal tému, ktorej sa všetci hneď chytili. My zo Rori a Laurou sme sa už včera dohodli na kostýme.
,,Ja pôjdem za policajta" pokračoval v téme Max
,,Ja budem upír" pridal sa Oliver
,,Aj ja som chcel byť upír" povedal Tomáš
"Ja si dám len oblek s krvavími fľakmi" začal Rolo
"My zas námorníci" povedali Alex s Erikom
"Ja budem Joker" povedal Theo
"A čo vy dievčatá?" spýtal sa Max
Pozreli sme sa na seba a naraz povedali
"To je prekvapenie. A ak chcete tak vás namaľujeme." ponúkli sme sa.
Všetci prikývli a začali dobiedzať a vyzvedať čím budeme. A tak sme to nevydržali a všetko vyklopili. Ja mám byť mačka, Luna sestrička a Žofia čertica, ja som si to nevybrala ale vážne som musela uznať že v tom kostýme som vyzerala dobre.
Začíname. Dievčatá ideme variť a chalani doozdobovať a od 15:00 sa pôjdeme prezliecť a namaľovať.
Dobre že máme obrovskú kuchyňu a zmestíme sa tam všetci.
~15:00~
Tak máme dopečené. Napiekli sme košíčky, cookies, muffiny, koláče atď. A máme aj punč. A aby som nezabudla. Najali sme si DJ a 2 barmanov. No presnejšie barmana a barmanku. Ideme sa prezliecť. Dievčatá ku mne a chlapci ku Oliverovi a keď sa prezlečieme,tak príjdu všetci ku mne a navzájom sa namaľujeme. Najprv chalanov a potom sa namaľujeme my.~16:45~
Konečne máme všetko a domaľovali sme sa. Pred chvíľou došli barmani a DJ. DJ začal púšťať hudbu a barmani sa obzerali po bare kde čo máme.~17:30~
Boli tu už všetci hostia a párty bola v plnom prúde. Každý sa tu zabával po svojom. Niektorý jedli, pili a tancovali. Je to super. Max ma zoznamoval zo všetkými a ja som sa snažila zapamätať si ich mená.~00:00~
Som na mol. Neviem čo robím a je mi to jedno. Dala som si už niekoľko pohárov a sotva sa udržím na nohách.~3:00~
Teraz hráme fľašu a ja neviem čo robím radšej sa idem vyspať do mojej izby aby som sa s nikým náhodou nevyspala, lebo by to tento raz mohlo zle skončiť.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...