Dnes sa ide nakupovať. Vôbec neviem čo komu kúpim.
Došuchcem sa do kúpelne ako leňochod, ale okúpem sa. Keď sa okúpem oblečiem si biele tričko pod zadok, roztrhané modré nohavice, rifľovú bundu nad pás, bielu čiapku a bielu kabelku. A dám si ľahký make-up. Asi sa čudujete prečo som oblečená tak naľahko. Je to tým že my máme kožuchy a v obchode je teplo tak to vydržím ale keď sme dlho vonka v zime tak aj nám je zima.
Už tu zas niečo vonia.... Ako cítim tak sú to opečené chlebíčky. Mňam!
Pomaly zíjdem dolu. Pri stole sedia všetci okrem Rori a Lauri. Už aj psíky sú dole a jedia.
Dobre som hádala. Sú opečené chlebíčky a ku tomu zelenina, šunka, syr a dakoľko druhov nátierok.
Keď som si natierala asi už tretí chlieb tak konečne zišli aj Rori s Laurou a vyzerajú fakt super.
Keď sme dojedli tak sme s dievkami už išli do obchodov.
Išli sme mojim autom. Keď sme došli do obchodu všetko bolo preplnené.
Nakúpila som všetko čo som chcela. A aby sme nevideli čo si na Vianoce dáme navzájom, tak sme mali dvojhodinový rozchod.
Na miesto stretnutia som dorazila asi 5 min po dohodnutom čase. Ale keď som došla tak tam bola len Laura a Rori sa ešte niekde túlala.
O 5 minút
"Luna! Laura!"pribehla k nám Rori.
"Našla som skvelé kaderníctvo. Prosím môžeme tam ísť?"
S Lunou sme sa pozreli na seba a povedali jednohlasne:
"prečo nie!"
Išli sme do toho kaderníctva. Boli pred nami len 2 dievčatá, tak sme si sadli na gauč čo tam je. Ja som si prezerala katalógy. Asi si dám odfarbiť vlasy a dám si červený melír a ešte vlny. No už som sa rozhodla a v tom katalógu ma už nič nezaujalo tak som si vybrala mobil a začala sa tak hrať.
O 10 minút nás už volali dnu.
Keď sme vyšli z kadernícva, viacero očí sa na nás dívalo. Ja som si nafarbila vlasy na tmavo červenú, Laura si dala zafarbiť končeky modrým melírom a Rori si dala ružový melír na pólku vlasov a druhú polku vlsov nechala tak ako mala.
Potom sme sa prechádzali a nakupovali veci pre seba a išli sme aj do obchodu s elegantnými róbamy. Vybrali sme si prekrásne šaty. Ani jedna nevie ako vypadá tá druhá a tretia. Ale farby šiat viem cca odhadnúť. A prezradím vám: moje šaty sú červené. Akoby to nikto nečakal. Ale myslím že Laura má modré šaty a Rori má ružové. Ich obľúbené farby.
Po obrovských nákupoch ktorými sme zaplnili kufor. Bol už večer tak sme si dali pizzu a išli sa zabaviť do klubu.
Keď bola s Rori a Laura na mol, tak som zavolala chalanom nech prídu po nás.
Ráno sa zobudím na strašnú bolesť hlavy. Ako vždy si idem dať nejakú tabletku na bolesť hlavy a umyť sa. Po asi troch tabletkách som pomaly išla dole. Na poslednom schode som sa šmykla ale Oliver ma stihol chytiť a tak zabránil pádu. Po asi minúte sa ma spýtal či som v poriadku a moja odpoveď znela : "Áno"
Potom, sme sa vybrali do kuchyne na raňajky akoby sa nič nestalo.
Po raňajkách som si zapla telku a čumela na nejaké správy. Neviem o čom boli ale ani ma to nezaujíma. Aby ste vedeli celý deň som bola doma a zabaľovala darčeky. Samozrejme po tajomky. Nebolo to až tak ľahklé keď som zabudla kúpiť papier na balenie. Ale aspoňže mám Ignis a ona mi z niekadiaľ zahnala krásny červený papier. Takto som sa s tým s babrala celý deň. Ale viem že zajtra nás čaká zhon. Odvoz nám príjde o piatej. Takže sa musíme stihnúť pripraviť a všetko ostatné.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...