9.KAPITOLA

512 46 0
                                    

Dnes mám ďalšie "rande" s Eduardom v parku o 9:00. Vstala som okolo 7, obliekla som sa a išla sa naraňajkovať. Theo urobil palacinky, a šetci už jedli. No Oliver bol nejaký iný. Bol výbušný a dosť frflal. A Max bol ako inokedy. Asi sa zmieril s tým že "chodím" s Eduardom. Nechcela som nič vysvetľovať takže som im len povedala že sa mi páči, čo nieje lož ale páči sa mi hlavne navonok.

Poobede Max išiel s Oliverom do izby a asi sa išli porozprávať. Niečo tam kričali až to bolo počuť na 2 poschodie kde sme s Theom upratovali.

"Čo myslíš, že čo sa deje s Oliverom?"opýtala som sa Thea
"Ja neviem, asi mu zase preskočilo," pokrčil ramenami.

Ďalej som to neriešila a dúfala že sa znova nepohádajú. Keď sme doupratovali, vyrazila som za Eduardom.

Nebolo tam veľa ľudí, tak som si hneď všimla Eda.

,, Ahoj Ed"
,, Ahoj kráska" odzdravil

Pobozkal ma na líce a išli sa prejsť.

Takto to išlo celý týždeň. Chodili sme do parku ale nespali sme spolu. Keď som spomínala Eda, Max len krútil hlavou. A Oliver bol veľmi protivný a nechcel povedať prečo. Keď sme cvičili, tak som väčšinou mala sluchátka a aj tak sme sa veľmi nerozprávali lebo sme mali dosť náročné cvičenia a po nich som vždy hneď zaspala.

Dnes som sa rozhodla že to ukončím. Dohodli sme si stretnutie.

Vstala som sa, obliekla, obula a zišla na raňajky. Rýchlo som to zjedla a išla rovno do parku. On už tam čakal.

,, Ahoj"
,, Ahoj mačička"

Chcel ma pobozkať ale uhla som sa

,, Čo sa deje?"
,, Chcem sa s tebou porozprávať"
,, To vyzerá vážne"

Zasmial sa a zas ma chcel pobozkať ale znova som sa uhla.

,, Ale je to vážne"
,, Tak čo mačička?"
,, Eduard......je koniec."
,, Čo? Asi som zle počul."
,, Dobre si počul, je koniec."

Zdvihla som sa a odišla k autu a naštartovala. O chvíľu bude čas na obed. Urobila som lazane. Rozdelila ich a dala na taniere. Keď všetci už jedli chcela som im to povedať. Vzťah, len kvôli vzhľadu mi za to nestojí.

,,Chcem vám niečo povedať. Ja  som sa rozišla s Eduardom." povedala som úplne normálne akoby som takúto vetu hovorila každodenne.

Max sa zaškeril, Theo sa usmial a Oliver. Toho neviem pochopiť. V očiach sa mu objavila radosť. Ale ako zistil že sa na neho pozerám poprial mi nech si nájdem iného a išiel do izby. Max ho nasledoval. Ja som si umyla svoj tanier a išla si čítať. S Edom som sa rozišla z väčšej časti z toho, lebo mi nestojí za to aby som mala tichú domácnosť, išlo mi to už na nervy tak som to radšej ukončila, veď s týmito ľuďmi tu budem musieť bývať dlhú dobu no Ed.... Radšej už nejdem o tom rozmýšľať, a pôjdem spať.

Na dnes sme boli pozvaný na párty v klube. Pozval nás nejaký kamarát Maxa. Obliekla som sa a zišla na raňajky.

Po raňajkách som sa nudila a tak som si išla zabehať. Vonku som sa premenila na vlka a išla do lesa. Bolo krásne slnečno a hlavne ticho a mala som čas na premýšľanie.

Narazila som na jazierko a trochu sa napila. Voda bola sladká. Premenila som sa na človeka a sadla si na peň ktorý bol pri jazierku. Priletela Ignite a trochu sme sa zahrali.

O chvíľku som započula šušťanie lístia na zemi. Postavila som sa do obranej pozície a vtedy na mňa zaútočil hnedý vlk. Ja som sa tiež premenila a začala sa taká malá bitka. Na Fialku zaútočil Ventum. Bili sme sa až sme nevedeli chytiť dych.

Začali sme sa váľať po tráve.

,, Emmm.....Luna?"
,, Áno?"
,,Môžem sa ťa spýtať niečo osobné?"
,, No?"

Trochu som zneistela a sadli sme si

,, Takto, Páči sa ti Oliver?"
,, Je to kamarát, myslím."
,, Už musím ísť" povedal a už ho nebolo.

Keď som sa vrátila, navarila som a keďže nikto nezišiel, tak som išla po nich. Išla som najprv pre Maxa ale ten nebol vo svojej izbe a tak som išla po Olivera. Z Oliverovej izbe za ozývali hlasy. Maxov a Oliverov. Ale nepočula som nič súvislé. Počula som len: čoo, naozaj?, Prečo?, ju nezískam. Počula som len toľko ale už som neodpočúvala a zaklopala.

"Obed. " povedala som im spoza dverí.

Max potiahol Olivera a ja som išla ešte po Thea.

Keď sme dojedli išli sme všetci do haly. Pozerali sme telku až kým nebol čas vyraziť, rýchlo som sa prezliekla a už sme išli autom do klubu.

V klube som sa zoznámila s priateľmi Maxa a aj Olivera, Theo tu mal tiež niekoľkých ktorých poznal ale väčšinou času som trávila pri Maxovi. Pili sme asi všetko od koly až po vodku. Opila som sa už po druhý krát v živote.

Ježiši. Treští mi v hlave. Som v mojej posteli sama. Aspoňže tak. Nechcela som aby sa zopakovalo to čo minule. Rýchlo som išla do kúpeľne po lieky proti bolesti hlavy. Po liekoch mi bolo o trochu lepšie. Ignis ešte spala a neplánovala som ju budiť a tak som pomaly prešla pri nej aby ju nezobudila.

Dnes som sa rozhodla, že budem trénovať, chvíľu som si čítala a keď sa zobudila Ignite, tak som ju zobrala von. Po rozcvičke som si išla zabehať okolo domu.

Po behaní bol čas raňajok. Theo už urobil palacinky. Všetci tam boli, ale boli ako duchom neprítomný.

Po raňajkách som sa spýtala Maxa, či nejde so mnou cvičiť, no on nemohol lebo ho ešte bolela hlava a tak som sa spýtať Thea ale musel ísť ku rodičom. Nakoniec som išla za Oliverom a ten súhlasil. Išli sme hrať tennis a neskôr sme behali, boxovali a skúsili aj šerm v ktorom bol naozaj dobrý.

Pred obedom som mala ísť variť ale radšej som objednala pizzu.

Rýchlo som sa najedla a išla som s Oliverom znova cvičiť. Išli sme na druhé poschodie kde sme cvičili až do večera.

Po takomto náročnom dni som zaspala hneď ako sa moje telo dotklo postele.

Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now