11.KAPITOLA

508 39 0
                                    

Ráno som sa zobudila pri Oliverovi, ktorý si zatiaľ pomaly odfukoval. Postavila som sa a brala si po celej miestnosti svoje veci a po častiach som sa začala obliekať aby som mala aspoň niečo na sebe a hlavne aby som sa mohla dostať aspoň do svojej izby. Keď som našla svoj mobil mala som tam správu od Maxa.

23:43
Max: Môžete trochu stíšiť? Niekto tu chce ešte spať. :O

Nad týmto som sa dosť začervenala.

,,Čo sa deje zlato?"

Oliver sa na mňa pozrel a ja som mu ukázala správy. On sa začal rehotať. Mne to smiešne neprišlo.

,,Na čom sa rehoceš?"

Začala som ho štekliť aby som zakrila to, že som celá červená,  ale mal väčšiu silu a pretočil ma pod seba. Zas sme sa začali bozkávať a vtedy nám niekto vtrhol do izby. Bol to Max. Dobre že mal Oliver boxerky inak by to bolo ešte trápnejšie.

,,Prepáčte že ruším ale je obed."

,,Čoooo? Už obed?" Začudovala som sa. Rýchlo som Olivera odsunula zo seba a išla sa do izby poriadne obliecť.

Keď sme s Oliverom zišli dole, Max sa na mňa usmieval a Theo sa radšej venoval svojmu jedlu.

"Kámo rušná noc čo?" povedal Max Oliverovi.

Ja som sa len začervenala a jedla zo svojho taniera a Oliver si sadol vedľa mňa. 

Po obede som si zatiaľ čítala. Chcela by som sa dozvedieť niečo o tom keď sa dajú dva elementy dajú dokopy, ale nič také tam nebolo. Asi to bolo tým, že väčšinou elementy zomreli predtým ako si založili rodinu. V jednej knihe bolo napísané, že každý element ovláda nadprirodzené schopnosti, chcela som si prečítať túto časť ale započula som zvuky.

,,Poď. Dievča poď."

Zas ten zvuk. Postavila som sa a ako na povel podišla ku knižnici.

,,Áno sem. Vytiahni ju"

,,Luna, poď sem!"Zvolal na mňa Oliver zvonka a ja som začala znova vnímať normálne.

"Hneď" Zakričala som späť a išla do kuchyne a tam sa Max s Theom pretláčali. Vyhral Max.

"Teraz si na rade." Povedal Max a tak som si sadla a oproti mne si sadol Oliver. Natiahli sme ruky a Max nás odštartoval. Bol silný ale ja som zadržala dych a pretlačila som ho. Vyskočila som a začala skákať. Vedela som že ma nechal naschvál lebo som si istá, že by som ho nepretlačila.

,,Len sa neteš sestrička. Ešte som tu ja."

Znova sme si sadli a Oliver nás odštartoval. Max vyhral, očividne.

Večer som sa veľmi ale veľmi nudila. ,,Čo keby sme si zašli do clubu?"Navrhla som

,,Dobrý nápad zlato." súhlasil Oliver.

,,Tak pôjdem zavolať chalanov a ty počkaj."

,,Dobre"


O hodinu sme už boli v preplnenom klube. Obsadili sme si jeden box a objednali si. Ja som si dala na začiatok pivo a išla som si do davu s Oliverom zatancovaž. Tancovali sme spolu ale nejaký chalan si ma pritiahol a keď som sa pozrela bližšie bol to.....Tomáš?

,,Tomáš? Ty tu čo robíš? A ako si sa sem dostal?" opýtala som sa prekvapene. Naznačil mi že nepočuje a tak som ho pritiahla ku nášmu stolu v ktorom pribudlo niekoľko dievčat. Dokonca aj na Oliverovi sa vešalo jedno.

,,Oliverko ako rýchlo si ma vymenil" povedala som z časti posmešne a z časti žiarlivo.

,,No veď aj ty" odpovedal a vtedy to dievča z Olivera zliezlo a odišlo. 

,,Jáj, skoro som zabudla.Tomáš toto je Oliver, Theo a môj brat Max a chalani toto je Tomáš."

Posunuli sme sa aby si mohol sadnúť aj Tomáš.

,,Takže čo tu robíš,  ako viem, tak bývaš 500 km odtiaľto."

,,Ták, rodičia ma vyhodili a prišiel som s kamošom, lebo to tiež doma nevedel vydržať"

Ukázal na jedného chalana v dave. Všimol si nás ako sa na neho pozeráme a prišiel si tiež sadnúť.

,,Čau ja som Roland"predstavil sa.

,,Čau toto je Oliver, Theo, Max a ja som Luna." znova som nás predstavila.

Zatiľl si nás všetkých premeriaval a Oliverovi sa v očiach odrážala žiarlivosť.

Neviem prečo žiarlil ale musím priznať, že Tomáš aj Roland nie sú na zahodenie, ale nič som nerobila aby mal na čo žiarliť.

,,Čo keby ste bývali na chvíľu u nás? Máme veľa voľných izieb." Navrhol Max.

,,Neznie to zle ale nechceme vyrušovať tak asi radšej nie." odpovedal Tomáš aj za Rolanda.

,,Ale veď smeuž kamaráti tak to prijmi a nie neuznám ako odpoveď." povedal Theo a Roli s Tomášom prikývli.

***

Zabávali sme sa až do noci a ani neviem ako ale dostali sme sa domou.

Ráno som sa zobudila v mojej izbe. Hneď ako som sa zobudila, tak ma začala ukrutne bolieť hlava a nemotorne som si išla po lieky do kúpeľne.

Rýchlo som prehltla tabletku a zapila vodou. Trochu to pomohlo ale nie o veľa. Išla som sa pozrieť na chalanov. V hosťovske boli Roland s Tomášom a stále spali.. Max bol u seba aj s Theom. Keď som sa išla pozrieť na Olivera, skoro som odpadla. Pri Oliverovi spala nejaká blondýna!!!

Oliver začal otvárať oči a keď uvidel mňa vo dverách a tú blondýnu pri sebe, tak začal koktať.

,,L-lu-nna.... to n-nieje tak ako to vy-z-zerá"

Ja som pocítila ako sa mi v očiach nahrnuli slzy a keď Oliver vstal z postele, tak bol nahý!!! To som už nevydržala a s plačom som sa zutekala do izby.

V izbe som sa zamkla a hodila sa na posteľ. Bolelo to hrozne bolelo. Bolo to ako by vám niekto bodol nožom do srdca. V tom niekto zaklopal.

Bol to Oliver.

,,Zlato prepáč. Bol som opitý. Už sa to viac nestane" on si vážne myslel že bude nejaké nabudúce? Dali sme sa dokopy ani nie pred dňom a už ma podvádza, na tomto utrpela hlavne moja hrdosť.

,,Nevolaj ma zlato! Vypadni!!!" zakričala som. Už toho mám dosť! Musím sa ísť vyvetrať. Obliekla som sa a oknom vyskočila von. V polke pádu som sa premenila. Utekala som priamo do lesa. Musím si prečistiť hlavu.

Ja som len bežal a bežala až som došla na útes. Z útesu bol skvelý výhľad na mesto. Premenila som sa späť a už mi stekali slzy po lícach. Veľmi ma bolelo že sa Oliver vyspal s inou a to ešte v jednom dome kde som bola aj ja.

Počula som niekoho prichádzať. Bol to Tomáš. Zotrela som si slzy.

,,Čo tu robíš Tomáš?" zotierala som si slzy.

,,Videl som ťa vyskočiť a tak som išiel za tebou aby som sa ubezpečil, že sa ti nič nestalo."

Spoza seba vytiahol fľašku a podal mi ju. Dobrú polovicu som stiahla a už som bola znova v omámení alkoholu. Ani neviem ako, som zvalila Tomáša na chrbát a začala ho bozkávať. Nikdy som nebola takýto typ dievčaťa ale pomaly ale isto som sa ňou stávala. 

Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now