☆MAX☆
,,Do riti kde to som." Zobudil som sa na tvrdej podlahe. Teraz som si spomenul. Luna..vlastne Morgana a potom Oliver a väzenie. Ale toto nie je naše väzenie. Je to tu pevnejšie a a temnejšie. Naozaj som si myslel že je s nami ale ona nás len využila. Sú tu všetci. Mama, otec, Alex, Erik, Laura, Rori, Rebeka, Teo. Cítim tu aj upírov. Podišiel som k dverám. Cez mreže som uvidel tých upírov. Nechcene som zavrčal a tak som zobudil Rebeku a toho upíra čo sa mal oženiť s Lunou. To všetko kvôli nemu. Zas som zavrčal ale tentoraz úmyselne. Myslím že sa volá Luke. Pche. Ale už dlho nebude lebo ho znesiem z povrchu zemského. Vrrrr. Niekto sa dotkol môjho ramena. Je to Rebeka.Pozrel som sa na ňu a tým ma ukľudnila. Chodíme spolu a aj ja som sa trochu zmenil. Pokým som to predtým na dievčatá tlačil a hneď na prvom rande bol sex a potom som sa neozval tak s ňou to tentoraz myslím vážne. Jej oči ma ukľudnili. Nádych a výdych, nádych a výdych. Keď som už bol v pohode, pozrel som sa na ostatných a začal ich budiť. Pomaly sme sa všetci postavili. Všetci sme podišli ku dverám a vrčali na upírov ktorý vrčali na nás. Väčšina to robila len z pudu, pocit potreby sa brániť či zaútočiť. Išiel som trochu do vnútra s tým že tie dvere vyrazím. Všetci sa odsunuli keď si uvedomili čo chcem spraviť a ja som vyštartoval. Narazil som do dverí ale ony sa ani nepohli. Myslím si že som si vykĺbil rameno. Teo začal niečo s kúzlami ale ani to nepomohlo. Ja som si dal naspäť rameno. Bolelo to ale musel som vydržať. Pokúšal som sa premeniť no ani to nešlo. Započul som opätky. Pomaly ale iste sa blížili. Ku našim dverám podišla Luna ....Morgana. Mala čierne vlasy, make-up, šaty, topánky a okolo tela mala omotané reťaze ktoré sa za ňou vznášali.
,,No čo zlatíčkovia ako sa máte?"
Pozrela sa na obe strany a uškrnula sa.
,,Doniesla som vám jedlo."
Mávla rukou a prišli sem tí čo vyskočili z tej obrovskej jamy. Majú také isté tetovania no každý niekde inde. Doniesli každému jeden chlieb s maslom a trochu vody
,,A zabudla som povedať že sa nebudete vedieť premeniť a ani používať mágiu či rozraziť dvere. No a ešte. Kto by sa chcel ku nám pridať?"
Nadvihla obočie a poobzerala sa posmievačne. Nikto nevydal hláska.
,,No keď nie tak to je mi ľúto. Budete sa tu musieť tlačiť a pridajú sa ku vám ďalší spolubývajúci a ja som tak dobrá že som vám vybavila lepší príbytok. No bude mať jednu nevýhodu no tú budete vedieť keď sa presťahujete." Usmiala sa a pohybom ruky jej doniesli stoličku. Pozerala sa ako jeme naše jedlo. Sme vyhladnutý a ten chlieb nestačil.
Keď sme dojedli Morgana sa postavila zatvorila oči a jej reťaze sa ku nám tiahli ako hadi a obkrúžili naše zápästia. Otvorila dvere a tiahla nás čím ďalej tým hlbšie a stále sme niekam zabáčali. Neviem už kde sme. Keď v tom zastavila. Začala nás deliť. Mama, otec, pán a pani Davissovci ďalej všetci ostatný takže bratia a sestry toho upíra Luka so mnou, Rebekou, Alexom, Erikom, Rori, Laurou. Boli sme natlačený no vo väčšej cele. Sú tu slamené postele ale to ma nezaujímalo dával som pozor na Luka lebo hocikedy mohol zaútočiť. Má 3 sestry - Grace, Sarah (Po premenené), Adela (nepremenená 8 rokov.) a 2 bratia - Daniel a Marek. No aby som nezabudol mal tu aj priatelku Roxi. Ja aj on sme sa skoro na seba vrhli. Keď v tom som započul otvorenie dverí. Sú to asi tie elementy upírov či čo. Myslím že sa volajú Aron - oheň, Ben - zem, Isaak - voda a Noah - vzduch. No niekto sem ide. Zase niekto sem niekoho sotil. Do riti. Sú to rodičia Olivera. Pani a pán Brook. Dali ich do vedľaišej cele, za nimi rodičia Tea. Máme tu okienko no je malé. Aj sem niekto niekoho sotil. Sú to Kristína (po premene), Natália ( ešte nepremenená no o chvíľu sa premení) (info: sestry Olivera), Adam,Dimitri, Lukas, Barbara (po premene) a malá Diana. Aj ju sem dali? Veď má len štyri!
Chvíľu na to prišiel jeden z poskokov a oznámil nám že rodiny upírich elementov niekto zabil. Cítil som to. Všetci to cítili.
Pocítil som známi pach. To je Blesk. Môj Orol. Otočil som sa a z tade na nás pozerali Orol a vznášajúci sa delfín a ani upíri nezaostávajú. Vydra, Lev, sova a kôň? No nič nech majú aj papagája mne je to jedno.
,,No tak sa nezabite a nejako sa skamarátte."
Zasmiala sa Morgana a odkráčala preč. Aj tá Roxi je mág. Čo je nevídané, jeden z jej predkov musel byť element. Deti elementov mávajú nejaké sily ale sú zoslabnuté.
Keď si Rebeka všimla Roxi hneď sa ku sebe hrnuli.
,,Rebeka? Čo to robíš?"
Spýtal som sa spolu s Lukom len on použil meno Roxi.
,,Max. Toto je moja sestra. Dvojička Roxi."
,,Luk to platí aj na ňu ona je moja dvojička Rebeka. Hovorila som ti o nej."
,,Ona?"
,,Ja som ani nevedel že máš sestru."
Pozrel som sa a čakal na vysvetlenie ale ona len mykla plecami a ďalej sa rozprávali. Naozaj sa podobali len Rebeka má ofinu napravo a Roxi naľavo. Ako som si to nevšimol.
Všetci sme na seba zazerali a aj trochu vrčali. Sadli sme si a Rori sa ku mne pritúlila. Bola jej zima objal som ju a hľadal niečo čím by som ju prikryl. Už sa blížila noc a už bolo chladno.
Hľadal som nejaké drevo alebo polená. No tu sú. Boli v kúte. Teraz som si všimol ako sa aj upíri ku sebe túlia. Tiež im je zima a aj oni sú živé stvorenia. No neviem čo je so mnou predtým by som ich zabil ale ako hovorím Rebeka ma zmenila.
Polená som dal do stredu celi, odhrabal seno a zobral 2 kamene a trel o seba nech vzbĺknu. Luke sa pridal.
Konečne sa nám to podarilo.
Už tu nie je nenávisť len napätie ale by sa tu dalo krájať.
Predtým som Luka skoro zabil ale teraz som zistil že je to v pohode chlap. Adela s Dianou sa s kamaratili a teraz už spolu spia pritúlené.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča
WerewolfLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...