Nebola som práve hrdá na to čo sa stalo. Takáto som ja nikdy nebola. Vstala som, zobrala si oblečenie a bežala do mojej izby.
Prezliekla som sa a ľahla si.
O chvíľu niekto zaklopal. Tomáš.
,,Ahoj Luna."
,,Čau, Potrebuješ niečo?"
Sadol si vedľa mňa na postel.
"Tak.....emmm.....to čo sa stalo medzi nami emmmm?"
,,Zabudni na to, dobre? Vyspala som sa s tebou iba preto lebo som bola nešťastná a teraz chcem byť sama." odbyla som ho prvým čo ma napadlo.
,,No tak dobre dobre" povedal a nechal ma samú utápať sa vo svojich obavách.
Večer som ako by nič zišla na večeru. Sadla som si medzi Thea a Maxa aby som sa vyhla Oliverovi aj Tomášovi. Všimla som si že sa na mňa Roland, Max aj Theo sa na pozerali, asi im nikto nič nepovedal. Idem si radšej po nejaké knihy do knižnice. Vybrala som si knihu s názvom: Sily elementov.
V tej knihe sú zaujímavé informácie. Bolo tam napísané, že každý ročník elementov si rozdelí sily. Ako sú čítanie myšlienok, štít, pôsobenie bolesti, predvídanie budúcnosti, zamrazenie , presúvanie telies, videnie pocitov a jazyky ako sú zvieracie ale aj ľudské zo zeme a telepatia. Niektoré boli určené pre upírov a niektoré pre vlkodlakov, ale nevylučovalo sa aby vlkodlak dostal upírie sily, ale aj tak sa u mňa vyvinuli tieto výhody o dosť skôr, veď jazyk zvierat som dostala spolu s Ignite. Bol to jej dar.
Stálo tam, aj že po mesiaci nám naše zvieratká povedia aké vlastnosti sme získali. Kvôli tomu aj trénujeme naše telo aby sme boli schopný uniesť váhu ďalších síl. Jeden element môže ich mať aj viac ale je to potom ťažšie sa ich naučiť ovládať a hrozí tu aj vymknutie z pod kontroly.
No tak už mám 2 sily, nebude to aspoň také zlé, dúfam. Videnie pocity z očí a rozumiem zvieratám a iným jazykom. Ale tieto sily sú väčšinou u upírov. Nie len väčšinou ale na 99%!!! Ja som to jedno percento!!!
Ukľudni sa Luna. Len sa ukľudni. Možno sa spýtam chalanov či si nekúpime nejakých psíkov alebo mačičky ale je už neskoro a som unavená. Trochu si pospím a uvidím čo spravím zajtra.
Ježiši! Zas to slnko! Už si musím pamätať nech večer stiahnem závesy.
Konečne som vstala z postele. S bosími nohami som išla k skrini a niečo na seba hodila. Boli to čierne šaty s opaskom a ku tomu čierne balerínky. Trochu nalíčila aby neboli vidieť moje kruhy pod očami a išla dole s tým že po raňajkách pôjdem do útulku a kúpim si psíka alebo mačičku. Neviem prečo ma to napadlo ale už od mala som chcela nejakého domáceho mazlíčka.
Keď som schádzala. Zacítila som vôňu palaciniek. Sadla som si medzi Maxa a Rolanda.
Max sa pozrel na mňa a premeriaval si ma.
,,Úha. Keby nie si moja sestra, už si moja." brala som to ako kompliment a usmiala sa naňho. Veľmi divný kompliment.
Už tu boli všetci. Aj Oliver.
,,Ináč, idem do útulku si zohnať nejakého psíka alebo mačku. Idete so mnou?" spýtala som sa iba zo zdvorilosti ale nejak sa pridali.
"Dobrý nápad je tu stále nejako ticho, ja som za." Vyhlásil Max
Po chvíľke všetci súhlasili a išli sme autami do najväčšieho útulku široko ďaleko.
V útulku sme boli asi 4 hodiny! Ale oplatilo sa. Zobrali sme dvoch nemeckých ovčiakov od ktorých sa nevedel Theo odtrhnúť a pudlíka s mačkou pre mňa. Hneď keď som ich uvidela, tak som si ich zobrala na ruky. Vyzerali tak priateľsky až som ich tam nevedela nechať a zobrala si ich.
Cestou späť sme zašli do obchodu zo zvieracími potrebami a nakúpili sme všetko potrebné.
Doma som začala s prípravou jedla ktoré som navarila pomerne rýchlo a ponáhľala som sa za našimi novými prírastkamiTeraz som si spomenula. O 2 dni budeme vo vile už druhý mesiac. Vtedy mi Ignis a ostatný povedia aké máme schopnosti okrem ovládania elementu ktorý predstavujeme, a ktorý ešte stále nie sme schopný ovládať.
Večer pri večeri sme vymýšľali mená pre psíkov a mačičku, ktorá mi sedela na kolenách. Theo dal mená nemeckým ovčiakom Rose a Jack a ja som dala pudlíkovi meno Lara a mačičke meno Zara.
Dnes sa k nám nasťahujú Alex, Erik, Laura a Rori, dozvedela som sa to iba ráno od Maxa, ktorý im na to kývol. Tento dom je obrovský ale nechcela som tu z toho robiť hotel, bola som trochu naštvaná ale radšej som si kusla do jazyka.
Keď som zišla na prízemie, skoro som odpadla! Bolo to tam ako po 2. svetovej. Všetko porozhádzané. Ja po nich ja upratovať nebudem.Na ten bordel som sa nemohla pozerať a tak som si šla radšej zabehať a dúfať že to upracú. Pred vilou som si dala slúchatka a išla si zabehať do lesa. Aspoň som sa nemusela pozerať na ten chliev.
Keď som sa vrátila, zobrala som si jogurt z chladničky a sadla si pred telku. Prepínala som programy no, nič ma nezaujalo a tak som mala zapnutý nejaký kanál o varení a popri ňom som sa maznala s Larou.
V dome už bol aký, taký poriadok, tak som sa išla pozrieť ako si zariadili izby. Všetky už mali biele steny ale Rori biele steny prelepila plagátmi od zeme do stropu.
Pred obedom som išla niečo navariť ale cestou dole niečo krásne rozvoniavalo. Cestoviny s mäsom. Varila Luna. Aspoň niekto mi tu pomáha. Trochu som jej pomohla a rozdelili sme ich na taniere.
Po jedle som išla s Rori dať jedlo môjmu pudlíkovi a mačičke. Vedela by som sa s nimi maznať celý deň a po dlhom maznaní som ich uložila do mojej postele a s nimi pri sebe som zaspala. Čo sa čiastočne aj stalo realitou.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vlčie Dievča
Manusia SerigalaLuna, väčšina ľudí ani nevie že existuje, no v tom druhom svete jej meno bude známe všetkým, bude oslavovaná a milovaná..... Ale stálo to všetko za to? Príbeh bol písaný mojím 12 ročným ja, a tento príbeh je len ukážkou ako veľmi som sa nudila publ...