18.KAPITOLA

333 32 2
                                    

,, Áno, áno, áno"

Skoro som vzrieskla od šťastia.

Jack sa usmial jeho neodolateľným úsmevom a objal ma.

Som ako v siedmom nebi.

Za ruky sme sa držali až kým nám nedoniesli pizzu.

Po pizze
Keď sme dojedli išli sme s longboardmi naspäť do parku po moje auto.

,, Nechceš zviezť?"

,, Dobre ale pod podmienkou že šoférujem ja"

,, No tak dobre"

Usmiala som sa a on nás zobral ku mne domov. On išiel potom na longboarde ku sebe. Rozlúčili sme sa objatím a bozkom.

Všetci boli nasáčkovaný v obývačke. Nevšimli si ma a napadlo mi, že ich trochu postraším.

,, Baf!!!"

Všetci nadskočili a začali do mňa hádzať podušky a vankúše.

Keď skončili sadla som si ku nim.

"No, tak čo nové?"

"Nič"

Odpovedali zborovo.

"Ty sa pochváľ" povedal Max

Trochu som sa začervenala.

,,No tak hovor!" Povedal Theo

,,Chodím s Jackom!"

Povedala som natešene a baby ma zatiahli do mojej izby nech im všetko poviem.

V izbe som im všetko povedala od slova do slova ale bola som už unavená a keď odišli tak som sa osprchovala a išla do postele a zaspala.

Ráno som sa zobudila na pípnutie mobilu. Je to správa od Jacka.

,, Nejdeš dnes ešte na skejt? xxLáska"

,, Prečo nie. Kedy a kde?"

Odpísala som a hneď mi došla odpoveď.

,, V skejt parku o 12:00 a + k tomu obed."

,, Ok"

Odpísala som a ihneď som bežala do kúpelne. Osprchovala som sa a išla sa najesť. Dole boli už viacerí. Pozdravili sme sa a ja som si sadla za stôl.

Keď som dojedla a pozrela sa na hodiny v kuchyni skoro som odpadla, meškám!

Rýchlo som bežala, v izbe som sa obliekla, dala make-up a išla.

Pozrela som sa na hodiny a je 11:45

No super.... už meškám.

Rýchlo som si zobrala skejt a išla dole. Ale trochu som to nedomyslela. Pretože večer si asi dám trochu alkoholu a autom.... Tak som sa rýchlo spýtala kto by ma zobral do skate parku. Čas mal len Oliver tak sme rýchlo nasadli do jeho Volva a išli do  parku. Cestou bolo hrobové ticho.

Poďakovala som Oliverovi za odvoz a naskočila na skejt a pritom hľadala Jacka. Uvidela som ho pri jazierku a pri ňom boli 3 baby asi v mojom veku a obtierali sa o neho. Doslova.

Ale teraz ma niečo napadlo. Išla som im naproti. Nevšimli si ma. Super. Bude zábava.

Zastavím tesne pred Jacka a sadla som si na jeho nohy.
On sa len pozeral.

Idem sa trochu hrať na miláčika alebo princezničku, v podstate niečo nechutné.

Sadla som si vzpriamene a pobozkala Jacka na pery. On sa len nechápavo pozrela ale usmial sa a objal ma.

,,Tak čo miláčik, ideme?"

,, Dobre"

Cítila som na sebe pohľady tých dievčat.

Keď sme boli ďalej začala som sa smiať ako šialená. Jack sa tiež začal smiať ako šialený.

~~O 12:00~~
Sme na obede v pizzerke. A áno je to tá pzzerka v ktorej sme sa dali dokopy .

Objednali sme si a zatiaľ sa rozprávali o hovadinách.

Keď nám doniesli pizzu začali sme jesť akoby sme nejedli 500 rokov.

~~O 6 hod~~
Super deň. Boli sme s Jackom ešte aj na večeri a teraz máme zmrzlinu a Jack ma odprevádza domov.

Doma som išla rovno do izby do postele kde som rovno zaspala, nalíčená a šťastná.

~~O MESIAC~~
Už sme s Jackom spolu mesiac a ako inak ideme dnes von na skejtoch. Pripadám si ako v siedmom nebi a o 10 dní je štedrý večer na ktorý sa strašne teším. Na Silvestra sme pozvaný na párty ku nejakému Maxovému kamarátovi. A skoro som zabudla Rori už oficiálne chodí s Markom a som za nich šťastná.

Ale už si musím pohnúť. Máme sa s Jackom stretnúť o hodinu a ja som vstala len pred chvíľou!

Dobre už len make-up a naraňajkovať sa.

Všetko som do seba nahádzala a išla. Máme sa stretnúť v skejt parku a ja zase meškám.

Rýchlo som schmatla skejt a utekala  do skejt parku.

Došla som tam len tak tak ale Jacka nikde ešte nevidím. Sadnem si na zmrznutú lavičku a čakám na neho. Vonka je dosť zima ale je mi to jedno a obzerám krásnu zasneženú krajinu okolo mňa.

,,Ahoj zlato"

Započula som Jacka pri sebe a sadol si vedľa mňa

,, Ahoj ideme?"

,, Môžme "

Odpovedal, naskočili sme na skejty a išli

~~O 12:00~~

Ideme na obed do nejakej reštiky v ktorej som nebola.

~~ O HODINU~~

Josh sa počas celého obeda hral na mobile a niečo písal. Ale neviem čo. Ale nech si už konečne prestanem domýšľať. Teraz ideme na zmrzku a ešte sa niekam prejsť.

~~ PO VEČERI~~

Boli sme na večeri v luxusnej reštike a Jack mi dal diamantový náhrdelník s diamantovými náušnicami. Sú prekrásne! Vedela som že má dobre zabezpečených rodičov ale aby takto vyhadzovali peniaze?

~~22:00~~

Dnes budem prespávať u Jacka. už som poslala Maxovi SMS že nepôjdem domov ale Jack chce viac a ja neviem či to chcem tiež.

Zo začiatku bolo všetko v pohode ale po tom ako zapol telku sa ma začal dotýkať a hladiť.

,, Jack, už som súhlasila že tu prespím ale nie že bude niečo viac"

Jack sa len smutne na mňa pozrel ale nič nepovedal. Už som unavená tak som si ľahla a pomaly zaspávala. Vedela som že bude chcieť aj niečo viac, a ani neviem prečo som ho zastavila...

Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now