30.KAPITOLA

254 22 0
                                    

☆Rebeka☆
S Roxi sme sa nevideli odkedy nás rozdelili a zabili rodičov. No čo to je kolobeh života. Som  s tým vyrovnaná a aj Roxi. Chýbajú mi no ale plač mi nič nevráti. Naposledy som plakala asi keď mi bolo 5 keď mi zomrela mama v náručí.

Neviem pochopiť čo sa stalo s Lunou a kto je Morgana. Morgana sa len objavila a bola no a Luna sa len stratila a nebola. Ale obe vyzerali na vlas rovnako. Cítila som že Oliver niečo vie lebo keď sa niekto spýta alebo zmieni o Morgane alebo Lune hneď sa stiahne. Ostatný si to asi nevšimli ale ja som tesne pred začiatkom vojny na Olivera vybuchla ale nestihol mi to povedať. Ale viem že on niečo vie ale teraz je posadnutý a nemám sa ho ako spýtať.

Je ráno a zobudilo ma otváranie dverí.

,,No tak čo miláčkovia, dobre ste sa vyspali?"

Kývla rukou a každému dali misku polievky.

Niektorý sa ešte len zobúdzali. Vysilený sme sa ani nevedeli brániť ale vrčanie pokračovalo, nie navzájom ale proti Morgane.

Keď sme dojedli poslala tých poskokov nech sa vytratia a zas nás zobrala tými reťazmi. Išli sme hodnú chvíľu keď som zazrela kríže. No prekrížené polená ako kríž. Každého priviazala za jeden. No na Dianu a Adelu sa len pozrela. Max tam s Lukom začali vykrikovať nech im nič neurobí.

☆MORGANA☆
Teraz rozmýšľam čo mám robiť s Adelou a Dianou. Nechcem ich zbičovať. Veď sú to iba deti. Oni sa na mňa pozerajú. 

Max s tým Lukom na mňa revali a už som to nevedela vydržať.

,,Vy dvaja už konečne sklapnite!" teraz by som aj tie deti zbičovala.

 Vykríkla som na Maxa a Luka a konečne sklapli. Sme v jednej miestnosti a ja mám za úlohu ich zbičovať.

,,Opovážte sa utiecť!"

Povedala som im a išla som von. Išla som po nejaké jedlo pre malé a pre ostatných. Z tej polievky sa nemohli najesť. Pán spí lebo sa opil tak ma nemôže nachytať. Idem von chitiť jeleňa či také niečo.

Chytila som 2 srny a našla som 4 vianočky. Luna ma celú noc otravovala aby som im aspoň jedlo dala. A nakoniec sľúbila že keď im dám jedlo tak ma už nechá na pokoji. Ide to na nervy.

Keď som vošla Max a Luke boli na slobode. Ja som si len povzdychla a keď si ma všimli Max a Luke sa dali do obranného postoja. Ja som len pokrútila hlavou a ešte raz sa pozrela či tu nie sú stráže. Počula som kroky tak som rýchlo vošla.

,,Čo chceš?"

Vykríkol Max.

,,Sklapnite a aj tak by ste neušli ani nedali neprešli cez pána."

Zas som ich priviazala aj keď sa vzpierali. Zobrala som vianočky a dala jednu Adele a jednu Diane.

,,Nebojte nie je tam jed." prekrútila som očami keď sa na tie vianočky iba pozerali.

Pomaly si zobrali a jedli. Povolila som reťaze nech najprv vyjdú a najedia sa. Skoro všetci sa dali obranného postoja a už sa chceli pýtať keď som ich umlčala.

,,Za prvé neodpoviem vám, za druhé mňa nepremôžete a za tretie tam máte jedlo."

Ukázala som na srny.

,,Hovorím. Nie je v tom jed. A jedzte kým je to čerstvé."

Aj tak na na mňa skúsili zaútočiť ale ako som hovorila. Sú vysilený a unavený. 

Ja som sa oprela o stenu a pozorovala ich.

Keď zo srny zostala len kostra odkopla som ju a podišla ku Diane a Adele. Roztrhla som nechtom ich oblečenie a pohrýzla sama seba. Prešla som po ich tricku a nohaviciach a i po tele a hlave.

Ostatných som priviazala. Zobrala som bič. Počula som kroky. Rýchlo som ich začala bičovať. Kričali a nechápali prečo ich bičujem po tom ako som im dala najesť.

Keď som skončila, podišla som ku Maxovi a strčila masť na rany Maxovi a Rebeke do vrecka.

Rýchlo som ich zamkla lebo ma pán volal. Telepaticky.

Musím si pohnúť lebo ak sa nahnevá tak ja to neprežijem.

,,Pane."

Poklonila som sa pred jeho trónom

,,Morgana.... čo sa stalo včera?"

,,Pane.. opili ste sa a ja som vás zobrala do izby"

,,No tak dobre a Morgana urobila si to o čo som ťa žiadal?"

,,Ak myslíte bičovanie tak teraz sa z tadiaľ vraciam. "

,,Dobre."

Podišiel ku mne a ukazovákom mi chytil bradu a zdvihol aby som sa nepozerala na svoje topánky. Je taký sexi po tej premene.

,,Už mi nehovor pane. Je to otravné. Volaj ma...."


Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now