13.KAPITOLA

448 36 0
                                    

Jedného dňa som skoro ráno zašla za Oliverom aby sme to medzi nami vyriešili. Už som dlhšie nezniesla to napätie medzi nami. Začala som veľmi nesmelo. Nikdy som neviedla takúto konverzáciu a nikdy som ani neplánovala. Zo začiatku som nevedela čo povedať ale prekonala som sa a viedli sme normálnu konverzáciu, dokonca sme sa aj smiali. 

V ten istý deň nás navštívili novinári so slávnou no otravnou novinárkou Ritou, ktorá aj tak prekrútila naše slová a napísala do novín veľa nezmyslov. No stále som bola rada, že nevie o mojom súkromnom živote, inak by to ešte viac zdramatizovala a napísala by o tom bestseller. 

Deň na to, mi Rori dohodla rande s nejakým kamarátom, volal sa Adam a bol  o rok starší, najprv ma zobral na zmrzlinu a potom do parku sa poprechádzať. Bolo to super ale nevedela som, čo si mám myslieť o sebe. Vrhala som sa od jedného chalana ku druhému. Už som nevedela presne kto som, nikdy som nebola takáto. Celý večer som rozmýšľala kto vlastne som, a popravde, nevedela som.

Niekoľko dní za sebou som sa nevedela sústrediť na nič iné ako na to, kým som sa stala, vždy som si myslela, že by som sa nikým takým nestala, ale tu som. 

Dneska večer sa dozviem ako mám ovládať svoje sily. Občas ma štvú lebo keď idem cez park popri kačkách alebo holuboch, tak sa neviem sústrediť. V hlave len počujem útržky slov a zvuky zvierat. Už predtým som požiadala Ignite aby ma to naučila ovládať, aspoň trochu ale odmietla, lebo by to nebolo fér.

Nevedela som sa dočkať večere aby som sa zbavila občas dosť otravných zvukov. 

Pred večerou, ma Ignite zavolala do haly kde už sedeli Oliver s Theom. Od nervozity som sa nevedela sústrediť a tak som si sadla do najvzdialenejšieho kresla a schúlila sa doňho. Ignite sa usadila vedľa mňa a ja som ju hladkala po hlave aby som sa ukľudnila. Keď dorazil aj Max, sadol si do ďalšieho kresla a začalo sa to. 

Z ničoho nič som sa objavila v nejakej čiernej nekončiacej miestnosti. Predomnou sa zjavila Ignite a premenila sa na človeka.

,,Slečna."povedala a poklonila sa mi. 

Nevedela som čo robiť. Ignite vyzerala prekrásne!

,,Kde som?" opýtala som sa

,,Toto je svet vo vašom srdci, neplynie tu čas a pracuje na princípe sna ale nemáme veľa času, ak budete na istej úrovni, budete vedieť otvoriť tento svet aj sama." iba som prikývla

,,Ako ste si už museli všimnúť, tak máte dar jazykov a telepatiu, no dostali ste aj dar štítu a dosť vzácny dar predvídania budúcnosti." 

Nevedela som čo povedať, podľa knihy čo som čítala maximum darov doteraz bolo 3 no ja už mám 4 a jeden vzácny!

,,Prečo som dostala dary ktoré sú typické pre upírov?" jediná otázka ktorá sa zo mňa dostala.

,,Je to z dôvodu, pretože  ste sa narodili počas upírskych osláv krvavého mesiaca. Vášho brata to neovplyvnilo ale vám to posilnilo schopnosti."

Toto som nevedela.

,,Náš čas vypršal," povedala Ignite, uklonila sa a znova sa zmenila na fénixa. Chvíľu som klipkala očami kým som sa nezobudila. Ostatný sa tiež spamätávali. 

Keď sme už boli pri zmysloch, tak sme sa rozprávali, o tom čo sa stalo. Zistila som, že Max dostal dar Hypnózu, Theo vedel vyvolať bolesť pohľadom a Oliver vedel posúvať veci bez toho aby sa ich dotkol. Ja som im moje schopnosti len v rýchlosti zhrnula a už som išla do izby kde som mala stresy z tých schopností.

Celý ďalší deň prešiel fajn. Ráno sme mali začať trénovať. Dosť sa toho bojím. A ešte stále spracúvam, že mám nadmierne veľa schopností.

Ráno som sa umyla a obliekla. Načo je mi make-up. Aj tak sa spotím.

Niečo tu vonia. Sú to raňajky! Rýchlo som bežala po schodoch. Boli tam už všetci. Sadla som si na volné miesto a zobrala si palacinky. Boli výborné.

Po raňajkách sme išli von. Máme tam niečo ako lúku len pokosenú. Mali sme tam veľký priestor a tak sme mohli skúšať. Najprv sa naučíme ovládať svoje sily až potom budeme ovládať živly. Začneme pomaly. Max začne tým aby neovládol všetko naokolo. Theo začne tým aby nikomu nevyvolal bolesť, ale skúsi vyvolať šťastie. Oliver zas začne tým, že bude presúvať malé veci. A ja začnem čítaním myšlienok. Rozmiestnili sme sa a začali. Ignis hovorila, že sa musím sústrediť na toho človeka a potom už budem vedieť ovládať myšlienky ako budem chcieť ale bude to stáť veľa tréningu, ale najvyššou úrovňou v čítaním myšlienok je to že sa niekomu môžem dostať do hlavy a niečo im tam vsunúť alebo vymazať. Najvyššia úroveň štítu je presúvať ho na iného človeka, ďalej predvídanie, to sa ani tak nedá ovládať ale vraj by som sa mala naučiť ako reagovať keď nejaká príjde. Jazyk zvierat by sa mal utíšiť po tom ako si naň zvyknem ale stále ma občas irituje keď s niekým rozprávam.

Začali sme tým že vyskúšam prečítať myšlienky Rori. Musím sa sústrediť, musím sa sústrediť opakovala som si v duchu a pozerala som sa jej do očí.

"Hmmm....som hladná."

Jupí! Prečítala som jej myšlienky.  ,,Rori, nemali sme náhodou raňajky iba pred chvíľou?"

Žofia sa začervenala ale ja som bola šťastná že sa mi to podarilo.

Až do obeda som to skúšala na všetkých aby som sa ubezpečila, že to nebola iba náhoda.

Na obed sa nám nechcelo nič variť tak sme si objednali pizzu. Lepšie povedané niekoľko pízz. Tomáš zaplatil a my sme išli jesť.

Pri jedle som sa dozvedela čo robia ostatný. Maxova sila ovládať ľudí je super. A jej najvyššia úroveň je, že sa môže do niekoho tela dostať a ovládať ho po svojom. Theova sila vyvolania pocitov už má pod kontrolou a vie niekoho rozveseliť len cez to že chce. A najvyššia úroveň je to že človeka od bolesti roztrhne, čo je dosť nebezpečná vlastnosť. Oliverova sila presúvania je tiež pod kontrolou. A jeho najvyššia úroveň je to že môže neživé veci oživiť.

Po obede sme išli ďalej skúšať.

Po večeri mi povedala Fialka, že zajtra už môžeme začať so štítom, lebo čítanie myšlienok už ako tak ovládam, ale do hlavy sa ešte nikomu nedostanem. Ostatný sa budu zdokonalovať vo svojom dare a ja sa budem musieť snažiť 4-krát viac snažiť aby som stíhala za ostatnými.

Večer som si konečne ľahla. Po chvíľke ležania prišla mi do izby Zara . Trochu sme sa pohrali ale už som bola unavená a tak som sa prezliekla osprchovala a išla si ľahnúť. 

Vlčie DievčaWhere stories live. Discover now