Liebster Awards! ~2

4K 143 11
                                    

Dziękuję za nominację: Melvania

1. Co Cię skłoniło do tworzenia opowiadań, jaka jest twoja historia?

          Myślę, że to dzięki siostrze, która po raz pierwszy usłyszała moje wypociny. Tak jakoś wyszło, że zaczęłam je publikować, jednak zaczęło się od blogów, (których już nie posiadam), dopiero później trafiłam tutaj. Na początku nie byłam pewna co do Wattpada, ale kiedy pojawiły się pierwsze odsłony, gwiazdki i nawet pozytywne komentarze to było coś niesamowitego! Tak naprawdę wszystko zależy od czytelników, którzy swoją obecnością tu, dają nam szansę sprawdzenia się w pisaniu.

2. Ulubiona bajka, opowiadanie z lat dziecięcych, którą najbardziej wspominasz?

                  Moja bajka z dzieciństwa to "Muminki", Oh jak ja uwielbiałam tą bajkę, a szczególnie te niesamowicie wykreowane postacie. Najbardziej przypadł mi do gustu Włóczykij - typ samotnika i podróżnik. Również lubiłam Bukę, ponieważ wprowadzała odrobinkę grozy w świat bajki. 

3. Jakie są twoje zainteresowania prócz książek?

                Prócz książek uwielbiam rysować i pogłębiać moje zainteresowanie motocyklami, które wręcz są moją pasją...

4. Jakie są twoje plany na przyszłość?

         Za mało miejsca, żeby wszystko opisać... ;)

5. Najlepsze opowiadania na Wattpadzie twoim zadaniem?

              Wiele opowiadań mi się podoba. Autorzy starają się włożyć w nie całe serce i pisać z wyobraźnią... Ale jak (chyba) każdy mam swoje ulubione..
- "O krok od śmierci" (pierwsze opowiadanie, które zaczęłam czytać na Wattpadzie)
- "Nie zakochuj się we mnie"
- "Krwiożercy"
- "Od nienawiści do miłości"
- "Nocny łowca"
- "Cara i trzynasty krasnoludek"
- "Hey Kid"
- "Uprowadzona"
- "Krwawy Dwór"

6. Jaki jest twój ulubiony film czy serial.

Serial: TWD! -  fani wiedzą o co chodzi...

7. Ulubiona pora roku?
      
          Wiosna, ponieważ lubię patrzeć jak wszystko rozkwita budząc się z zimowego snu. Nie jest za ciepło, ani za gorąco..
Lubię także jesień, bo szary świat staje się barwniejszy..

8. Jaką książkę możesz polecić?

            (Na Wattpadzie) polecam książki wszystkie z punktu 5.

9. Jakie są twoje rady w odniesieniu do znalezienia inspiracji?

         Nie mam pojęcia co napisać... Każdy sam powinien wiedzieć co daje mu to coś do działania.. ;)

Nikogo nie nominuję.  



HybrydaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz