Kada su njegove usno dotakle moje prvo sam bila u šoku, jer mi se na početku činio tako hladnim kao da me mrzi.
Polako je svojim jezikom razdvojio moje usne. Jezici su nam se isprepletali i pružila sam ruku u njegovu kosu. Istraživao je moja usta dok se sunce sve više dizalo.
Kada smo se konačno razdvojili jedva sam disala i bila sam sva mokra. Pomogao mi je da ustanem i držeći se za ruke ušli smo u kuću. Kada sam ušla u sobu skinula sam odjeću i otišla da se presvučem.
Poslije toga sam otišla da doručkujem i kada sam se vratila u sobu na krevetu me je čekala poruka:" Čekaj me u dnevnoj sobi u 14:00." Ništa što nagovještava za današnji dan. Slegnula sam ramenima i pomislila - pa dobro pitaću da danas.
Kada je bilo pola dva otišla sam da se otuširam i obučem. Kada sam završila bilo je pet do dva pa sam potrčala da ga što prije vidim. Kada sam sjela i počela da listam neki časopis on je došao. Poveo me je u sobu opet sa povezom. Sve je bilo isto osim komode na kojoj su bile naslagane razne igračke. "Prije nego što počnemo hoću da ti kažem da ono što se desilo jutros nije ništa. Samo sam te pripremao." Samo tako. Pripremo me?? Ostala sam zblanuta i željela sam nešto da mu kažem,ali on je samo podigao ruku da me zaustavi. "Ako nešto kažeš bićeš kažnjena." Odmah sam zatvorila usta. "Dobro. Fino je vidjeti da učiš. Od danas pa do tvoga rođendana imaćeš obuku dva puta na dan. Jednom ujutru a jednom uveče. Između toga hoću da vježbaš. Trebaš mi izdržljiva i ne mogu ti popuštati. Sada priđi. Počećemo sa igračkama za zadovoljavanje." Prvi put se ponašao kao pravi dominator. Bez imalo osjećanja u tim zelenim očima. Prvi put sam se uplašila i po stoti put počela da razmišljam šta će se desiti za moj rođendan.
Nastavili smo tako svake nedelje i svaki put je bio sve više hladniji prema meni. Za svaku malu grešku mi se svetio. Koristio je igračke o kojima me učio tog dana da me dovede do užitka a onda je samo prestajao. Bila sam sva napeta i uznemirena i kako se sve više bližio moj rođendan obuka je sve bila sve teža. Polako sam i ja uvidjela da onaj poljubac koji se desio nije značio ništa. Ponovoli smo to nekoliko puta samo da bi mi objašnjavao kako da ga uzbudim.
Nekoliko dana prije mog rođendana odveo me je u sobu i pokazao mi koje dodire najviše voli i kako da ga zadovoljim. Objasnio mi je da u seksu nikada, ama baš nikada neću biti gore i da to ne očekujem.
Postala sam i ja hladna prema njemu. Više nisam bila stidljiva mala djevojka kao na početku. Nisam se stidila svoje nagosti niti sam uživala u tome da me gleda. Odgovarala sam samo kada bi me pitao, a pitala sam ga jedino kada mi nešto nije bilo jasno u vezi obuke.
Tijelo mi je postalo jače i izdržljivije jer sam svaki dan vježbala. Shvatila sam da i on koristi teretanu jer sam jednom ustala jako rano da bih prije obuke vježbala. Zatekla sam ga kako trči na istoj traci koju sam i ja koristila sa slušalicama u ušima. Neprimjetno sam zatvorila vrata i vratila se u sobu. Takođe sam shvatila da on bude u mojoj sobi kada zaspem. Dva dana prije mog rođendana sam primjetila da je okrenut broj dva iako ga ja nisam okrenula. Sve mi je postalo jasno. I on je odbrojavao dane do mog rođendana da bi konačno mogao da jebe curu koju je doveo u kuću.
Veče prije rođendana došao je u moju sobu i rekao mi je da sutra dolaze kozmetičarke da me srede. Nakon toga je otišao a ja sam ostala pitajuci se šta će se desiti nakon toga.
Žao mi je ako je poglavlje kratko. Samo se htjela da završim ovaj "uvod" pa da mogu preći na pravu radnju. Poslije ovog poglavlja ona gubi nevinost i sve se tu zakomplikuje i on i dalje ne shvata koliki je gad prema njoj ili možda shvati!!! Uživajte :-) :-D :-))
YOU ARE READING
Never say never
RomanceMlada djevojka dospjeva do gospodina Westa gdje je on upoznaje sa potpuno stranim i mracnim svijetom, ali ljubav moze da bude komplikovana.....