Kada sam ponovo došla sebi osjetila sam da se krećemo. Otvorila sam oči i vidjela Natanijela kako vozi. Nisam se mogla ispraviti zbog bola u stomaku pa sam odustala i ostala ležati na zadnjem sjedištu. "Gdje me vodiš" - upitala sam ga kada sam došla sebi. "U bolnicu" - jednostavno je odgovorio. "Neće me valjda bosti" - upitala sam ga. "Ne znam to će oni da odluče." "Ne smiju da me bodu" uznemireno sam promrmljala i pokušala da ustanem. Bol me je presjekla pa sam zaboravila na sve ostalo i utonula u san.
Kada sam se probudila Natanijel me je nosio u bolnicu. "Ne daj da me bodu" promrmljala sam umorno. "Ništa se ti ne brini" - rekao mi je i pomilovo me po glavi. Odjednom se sve izgubilo iz vida.
Kada sam došla sebi čula sam doktora kako Natanijela ispituje šta me boli. On mu je samo rekao da sam se onesvješćivala i da me je sve bolilo tokon seksa. Doktor je bio srednjovjekovni čovjek pomalo debeljkuštast i sa sijedom kosom. Kada je doktor spazio da sam budna okrenuo se i počeo me je ispitivati: " Gospođo West šta vas boli?" U prvi mah sam bila u šoku kako me je nazvao i pogledala sam ljutito prema Natanijelu ali on je samo slegnuo ramenima. Okrenula sam se prema doktoru i počela da mu pričam kada me je sve zabolilo. Poslao me je na ultrazvuk i svakakve pretrage, ali kada ne došlo vađenje krvi ja sam odbila. Doktora je to zbunilo ali nije ništa rekao. Kada je pogledao ultrazvuk moga stomaka ostao je zatečen. "Zaboga, pa vi imate cistu na jajniku. Morate odmah na operaciju." I prije nego što sam se snašla doktor me je je odveo u sobu i naredio sestrama da me pripreme za operaciju.
Nepunih sat vremena poslije toga već sam bila u operacijskoj i gledala sam u pafon. Od anestezije mi se sve mutilo pa su mi šare na plafonu izgledale zanimljive. Nakon toga su počele da plešu pa sam zatvorila oči i utonula u san.
Probudila sam se u noć. Vidjela sam kroz prozor svjetla grada. Pored prozora je bila fotelja na kojoj je Natanijel sjedio a noge su mu bile naslonjene na stočić pored. Pored njega su se nalazili svakojaki aparati i mašine i stalak za infuziju. Sa druge strane kreveta su se nalazila vrata i mogla sam da gledam uobičajnu trku po hodniku. Na suprotnoj strani od kreveta bio je veliki tv sa slikom ispod njega a ispod slike jos jedan par fotelja i sto. Kada sam završila sa razgledanjem sobe pogled mi je ponovo pao na Natanijela. Izgledao je tako mlado u snu, ali i u snu je izgledalo kao da se bori protiv nečega. Obrve su mu bile skupljene a oči stisnute. Odjednom kao da više nije mogao da izdrži probudio se i pogledao u mene. "Hej" - promrmljao je posmano. "Kako se osjećaš. Boli li te šta?" "Za sada ništa ne osjećam." Nasmijao se i izašao da pozove doktora.
"Operacija je dobro prošla. Nije bilo nikakvih komplikacija. Oporavićete se za dvije nedelje i tada će te moći kući. Ako vas ista bude bolilo samo pozivite sestru pa će vam dati neke lijekove." Doktor je završio i izašao. Natanijel je sjeo na moj krevet i počeo nervozno da se igra sa nekim končićem na prekrivaču, a onda je progovorio:" Tako si me prepala. Ubuduće ako te nešto boli odmah ćeš mi reći zar ne?" Klimnula sam glavom a on se opustio. Nakon toga oči su mu veselo zaiskrile i onda je otišao. Malo kasnije se vratio sa manjom kutijom koja je bila puna nekih rupica. "On tehnički ne bi smjeo biti ovdje ali niko ne zna." Nasmijao se i otvorio kutiju.
Unutra se nalazilo malo štene dalmatinca. Bilo je preslatko. Imao je na uhu malu pjegicu u obliku srca. "Zove se Reks." "Presladak je" - odgovorila sam. Privila sam ga uza se i pogledala Natanijela. Osmjeh mu je bio od uha do uha a u očima je imao neku iskru. "On ne smije biti ovdje, ali ja ću ga donositi kad god budem mogao." Zavjernički mi je namignuo. Nisam mogla da se ne nasmijem. Nisam mogla da vjerujem da Natanijel ima njeznu stranu. Gledao je to štene sa toliko nježnošću za koju sam pomislila da nikada ne postoji kod njega. Ali izgleda da svako ima nježnu stranu. Nikada ne možes znati šta će je probuditi. Iako sam morala ležati u bolnici dvije nedelje to mi sada neće biti strašno jer imam Reksa i Natanijela uz sebe.
Nadam se da vam se sviđa. Nisam pisala jer nisam imala vremena ali obećavam da ću ukoro napisati još jedan nastavak. Izvinite ako ima grešaka. Lupite kom ili vote ako vam se sviđa!<3
YOU ARE READING
Never say never
RomanceMlada djevojka dospjeva do gospodina Westa gdje je on upoznaje sa potpuno stranim i mracnim svijetom, ali ljubav moze da bude komplikovana.....