Poglavlje 12

7.5K 220 1
                                    

Ujutru sam začula neke glasove u mojoj sobi. Otvorila sam oči i našla se lice u lice sa najnašminkanijom ženom koju sam ikada vidjela. Bila je lijepa i bez sve te šminke. Bile su još dvije žene pored nje. Izvukle su me iz kreveta i odmah me ubacile u kadu koja je bila puna nekih trava i mirisnih ulja. Dok su me trljale i prale kosu neprestano su pričale kako je gospodin West zgodan, kao je ono, kako je ovo. Zato sam zatvorila oči i pravila se da spavam dok se nisu utišale. Kada su konačno završile i izvukle me iz kade umotale su me u velike ručnike i posjele na krevet. Zatim su pocele da vade neke trake i brijače. Nema mjesta koje mi nisu izdepilirale ili obrijale ili počupale. Kada su i sa tim završile nisam imala niti jedne dlačice koja je štrčala ili bila upadljiva. Zatim su me posjele pred ogledalo i počele da me mažu. Nakon bog zna koliko sati otvorila sam oči i susrela se sa nekom ljepoticom koja je imala divnu sjajnu kosu i sa jedne strane neku komplikovanu pletenicu. Obrve su mi bile počupane i naglasene. Oči su bile blage nijanse crvene koja je isticala moje tamne oci. Alajner je zato bio prelijepe zlatne boje koji se spustao kao krilce. Usne su mi bile blago našminkane. Blaga nijansa crvenog karmina.

Stale su iza mene i počele su se diviti svom djelu. Stvarno su ucinile čudo. Kada sam ustala i obukla laganu bijelu haljinu koja se u valovima spustala sa mene pocele su da uzdišu. Sada sam bila kompletna. Izgledala sam kao Kleopatra.

Nakon što su se ispozdravljale sa mnom otišle su a ja sam sjela na krevet i po ko zna koji put počela da razmišljam šta će se desiti. Toliko sam bila zadubljena u misli da nisam primjetila da su se vrata otvorila i da Natanijel stoji na njima. On je bio u odjelu. Prišao mi je i uzeo me za ruku. Kada smo došli do vrata dodao mi je dugi crni kaput i bijele čizme. Obukla sam se i on mi je otvorio vrata. Kada smo ušli u njegov auto zapitala sam se koliko li je on bogat. Sigurno mnogo. Kada smo krenuli rekao mi je:"Idemo u pozorište i večeru i nakon toga se vraćamo kući." Na te zadnje riječi oči su mu veselo zaiskrile. Smjestila sam se u sjedalo i posmatrala kako pahulje njezno padaju na auto. Kada smo stigli u grad začudila me promjena klime. U gradu uopšte nije bilo snijega. Mora da je on jedini koji voli da živi na planini sa puno snijega da mu pravi društvo. Kada smo stali ispred pozirišta bila je tu gomila ljudi. Prvo nisam shvatila ko su oni, ali kada smo se približili i počeli da viču "Gospodine Weste!" Prije nego smo ušli u tu grupu ljudi šapnuo mi je: "Osmijeh." Tada me je uzeo ispod ruke i otkopčao kaput. I ja sam učinila isto. Nisam željela da sav ovoj trud ostane neprimjećen pa sam nabacila osmijeh i pošla uz stepenice. Vrata mi je otvorio kao džentlmen i ja sam se na to nasmijala. Ušli smo u privatne lože koje su imale i mini bar. Skinula sam mantil i uzela sok. Tek kada se zavjesa digla shvatila sam da će mo gledati balet. Bilo je to "Labudovo jezero." Kao mala sam obožavala taj crtani. Sjeo je pored mene i stavio jednu ruke preko moje stolice.

Nakon dva sata ponovo smo izašli napolje,ali hvala bogu nije bilo nikoga. Mora da su dobili svoje slike i otišli. Kada smo se ponovo našli u kolima pitao me je kako mi se svidjelio. Rekla sam mu da je to prije bio moj omiljeni crtani tako da sam uživala. Stali smo ispred restorana i tu su opet bili novinari. On me je kao i prije uzeo za ruku a ja sam nabacila osmjeh.

Kada smo bili na prema kući ja sam nakratko zaspala. On mi je protrljao rame i izveo me iz auta. Čim smo izašli napolje zima me je odmah razbudila. Ušli smo u kuću i ja sam automacki posla prema svojoj sobi kada me je on uhvatio za ruku i poveo u suprotnom smjeru. Zastali smo ispred vrata. On ih je otvorio i ja sam shvatila da je to njegova soba. Čim smo ušli on je zaključao vrata i skinuo sako i kravatu. Zatim je skinuo manžetne sve vrijeme me gledajući. Prišao mi je i počeo polako da mi povlači rajšveršlus prema dole. Kada je haljina poletila prema dole on ju je sa lakoćom uhavtio i pomogao mi da iskoracim iz nje. Ostala sam samo u bijelom čipkastom grudnjaku i gaćicama. Polako mi se priblizio i počeo da me ljubi. Počela sam da mu povlačim kosu dok mi je on polako spuštao poljupce niz vrat. Uzdahnula sam na šta se on nasmijao uz moju kožu. Nekako smo se doteturali do kreveta gdje me je pustio da mi skine grudnjak i gaćice a sebi košulju i pantalone. Ostao je samo u boksericama. Polako se popeo na krevet i legao do mene. Počeo je da mi vuče bradavice dok sam se ja izvijala pod njegovim vještim dodirom. Polako je počeo da spušta prst niz moj vrat preko grudi i stomaka pa sve do između mojih nogu. Propeo se iznad mene i počeo je da mi miluje stomak. Odjednom je skinuo gaće i ušao u mene.

Bol je bila neopisiva. Stao je da me upita jesam li dobro na šta sam ja samo klimnula glavom. Ponovo se izvukao i ponovo zabio u mene. Još jednom me je jako zabolilo. Nisam ništa htjela da govorim jer sam mislila da je svima tako, samo sam počela da stenjem. Kada je još jednom izašao i ušao više nisam mogla da izdržim i vrisnula sam nakon čega sam ga izgubila iz vida.

Eto!!! Žao mi je ako ste cekali malo duze. Imala sam posla a i telefon mi se gasi za 30 sekundi pa uzivajte!!! :-) ;-) :-P

Voli vas Crazy_ girl!!

Never say neverWhere stories live. Discover now