Poglavlje 14

7.3K 206 5
                                    

Bilo mi je više dosta sjedenja u kući pa sam odlučila da odem do grada da malo kupujem. Otišla sam do Natanijelove radne sobe. Pokazao mi je gdje se nalazi i da tu dolazim da ga nešto pitam. Kada sam ušla bio je okrenut prema prozorima i pričao je sa nekim na telefon:"Ne, Marija ne sviđa mi se dizajn. Pozovi mi Toda da se dogovorimo oko novog dizajna." Iznervirano je lupio telefonom a onda me je vidio. "Trebaš nešto" - upitao me je svojim najhladnijim i nezainteresovanim glasom koji je činilo mi se čuvao samo za mene. "Mogu li malo do grada? Malo mi je dosadno u kući." "Dosadno ti je u kući. Pa onda izađi napolje. Ili možeš ostati u kući pa će mo smisliti neki način da ti ne bude dosadno." Oči su mu zločasto zaiskrile. "Ne. Ne. Samo sam htjela da malo pričam sa ljudima." "Imaš gospođu Pirs za to." Iznervirano sam uzdahnula. "Ipak ću ostati u kući." Pošla sam prema vratima kada je progovorio:" Možeš ići." Nisam ničim odavala da sam primila to na znanje, ali u sebi sam skakala od sreće. "Povedi Mičela sa sobom." "Ne treba mi dadilja" - uzviknula sam. "Sada ne ideš." "Dobro, dobro povešću ga."  Izašla sam iz sobe i otišla da se spremim.

Obukla sam farmerice i bijeli čupavi džemper zatim čizme i bijeli kaput. Na krevetu me je čekala koverta u kojoj se kada sam otvorila nalazila kreditna kartica na ime Ana West. West! Bila sam iznervirana, ali sam zatum slegnula ramenima i pomislila kako ću karticu potrošiti do kraja.

Kada sam izašla već me je čekao auto. Sjela sam na zadnje sjedište otmene limuzine i auto je krenuo.

Nakon što sam se opet začudila promjenom u gradu, Mičel je stao ispred ogromnog šoping centra. Izašla sam iz auta i krenula dok je on otišao da parkira auto. Ušla sam u centar i krenula u prvu prodavnicu da započnem svoj plan.

Nakon dva sata Mičel je imao pune kese odjeće a ja još nisam došla do dna kartice. Kada sam krenula u još jednu prodavnicu zazvonio mi je telefon. Bila je to poruka od Natanijela:
    Kartica mi je pretrpjela veliki gubitak. Vrati se odmah kući!!
Čak je stavio i dva uzvičnika. Nasmijala sam, ali sam ipak krenula prema izlazu. Dok smo se vozili kući razmišljala sam o onom danu. Od tada me nije ni takao a ja sam izgarala od želje da ga dodirnem.

Kada sam se vratila kući na krevetu me je čekala koverta a u njoj poruka:
  Nadam se da si se zabavila. Sada idi u teretanu i kroz dva sata me čekaj u igraonici.
Poredala sam stvari u ormar i otišla da trčim.

Nakon sat i po kada sam se vraćala u sobu sve me je bolilo od trčanja. Prešla sam 31 km. na traci i onda sam radila neke vježbe. Kada sam se otuširala krenula sam kroz ostavu do igraonice.

Soba je bila velika i ista kao i uvijek. Stala sam na sredinu sobe i čekala ga. Nakon nekog vremena je došao. Bio je bosonog i imao je samo traperice na sebi. Kada je ušao krenuo je prema komodi sa užadima a meni je naredio da se skinem i legnem na krevet. Legla sam sa rukama ispruženim iznad glave i gledala ga. Uzeo je neko uže i sjeo pored mene i počeo mi vezati ruke. Kada bih se pomakla slali bi one trnce svuda po meni. Uživala sam. Noge mi je razmakao i svezao na isti način kao i ruke. Nakon toga mi je na glavu stavio masku pa ništa nisam vidjela pa je uzbuđenje bilo još veće. Nakon toga je počeo polako da me uzbuđuje. Polako mi je spuštao poljupce sve od iza uha pa do mog stomaka. Zatim bi prestao i ponovo počinjao sve ispočetka. Kada se to pomješa sa mojim bolnim mišićima i trncima užitak je bio izuzetan. Izvijala sam se poput zmije pod njegovim vještim dodorom. Nakon toga me je počeo ljubiti po stomaku i spuštati se sve niže. Lagano je puhnuo u mene i ja sam se izvila. Polako je počinjao to sve ispočetka ali svaki put bi na kraju ubacio po jedan prst u mene. Počela sam da stenjem a on se samo nasmijao i prestao. Gad jedan. Ubrzano sam disala i proklinjala sve bogove što je prestao. Zatim je nestao sa mene i malo kasnije se vratio sa nečim i to mi je počeo povlačiti istim putem po kojim su išle i njegove usne. Kasnije sam shvatila da je to bilo perje. Ono je nadraživalo moju kožu i više nisam mogla izdržati pa sam svršila.

Kada sam konačno došla sebi on mi je skinuo masku i vidjela sam da je već go. Njegova erekcije je prelazila iznad pupka. Vidio me je kako ga posmatram pa se zato popeo na mene. "Bila si danas bas nevalja. Prvo si rekla da je u kući dosadno pa si se prepirala sa mnom i na kraju si pokušala da potrošiš sve sa kartice. Da li da te danas uopšte ponovo zadovoljim?" Počeo je da se igra sa mojom kosom dok je izgledalo da kao razmišlja. Ja sam se zamislila i počela razmišljati kako je znao šta namjeravam. Iz sanjarenja me je trgnuo njegov izgled lica. Bio je skoro zao da sam se uplašila i počela se pomalo otimati. On nije mario za to jer je znao da sam dobro svezana. Nakon toga se nageo iznad mene i u jednon potezu ušao u mene...

Jos jedan nastavak. Izvinite ako nisam pisala stvarno nisam imala vremena. Nadam se da će te uživati. Izvinite ako ima grešaka. Poz :)

Never say neverWhere stories live. Discover now