Moj plan da ga izbjegavam pao je u vodu kada sam se probudila.
Christopher me je drmao za rame. Kada sam otvorila oči stajao je iznad mene sa kosom kao oreol u crnoj majci i trapericama. "Čekaj me u kuhinji za deset minuta." Okrenuo se i otišao. Pogledala sam na sat. 09:50. Kao oparena sam ustala iz kreveta i otišla da se otuširam.
Nakon devet minuta vukla sam se u kuhinju malo zbog straha jer šta će se danas desiti a malo i zbog toga što nisam mogla spavati. Pola noći sam se prevrtala jer sam imala neke proklete bolove u stomaku i nogu su mi trnule. Kada sam ušla u kuhinju i vidjela da sjedi za šankom.
Kada sam ušla podigao je pogled i pokazao na stolicu do sebe. Polako sam prišla i sjela. Neko vrijeme smo sjedili u tišini dok on nije zatvorio novine na šta sam se trgnula. Zbog tišine taj zvuk me je prepao tako da sam malo poskočila. Na to se nasmijao. Čudno. Nikada prije nije bio takav prema meni. Uvijek je imao taj zlobni osmjeh. Ali sada je bio dobar.
Šutila sam sve vrijeme dok on nije progovorio. "Doručkuj pa onda idemo u igraonicu. Danas će biti tvoja prva da kažem seansa. Sigurno si već bila u igraonici sa Natanijelom." Polako sam klimnula glavom. I on je takođe klimnuo i otišao do frizidera. Otvorio je vrata i počeo da vadi neke sastojke.
"Prijatno." Pred mene je stavio palačinke sa nutelom, jagodama i šlagom. Iznenađeno sam ga pogledala a on se nasmijao i nagnuo se da mi zatvori usta. Nisam ni shvatila da su mi usta otvorena. Kada završiš presvuci se i čekaj me ovde." Okrenuo se i otišao.
Kada sam pošla prema sobi razmišljala sam šta će se danas desiti. Na krevetu u sobi me je čekao čipkasti grudnjak i iste takve gaćice. I ništa drugo. Otišla sam da se istuširam i spremim.
Pošla sam prema kuhinji i sjela na stolicu čekajuci ga. Nakon nekoliko tenutaka i on je ušao. Nosio je crne farmerke i bijelu potkošulju. Nakon što me je vidio nasmijao se i poveo me je prema igraonici.
Igraonica se ništa nije promjenila. Sivi zidovi, police i okovi sve je izgledalo kao soba za mučenje.
Poveo me je prema sredini sobe i okrenuo prema krevetu. U prvi mah sam pomislila da ćlemo biti na krevetu a onda kao i da je on to shvatio poveo me je prema krstu.
Prvo mi je svezao ruke i nakon toga noge ali prije nego što ih je svezao skinuo mi je gaćice. Osjetila sam se izloženom.
Nakon toga je otišao do polica i počeo da uzima stvari. Prvo je uzeo masku, zatim neku svijeću. Za šta li ćemu svijeća? Nakon toga je izvadio još neki bič koji je izgledao kao jahaći ali je imao neke rese i na njima kuglice. Nakon toga se okrenuo i mučno sporim korakom je došao do mene. Izvadio je masku iz zadnjeg džepa i stavio mi je na oči. Nakon toga kao da se malo opustio. Zatim je polako počeo da spušta ruke sa moga lica niz vrat pa sve do grudnjaka. Malo se igrao sa njim. Potezao ga je i puštao ali nakon nekog vremea mu je dosadio pa ga je otkopčao. Čula sam kako pada na pod i njega kako je uzdahnuo. Zatim je polako počeo da ponavlja put ruku bičem. Koža je bila mekana dok su kuglice pomalo grebale. Počeo je iz uha pa polako do ramena gdje me je lagano udario. Boli skoro i nije bilo. Samo lagano peckanje koje me je uzbudilo. Nastavio je dalje niz rame pa malo i na drugo dok se nije spustio do grudi. Prošao je izmedu njih a zatim ih je udario ponovo i ponovo.
Srce mi je ubrzano kucalo, koža me je pekla na mjestima gdje me je udario sve dok on nije prislonio usne na moje bradavice i počeo da cucla.
Od iznenađena sam tiho ciknula na šta se on nasmijao. Počeo je jezikom da kruži oko jedne pa druge dok sam se ja izvijala. Pokušavala sam da se oslobodim okova i njegovog dodira. Bio je tako vješt. "Uzalud se trudiš." Otvorila sam oči da ga pogledam ali je sve bilo crno. Aha. Imam masku. "Šta?" "Svaka je to pokušavala. Osjećate se bespomoćno kada ste vezane." Nakon njegovih riječi smirila sam se i prepustila negovom dodiru.
Nakon što se izigrao sa bradavicama nastavio je da spušta bič niz moj stomak pa niz jednu pa drugu nogu. Vratio se na stomak i poceo da se spušta niz moje dlačice. Jednom rukom me je uhvatio za nogu i raširio je dok me je drugom udario bičem. Milion trnaca je prošlo mojim tijelom dok je on nastavljao da ponavlja.
Srce mi je lupalo ko ludo i ruke su mi se tresle. Sva sreca da su vezane. Bič je nestao a njegovu putanju je zamjenilo nešto novo. Nešto nepoznato. Nešto vruce. Kada je kap pala na moje rame shvatila sam da je to svijeća. Skoro da moje uzbuđeno tijelo nije ništa osjetilo. Nekoliko kapi je palo na rame pa na drugo pa izmedu grudi i konačno na bradavice. Uzdahnula sam i povukla okove. Sačekao je nekoliko trenutaka da se smirim a zatim je nastavio niz stomak. Niz noge pa se ponovo vratio na stomak pa je nekoliko kapi palo na dlačice i između nogu.
Sve je odjednom postalo previše. Njegov dodir. Dodir svijeće koja je neumorno kružila po mome tijelu, okovi, i na kraju maska. Prepustila sam se vrhuncu u trenu kada sam osjetila kako ulazi u mene.
Novi nastavak. Dobila sam ispiraciju. Ako vam se sviđa ostavite vote ili kom. :-)
YOU ARE READING
Never say never
RomanceMlada djevojka dospjeva do gospodina Westa gdje je on upoznaje sa potpuno stranim i mracnim svijetom, ali ljubav moze da bude komplikovana.....