Poglavlje 21

6K 178 5
                                    

Osjetila sam da ležim na krevetu. Desna ruka mi je zavezana. Ponovo. Ništa novo. Izdahnula sam i otvorila oči.

Nalazila sam se u skroz drugačijoj sobi nego ostatak kuće. Bila je uređena tipično muški. Na krevetu se nalazila crna svilena posteljina i bila je tako mekana. Pored kreveta se nalizio noćni stočić i pored njega ormar. Na drugoj strani zida su se nalazila vrata i pored njih polica sa knjigama. Bila je puna knjiga. Pošla sam da ustanem ali onda sam shvatila da sam svezana. Lisica mi se usjecala u kožu ruke koja je bila osjetljiva. Spustila sam ruku i polako počela da trljam zglob. Nakon nekoliko minuta vrata su se otvorila i on je ušao.

Njegova prilika je zaklanjala cijela vrata tako da nije padalo puno svijetla u sobu. Nakon što je zatvorio vrata soba je ponovo utonula u polu tamu dok se njegova kosa i dalje presijavala. Izgledao je kao anđeo sa tom kosom ali je on bio sve osim andjela. Osmjeh mu je bio zloban a pogled je prelazio preko moga tijela.

"Vidjela si nešto što nisi smjela. Šta će mo da radimo sa tobom?" Nalaktio se i izgledalo je kao da je u dubokom razmišljanju. "Znam." Veselo je skočio i prišao krevetu. Odvezao mi je lisicu i poveo me je izvan sobe. Njegova je bila pored moje. Odveo me je u igraonicu.

U igraonici me je poveo prema sofi i stavio mi je masku na licu. Zatim mi je polako spustio prste niz vrat preko leđa i polako je podvukao prste i skinuo mi suknjicu. Zatim mi je polako milovao zadnjicu i onda me je udario rukom.

Iznenađeno sam poskočila ali on mi je zadrzao ruku na struku pa nisam mogla da se pomaknem. Zatim mi je ponovo pomilovao zadnjicu i ovog puta mi je skinuo gaćice. Zatim se odmakao od mene i rekao," Dobices deset udaraca stapom, to ce biti tvoja kazna. Počnimo." Okrenuo se ali nisam mogla vidjeti gdje jer sam imala povez.

Nakon nekog vremena prišao mi je i polao počeo da mi prelazi rukom po vratu. Kada mu je ruka došla do leđa gurnuo me je tako da sam se presavila preko kauča. Zatim je on nepravilno uzdahnu i njegova ruka je nestala.

Nakon nekoliko trenutaka koji su se meni činili kao sati njegova ruka je kratko dotakla moju zadnjicu i nakon toga sam osjetila ogromnu bol. Nakon toga sve mi je bilo mutno.

Žao mi je ako je kratko ali nisam imala ideje kakva će kazna da bude a i bila sam u kazni tako da nisam mogla da pišem. Ako vam se sviđa ostavite vote ili kom.
Volim vas sve. :-)

Never say neverWhere stories live. Discover now