Prolog + Trailer

1.4K 23 0
                                    

 Shine

Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okamžik ne li déle zapomenete. Říkají mi Shine. Dokonalé dlouhé nohy, prsa akorát do ruky, zadek přes který mě chcete plácnout, rty které toužíte políbit, to všechno jsem já.

Co na mě vlastně muži tak strašně moc milují? Asi tu nevinnost, která ze mě na první pohled srší, ale když se podíváte znovu, tentokrát pořádně, tak zjistíte, že taková nejsem. Ani zdaleka...

Jak jste určitě už pochopili, tak jsem děvka, ano to doopravdy jsem a nestydím se za to. Když přejdu přes ulici, tak na mě ženy a starší manželský páry házejí pohoršené výrazy, ale co ať si je klidně házejí...

Ty ženy na mě stejně jen žárlí a ti stařečkové? Jen touží získat zpět své mládí a  tentokrát ho prožít na plno. Copak já můžu za to, že jsem dokonalá? Mnoho mužů tvrdí, že na mě není jediná chybička a ano je tomu doopravdy tak.

S prostitucí jsem začala brzy po svých osmnáctinách. Měsíc po té, co jsem dokončila střední. Zpočátku jsem to dělala je kvůli prachům, ale později jsem si to začala užívat. Cítím se tak svobodná, když po nocích ze sebe vypustím své nejdivočejší já. 

Vždy jsem ráda chodila do nočních podniků, většinou abych upustila trochu ,,páry". Brzy si mě v jednom klubu všiml jeho majitel. Líbila jsem se mu a pro to mi nabídl svou vizitku. Druhý den dopoledne jsem tam zašla a on mě pozval na kafe, kde se mnou prodiskutoval smlouvu, kterou jsem samozřejmě podepsala. Týden na to se ze mě stala oficiálně děvka. Tehdy se mi poprvé hodilo to, že umím tančit u tyče (v patnácti jsem závodně tančila pole dance) a tehdy se ze mě stala hvězda. Hvězda noci. 

Vše bylo v pořádku až do jedné určité noci. Do noci, kdy jsem potkala jeho. Toho zasraně sexy.... chci říct zasraného mafiána. 


Waren

Muž, kterého se každý bojí, to jsem já. Smrt je můj nejlepší přítel. A i přes to se za mnou otočí každá žena. Jsem děvkař, ano to doopravdy jsem a vy to na mě milujete, zbožňujete to i když tvrdíte opak. I ta nejslušnější holka nakonec skončí pode mnou (pokud není lezba).

Nejsem hodný, ani milý a jsem hlavně namyšlený. Ano vím to o sobě, všichni to vědí. Musím takový být, vždyť kurva jsem syn nejbohatšího chlapa v New Yorku. 

Samozřejmě k prachům můj otec nepřišel poctivě, nikdo kdo je tak nechutně bohatý, by v dnešní době nepřišel k tolika penězům. 

Každopádně to není má starost, většinou ani žádnou nemám, pokud teda po mě otec nechce abych za něj vyřešil pár věcí... Rád nechává své problémy řešit rodinu. Místo aby si na to někoho najal, tak pošle nás. Prej je to jeho vizitka, jen tak z něj lidi mohou mít respekt.

Pro to za něj zabíjím já a nebo můj starší bratr. Ne nadarmo jsme získali své přezdívky. Perrymu říkají ,,Svěrač". Proč? Svou první oběť zabil tím, že jí rozdrtil všechny kosti v krku, když toho šmejda škrtil. Mě říkají Hrdlořez. Otec mě donutil ve třinácti podříznout hrdlo chlapovi, který donášel Ruské mafii. Nemůžu říct, že jsem měl od té doby klidný spánek. Ne, nějakou dobu jsem měl noční můry. Naštěstí už to zmizelo, zvykl jsem si. Stejně jako každý z mafie.

Každopádně mi můj život vyhovoval. Proč ten minulý čas? Řekněme, že jsem se dostal do nemalých potíží, když jsem ji potkal. Kurva. Nikdy jsem nepotkal někoho tak sexy (a že jsem potka hodně žen). Někoho s tak zmateným životem. Do chvíle než jsem ji poznal jsem měl v životě naprostý pořádek, ale ona mi v něm udělala totální bordel.


Laura 

Jmenuji se Laura a nenávidím svůj život. Jestli se tomu dá vůbec říkat život. Každý můj den probíhá stejně. Ráno vstanu, jdu do práce v kavárně, kde pracuji se svou nejlepší kamarádkou Tessou, když mi skončí směna zamířím do baru, kde dělám barmanku a pak mě čeká práce v ještě jednom klubu...

Říkáte si, jak můžu chodit do třech prací, řekněme, že jsem od sebe musela oddělit dva úplně odlišné životy. Musela jsem se naučit, že v týdnu mi stačí spást čtyři hodiny denně a že víkend zaspím. Přátelé mi říkají, že vlastně ani nežiju, ale spíš přežívám a asi tomu i doopravdy tak je. Jediný důvod, proč tenhle můj život stále pokračuje je má sestřička. Nemohu ji opustit, ne když je má matka věčně nalitá a nezvládne ani vstát z postele.

Dalo by se říct, že jsem naprosto průměrná dívka. Život žiji naprosto obyčejný, pokud teda stále mluvíme o mé první polovině, protože ta druhá se k obyčejnému životu ani trochu nepřibližuje.

Narodila jsem se v Montaně, ale od svých 18 let  žiju v New Yorku, přesněji tedy v New York City v městské části zvané Brooklyn. Proč jsem se odstěhovala tak daleko od rodiny? Mé problémy s mámou se zvětšovaly každým dnem a má nejlepší kamarádka se stěhovala do New Yorku kvůli příteli. Nikdy jsem nepochopila, že se kvůli klukovi vzdala úžasné rodiny. Každopádně tři měsíce po tom, co se odstěhovala a nechala mě trčet v Montaně mi zavolala s tím, že se dostala do problémů. Její nyní už bývalý přítel ji opustil kvůli jinému klukovi (myslím že šlo o nějakého Pavlose)a aby toho nebylo málo, tak ji vyhodil z bytu. Naštěstí měla majitelka budovy několik prázdných bytů, takže ji nechala v jednom z nich. Teressa mě požádala, jestli bych nemohla za ní přijet a pomoct jí, samozřejmě jsem hned přijela, to nejlepší kamarádky dělají ne? Navíc jsem chtěla vypadnout z domova. 

Když jsem přijela do New Yorku poprvé, tak jsem nečekala, že si ho zamiluji natolik, že v něm zůstanu.  Samozřejmě jsem potřebovala práci a Teressa na tom nebyla jinak. Ze školy odešla, protože skloubit školu a práci to není jen tak. Taky se ode mě odstěhovala, prý nemohla vystát Richarda (svého bývalého), pořád ji prý ten hajzl rozčiloval (její slova, já bych totiž řekla, že ji nehorázně sral a že nemohla vystát pohled na něj a ty jeho kreatury, které si k sobě vodil). 

Můj život je jako houpačka. Někdy jsem dole a někdy zase na hoře. Každopádně poslední dobou je to spíš dole a to od té doby, co jsem získala nového souseda, který byl prostě.... 

Kretén první třídy, no spíš sexy kretén první třídy. Nastěhoval se do Richardova bytu, poté co fízlové našli jeho tělo pár bloků od mého bytu. Zlatý Richard, který byl sice gay a vodil si do bytu nejrůznější možný existence...

***

Na obrázku Laura.









Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat