Waren
Právě jsem se coural v ulici, kde bydlí můj bratr, když jsem najednou zahlédl žluté auto taxíku, jak stojí před jeho dvoupatrovým domem. Všiml jsem si dívky, nebo to byla žena? No na tom nezáleží, jak do auta nastupuje. V té tmě jsem nemohl rozpoznat jak vypadá, ale jedno bylo jisté, nebyla žádný zajíček, dobře věděla jakou chůzi zvolit, aby se mužům při pohledu na ni podlamovaly nohy. Připomnělo mi to setkání se Shine. I přes to jak byla sebevědomá, tak působila jistým způsobem zranitelně, měla okolo sebe bariéry, které nemohly vpustit nikoho dovnitř. Já však měl jiné plány. Chtěl jsem být první, kdo se za ty hradby dostane. Ne proto, že bych se do ní zamiloval, bože to kurva ne, ale protože jsem tohle byl prostě já - lovec. Ne že by bylo Shine těžké ulovit. Spíš naopak. Za jiných okolností bych na sex s ní ani nepomyslel, sex s děvkami nebyl o lovení, prostě sis je koupil. Shine mi však připadala jistým způsobem jiná, no a hlavně byla neuvěřitelně sexy.
S Shinše bych si nemohl začít nic vážnějšího než sex. Nechápejte mě špatně, Shine byla krásná, to doopravdy byla a jedině teplouš by po ní netoužil, ale byla to děvka a kromě toho já po vztahu netoužil nikdy a ani nikdy nebudu, aby bylo jasno, tak jsem toužil jen po sexu. Jediný vztah, který jsem měl a který vlastně nikdy ani do opravdovým vztahem nebyl, byl ten který jsem měl s Jennifer. To je má nejlepší kamarádka, náš vztah by se dal popsat jako: ,,kamarádi s výhodami", když jeden z nás potřebuje uspokojit, tak si řekne tomu druhému, jak prosté.
Došel jsem k domu a zazvonil na zvonek. Nějakou dobu mi nikdo neotevíral a tak jsem se znovu vrátil do svých myšlenek. Vlastně, co se týče mého sexuálního života, tak jsem více než dobře uspokojován. Už dlouho jsem nebyl s žádnou děvkou (teď mluvím o děvkách jako o zaměstnání), poslední dobou jsem začal dávat přednost obyčejným ženám, byla větší zábava je dobývat (ne že by bylo nějak těžký je dostat k sobě do postele), než si prostě zaplatit děvku na noc. Byly tu i takové husy, které se mě snažily změnit, ale jak jinak než, že se jim to nepovedlo. Z přemýšlení mě vytrhlo otevření vchodových dveří.
,,Warene?" Zeptal se zmateně můj bratr. Na sobě měl jen džíny a pochybuji, že se obtěžoval s trenkami. Radši jsem o tom nechtěl přemýšlet. Uhl na stranu, abych mohl projít a zavřel za námi. Došel jsem do kuchyně. Rovnou jsem zamířil k baru, odkud jsem vytáhl tequilu, ani jsem si ji neobtěžoval nalít do skleničky a prostě se napil z láhve. Perry nad mým chováním jen protočil oči a vyndal ze skříně dvě sklenice a položil je na barový pult. Už se mě chtěl zeptat, co se děje, ale já byl rychlejší.
,,Měl si tu návštěvu?" S úšklebkem jsem na něj pohlédl. Jen pokrčil rameny a vytrhl mi láhev z ruky a skleničky naplnil nažloutlou tekutinou.
,,Jo tak nějak, řeknu ti, že jsem si už takhle dlouho nezašukal," řekl snad zasněně. Co to? Kdo jsi a co jsi udělal s mým bratrem. Když spatřil můj pohled, tak jen zvedl pravý koutek a vysvětlil mi proč ta dobrá nálada, musím říct, že jsem z jeho odpovědi nebyl zrovna dvakrát nadšený.
,,Řekněme, že kdybys neodešel, tak bych ti ji přenechal, ale když jsi odtamtud vypadl, tak jsem neodolal," okamžitě mi došlo o kom to mluvil a kdo to odcházel od něj z domu. Kurva! Zaklel jsem v duchu, ale ve skutečnosti se snažil nedat nic najevo.
,,To ses ani nerozdělil?" Řekl jsem naoko smutně, má pravá reakce by asi byla ve stylu pěstí do bratrova ksichtu. Sakra měla být moje!
,,Příště. Příště bratříčku ti ji přenechám. Nejsem si tím však úplně jist, protože můj Bože! Byla skvělá," začal se tlemit, jako by to byl nějaký skvělý vtip, mě to však vtipný nepřipadalo.
Do píči! Tentokrát jsem to nevydržel a bouchl pěstí do stolu, že jsem to doopravdy udělal jsem zjistil až když mě začala bolet ruka zaťatá v pěst. Perry na mě pozvedl nechápavě obočí. Super! Teď to musím nějak zamluvit.
,,Ehm. Jsem jen nasraný, že ty sis tu užíval, zatímco já trpěl našeho fotra,"skvělá lež Warene, ani jsi moc nelhal.
,,Co ti chtěl?"
,,Co asi? Seřval mě, že jsem neschopný," řekl jsem otráveně. Náš otec byl vždycky daleko přísnější na mě než na Perryho. Zřejmě to bylo tím, že jsem byl starší.
,,Jenom?" Perry nadzvedl obočí a založil si ruce na hrudi.
,,Jasně, že ne. Odstřihl mě," když jsem spatřil jeho nechápavý pohled, tak jsem protočil oči.
,,Prostě mě odstřihl od všech peněz a zabavil mi klíče od domu a dokonce i od auta, musel jsem jet zasraným autobusem," vychrlil jsem na něj bez jediného nádechu, takže jsem teď popadal dech.
,,Takže nemáš žádný prachy ani kde bydlet a potřebuješ mou pomoc," řekl pobaveně.
,,Mě to moc vtipný nepřijde," už jsem se mračil jak nějaký idiot.
,,No řekněme, že by se tu něco našlo. Není to nic moc, ale pro zatím by ti to mělo stačit. Nedávno jsem zabil jednoho chlapa, fakt idiot, dlužil nám za drogy. Ten kokot nic moc neměl, jen mizernou práci a byt. Takže tady to máme, můžeš se tam místo něj nastěhovat, klidně už zítra."
,,Fajn," zabručel jsem nasraně. Budu bydlet v bytě nějakého sráče, to nebylo zrovna to, na co jsem byl zvyklý.
,,Díky by stačilo," řekl a já protočil oči a radši se zamířil osprchovat. Za dnešek jsem toho měl vážně dost. Pořád mi v hlavě probíhal můj rozhovor s otcem a to jak se Perry vyspal se Shine.
***
To že jsem se nastěhoval do této barabizny mi zpříjemňovala jen má dámská společnost. Nabral jsem je v nějakým rádoby ,,baru", nemohl jsem si však stěžovat, protože z toho mála, co mi zbilo na kartě se ani nedalo nic lepšího sehnat. Otec mi svoje jednání vysvětlil tím, že potřebuji pochopit hodnotu peněz, jako kdybychom jich měli málo. Za tři dny jsem měl nastoupit do práce. Měl jsem pracovat v naší rodinný firmě, prej že se tam alespoň něco naučím. Protočil jsem nad tátovy slovy oči.
Zrovna jsem stál na chodbě a loučil se s Rory a Elenou, nebo to byla Cory a Helena? No co? Stejně je už neuvidím. Obě mě políbily každá z jedné strany na tvář a zamířily pryč. Spokojeně jsem se usmíval na jejich mizející prdelky. Daly mi svá telefonní čísla, ale já neměl v plánu jim někdy zavolat. Na jednu noc byly super, ale znovu bych ani s jednou z nich nebyl. Ne, to nebyl můj styl.
,,Kurva," zaslechl jsem tichou nadávku a poté cinknutí klíčů o zem. Podíval jsem se tím směrem a co jsem neviděl. Moje nová sousedka mi ukazovala výstavní pohled na její prdelku. Mít superrychlost, tak bych se k ní okamžitě přemístil a plácl ji přes ni. Dívka sebrala klíče a narovnala se. Otočila se směrem ke mě a vyšla ke schodům. Snažil jsem se zahlédnout její tvář, ale nemohl jsem ji vidět, kvůli záplavě jejích tmavě hnědých vlasů. Prošla kolem mě bez povšimnutí a hrabala se v kabelce. Co? Ona si mě nevšimla? To se mi stalo snad poprvé.
Znovu jsem se zaměřil na její zadek. Moct ho chytit do rukou tak bych....Argh, dost těch myšlenek, jsem z nich akorát tak nadržený. Hmm ani nevím jak se jmenuje, měl bych si to zjistit od Perryho, ne seru na to, ona mi to už řekne sama. Potěšila mě představa, že to byla ona, kdo mi včera v noci klepal na zeď. Asi jsme byli s holkami moc hluční, no co se dá dělat. Na dnešní odpoledne jsem nic neměl a tak jsem se rozhodl přemýšlet nad jménem své sousedky, nakonec jsem to však vzdal a rozhodl se jí říkat prostě Prdelko.
Na obrázku je Waren. Doufám, že se vám kapitola líbila.
Těšte se na pokračování. :D
Vaše Scar.
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...