16) Snoubenka (flashback)

383 11 0
                                    

Waren

V mém životě je jen jedno heslo a to všechno, nebo nic a já měl doopravdy všechno. V mém životě bylo nebezpečí, které doprovázelo bohatství. Ano slyšíte dobře bohatství. Vždyť kurva moje rodina byla jedna z těch nejbohatších a nejvlivnějších. Lidé si nás vážili a ne pro to že se nás báli (no i když...), ale proto, že my jsme jim mohli poskytnout všechno. Abych řekl pravdu nejeli jsme zrovna v legálních věcech. Komu však na tom záleží? Začínali jsme na nule a z ničeho udělali všechno. Byli jsme vládci, vládci Podsvětí. Alespoň tomu tak bylo než jsme byli zrazeni těmi nejbližšími. Až tehdy jsem si uvědomil, jak je nebezpečné se zamilovat...

***

Nasraně jsem šel chodbou do otcovi kanceláře. Jel jsem sem půl hodiny, aby mi otec vysvětlil, co to znamená. Nina by mi tohle nikdy neudělala, ne kdyby ji k tomu někdo nedonutil a mě bylo jasné kdo... 

Byl jsem ochotný se pro ni vzdát svého dosavadního života, tedy života v Podsvětí. Ona byla pro mě ochotná podstoupit stejnou oběť, musela opustit svou rodinu, abychom mohli být spolu. 

Až do včerejšího večera náš plán vycházel, když však přišla včera k nám domů, tak mi řekla, že miluje někoho jiného, abych byl konkrétní, tak toho zmrda Phila. Zpočátku jsem se rozhodl navštívit nejbližší bar a pořádně se ožrat. 

Později mi však došlo že by nedělala to co tvrdila, že udělala. Ne moje Nina ne. Znal jsem ji až příliš dobře, abych pochopil, že o tohle tady nešlo. Z mé rodiny mi Ninu nikdo neschvaloval. Dokonce ani Ashley (moje sestra), která na všechno měla neutrální názor, abych vám to vysvětlil, tak Ashley měla v deseti letech těžkou autonehodu, při které zemřela i naše matka. Při této nehodě si těžce poranila hlavu a přišla tak o schopnost vnímat čas. Proto je také bez veškerých emocí. To co se stane se jako by pro ní dělo pořád, neustále, takže to pro ni nic neznamená. Když se ji snaží někdo rozesmát, tak se nerozesměje. Pro ni to je, jako kdyby se ji někdo snažil rozesmát pořád a zároveň nikdy. 

Každopádně ten kdo doopravdy Ninu nesnášel byl můj otec. Udělal by cokoli, aby se jí zbavil a taky se mu to povedlo, jak jsem řekl Nina by mě neopustila, kdyby jí někdo nevyhrožoval. 

Rozrazil jsem dveře kanceláře a co jsem neviděl. Stála tam Nina s mým otcem a on jí podával tlustou obálku. Uměl jsem si živě představit, co v ní bylo. Jakmile mě žena, která se měla stát mou snoubenkou spatřila, tak jí úsměv zmizel z tváře. Jak se ukázalo, tak vše bylo úplně jinak, než jsem si myslel. Vsadil bych se, že jsem tam stál s otevřenou držkou dokořán. 

,,Warene..." Začala, ale poté co jsem se na ni nenávistivě podíval, tak raději odvrátila tvář. Nemohl jsem uvěřit, že mě dokázala takhle oklamat. Jak se zdálo nejen že si vybrala rodinu místo mě, ale k tomu i prachy. Musím vás však zklamat, tím její zrada ani zdaleka neskončila.

,,Můžete mi říct, co se tady děje?!" Zeptal jsem se nasraně. Překvapilo mě, když do místnosti přišli další dvě osoby. Příchod jedné z nich mě doopravdy překvapil. Poctila nás totiž svou přítomností Ashley spolu s Perrym. Když spatřila mě a Ninu, tak se zamračila.

,,Co tu děláte?" Zabručel otec.

,,Poslal jsi mi zprávu, že mě chceš vidět, tak jsem tady." Odpověděla mu Ashley s vráskou uprostřed čela.

,,Mě jsi poslal tu samou zprávu." Odůvodnil svůj příchod Perry.

,,A já tu jsem, protože jsem myslel, že jsi vyhrožoval Nině."

,,Ve skutečnosti jsem vám ty zprávy rozeslala já a popravdě to já vyhrožovala tvému otci." Odpověděla Nina a já se na ni nechápavě podíval. Odpovědi se mi však dostalo vcelku brzy. Do místnosti vpadli muži se zbraněmi a  mířili s nimi na nás. 

,,CIA! Lehněte si na zem." Zařvalo jedno z těch hovad.

,,Co můj otec?" Zeptala se Nina.

,,Je mimo hru." Odpověděl jí jeden z těch kreténů a ona jen přikývla a zamířila pryč...

***

,,Půjdeš si sednout na pěknou řadu let, pokud teda nedostaneš doživotí." Řekl ten fízl a já se pouze ušklíbl. Nemohli mě vyděsit, vždycky si najdeme cestu ven.

,,Možná si myslíš, že se z toho nějak dostaneš, ale jsi na omylu, tentokrát lítáš ve velkých sračkách..." Jen jsem se ironicky zasmál.

,,Jediná tvá šance se z toho dostat jsme my, stačí jen, když začneš dělat pro nás."

,,Naser si!" Vykřikl jsem.

,,Myslím, že změníš názor." Hodil přede mě složku a odešel. Nevěděl jsem, co v ní mohlo být, ale rozhodně mě to zajímalo....

***

Tak tady máte další flashback. Kdo nenávidí Ninu? :D 

Takže jak jste pochopili, tak na obrázku je Warenova snoubenka...

 Další kapitola bude ve středu.

XOXO Scarlet

Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat