Waren
Nasraně jsem sledoval její dveře. Vztekle jsem se otočil a práskl těmi svými.
,,Kurva!" Zanadával jsem, přísahám, že mě takhle nikdy nikdo nevytočil.
,,Co to bylo?" Zeptala se Kim.
,,To byla prosím má sousedka."
,,Huf. Ta je ale..."
,,Protivná, náladová, mrcha s velkým M, kazimrdka?" Odmlčel jsem se, protože Kim byla až neobvykle potichu. Zvedl jsem hlavu, abych si ji mohl prohlédnout. Dívala se na mě a vypadalo to, že za chvíli omdlí z nedostatku kyslíku, protože potlačovala jeden z těch svých záchvatů smíchu.
,,Warene Jenkinsi, tobě se ta...ehm kazimrdka líbí," už to nevydržela a v záchvatu smíchu vyprskla tu nejabsurdnější větu, jakou jsem kdy slyšel.
,,Nechápu o čem to mluvíš?"
,,Přede mnou nic neutajíš..."
,,Když myslíš?" Dál jsem se o tom bavit nechtěl. Přiblížil jsem se k ní a chytil ji okolo pasu a společně s ní spadl na postel. Začal jsem ji líbat na krk.
,,Nemysli si, že takhle odvedeš téma jinam, kromě toho víš co ti řekla."
,,Myslíš, že se bojím toho, že na mě přijde s pálkou?" Nadzvedl jsem obočí a dál ji zasypával polibky.
,,Ne. Myslím, že by se ti ta představa dokonce i líbila, ale já ji hodlám brát vážně a rozhodně nechci být její oběť. Vypadala dost nebezpečně," ach ta moje sladká Kim. Věděl jsem, že ve skutečnosti si Prdelku nechce jen znepřátelit. Kim je tak ohleduplná a milá, prostě přesný můj opak, doopravdy nechápu, že se zrovna my dva kamarádíme už od devítky.
,,Ok, co tedy navrhuješ?"
,,Myslím, že by sis s ní měl promluvit a o můj bože rozhodně bys ji měl co nejdřív dostat do postele, protože jen při myšlence na ni ti tvrdne," začínal jsem se mračit a do toho se dusit smíchy. Byla tak roztomilá, když se červenala. Kdo by tomu byl řek, že tu schopnost ne ztratila ani po těch rocích se mnou.
,,Myslel jsem spíš, co teď budeme dělat, když máme utrum," předstíraně jsem popotáhl, což v Kim vyvolalo jeden z těch jejích úsměvů.
,,Navrhla bych film, ale je pozdě a já ráno vstávám poměrně brzy, takže si budeme povídat, stejně mě těmi svými příhodami brzy uspíš..." Měla pravdu. Ať jsem jí vyprávěl o čemkoli, vždycky ji můj hlas uspal. Rád jsem se na ni díval, když spí. Ne proto, že bych byl do ní zamilovaný, ne to vůbec s Kim jsme měli obyčejný kamarádský vztah s výhodami, ale pro to, že spala tak klidně. V okruhu ve kterém jsem se pohyboval jsem se s nikým takovým ne potkal. Sám jsem spal s jedním okem otevřeným. Upřímně? Kim nebyla ani zdaleka jediná má milenka, ale byla jediná ke které jsem se vracel a se kterou jsem byl z jiného důvodu, než kvůli sexu. Kromě toho to je jediná dívka, se kterou jsem kdy chodil. Chtěli jsme vyzkoušet, jestli spolu můžeme mít i jiný vztah než jsme doposud měli, ale jak se ukázalo tak ne.
Řekněme, že Kim nebyla můj typ. I když byla vtipná a milá, tak byla jistým způsobem stydlivá, nebyla nečekaná a navíc nebyla ani trochu nepředvídatelná, což bylo v sexu výhodou, ale v normálním životě mě to nudilo. Ne že by mi přišla nudná, ne to vůbec ne s Kim jsme měli pořád o čem diskutovat, jen nebyla přesně taková přítelkyně, jakou bych chtěl a potřeboval. Vlastně to vypadá, že to nebyla žádná žena, protože já jsem osobně takovou zatím nepoznal a nemám to ani v plánu. S nikým jsem (kromě teda Kim) nikdy nechodil a myslím, že to tak i dlouho ještě zůstane...
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...