9) Je to jen zástěrka

486 12 0
                                    

Laura

Byla jsem tak nasraná! Věděla jsem, že to řekl jen pro to aby mě nasral! Nebo snad ne? Co když to myslel vážně. Jsem pro takového děvkaře jako je Waren nezajímavá? Nepřitahuji ho?

  ,,Prosím tě, jako by tě už neviděly stovky chlapů, kromě toho, tak úžasná zas nejsi o tom jsem se včera přesvědčil."  

Kurva! Co se to se mnou děje, co je mi po tom jestli ho přitahuji nebo ne! Je to idiot! Zasraný lovec, tak proč mě to vůbec zajímá. Copak já můžu za to, že měl už tuny žen. Navíc už v minulosti jsem se přesvědčila, že nemá vkus, tak proč mě to trápí? Ne netrápí jen jsem vykolejená z toho, že mě včera.... Ne! Nemysli na to.

Zaslechla jsem už asi páté spláchnutí za sebou. Sakra! Na jednu stranu jsem byla ráda za tak tenké stěny, protože jsem tak mohla oslavovat mou malou pomstu, ale to bylo jen ze začátku. Když jsem ten zvuk splachování záchodu slyšela už po....Ani nevím po kolikátý, tak už jsem prosila aby byl konec. Když si totiž uvědomím proč...

Omg. Abych vám to objasnila, tak ten koláč, který jsem dala Warenovi, nebyl zrovna pro pochutnání. Řekněme, že jsem do těsta přimíchala projímadlo. Původně měl být pro největšího kreténa na světě, který se opovážil vejít do kavárny ve které pracuji. Zasraný idiot Luis (vzpomínáte na 5. kapitolu?). No každopádně jsem Luisovi chtěla dát koláč na uvítanou, což jsem taky udělala, taky jsem však dala kousek Warenovi. No co? Přece bych to nebyla já, kdybych nevyužila příležitosti. Navíc teď si to zasloužil dvojnásob. Ležím na gauči s kocovinou, kterou jsem neměla už roky.  Nemůžu spát a ze zvuku televize mi třeští hlava. V práci jsem se musela omluvit, což není zrovna nejlepší, protože bych neměla chybět...no nikdy. Ty prachy potřebuji, jenže kdybych tam přišla v tomhle stavu, tak by mě na 100% vyhodili. 

Vypadá to, že dnes se do práce nechystá ani Waren. Tiše jsem se zasmála až mi z toho hlavou prošla ostrá bolest. Kurva! Musím se alespoň trochu vyspat. 

***


Waren

Musím uznat, že ten Lauřin nasraný pohled stál za to. Připravoval jsem se na nejhorší, bylo mi jasné, že to nenechá jen tak. Zatím jsem to však nemusel řešit, nejméně den se bude léčit z kocoviny. Já si zatím můžu vychutnat jablečný koláč, který mi ne moc ochotně dala. Měl jsem v úmyslu  tohle malé vítězství oslavit. Navíc jsem se nemohl dočkat, až jí řeknu, jak báječný upekla koláč. Těším se na její pohled až jí to řeknu. Určitě bude rudá vzteky.

Zakousl jsem se s chutí do koláče a spolkl sousto. Nato se mi tvář zkřivila do znechucené grimasy. Fuj! Co tam dala, zdá se mi to nebo jsem nic hnusnějšího nikdy neměl. To by se nepovedlo ani mě. (promiňte, vážně netuším jak chutná projímadlo, takže jestli je třeba bez chuti...)

Najednou jsem uslyšel  vyzvánění mého mobilu. Koláč jsem vyhodil do koše. No moc už ho nezbývalo, ale už jsem nehodlal strčit ten humus do úst. Zvedl jsem hovor. Volal mi Logan. Byl jsem si téměř 100% jistý, že jde o Lauru a informace, které o ní zjistil.

,,Logane?"

,,Zjistil jsem něco o té Lauře," bingo!

,,A?"

,,No... Vážně jsem nečekal, že zjistím něco takového. Ta Laura je dcera  Ramona Pridea."

,,Co?" Zeptal jsem se překvapeně.

,,Jo, taky mě to překvapilo. Jmenuje se Allison Pride. Je jí 22 let a od 18 žije v New Yorku. Má sestru Chloe té je 13 a bratra Luise ten je stejně starý jako ona, jsou dvojčata. Máma je alkoholička, jinak o žádných živých příbuzných nevím." 

,,Víš co to znamená?" Promluvil jsem zmateně.

,,Že máme páku proti jejímu otci?" Zeptal se až příliš nadšeně Logan. Ano to byla pravda. Co jiného jste ode mě čekali. Jsem mafián a mim úkolem je dobře nakládat s informacemi. Otec se zblázní až to zjistí. Jak je možné, že jsme 4 roky netušili, že Allison Pride je v New Yorku a ještě k tomu pro nás pracuje. Rean musel něco zanedbat a to pro něj není zrovna nejlepší.

,,Díky Logan, řeknu to otci hned jak ho uvidím. Tentokrát toho hajzla Ramona dostaneme. To se vsaď," řekl jsem a zavěsil. Chtěl jsem se obléct a jít do práce, al

***

Laura

Konečně mi už bylo lépe. Měla jsem v plánu jít alespoň do Liveru (klub ve kterém pracuje jako Shine), protože jsem prostě potřebovala prachy. Vzala jsem si kabát z věšáku, protože byl konec března,takže byla stále zima, obzvlášť v noci. Chtěla jsem vyjít na chodbu, když mě něčí dlaň zatlačila zpět do bytu. Nebyl to nikdo jiný než Waren. Zavřel za námi dveře a nasraně mě pozoroval. Každému okamžitě dojde proč.

,,Co to kurva děláš?"

,,Projímadlo. Vážně?" Zařval nasraně až jsem se lekla. Asi jsem to trochu přehnala. Ne! Sakra! Žádné výčitky. Zasloužil si to.

,,Potřebuješ něco?" Zeptala jsem se klidným hlasem a začala si prohlížet černé nehty. Zničeho nic mi stiskl zápěstí svou dlaní, Snažila jsem se mu vykroutit, bylo to však marné. Přimáčkl mě na zeď a uvěznil svýma rukama.

,,Varuji tě, jestli uděláš ještě jednou něco takového, tak tě zabiji," šeptl mi těsně u ucha. Asi na mě bylo trochu poznat, že jsem rozklepaná. Snažila jsem se však působit sebejistě.

,,Snažíš se mě vyděsit?" Zasyčela jsem na něj a snažila se dostat z jeho přítomnosti. Přísahám, že jsem se doopravdy snažila, on byl však odhodlaný mě jen tak nepustit.

,,To si piš," odpověděl na mou otázku, která měla být spíše sarkastickou poznámkou.

,,Mě strach nenaženeš!" Vykřikla jsem odhodlaně. Přiložil mi jen lehce rty na krk a v tu ránu jsem dostala husí kůži.

,,Myslím, že se mi to povedlo," šeptl mi u ucha a natočil mi hlavu tak, aby mi za něj mohl v tisknout polibek. Zalapala jsem po dechu a po celém těle cítila elektrické výboje. 

,,A ne jen to. Už se ani nebráníš, myslím, že by ti ani nevadilo, kdybych tě tu teď ohnul," v tu chvíli jsem se probrala ze svého transu. Odstrčila ho a šla od něj co nejdál.

,,Naser si!" Řekla jsem a zamířila ven z bytu. Waren mě následoval s křivým úsměvem na tváři. Zavřela jsem a zamkla za sebou dveře. Ucítila jsem dlaň na svém pozadí. Prudce jsem se otočila, potlačila chuť mu jednu vlepit a v rychlosti zmizela od něj co nejdál.

,,Uvidíme se v Liveru," uslyšela jsem ho říct, když jsem sebíhala schody. Srab! Srab! Jsi srab! Měla jsi mu jednu vlepit.

*** 

Tak dneska jsem se rozhodla napsat další kapitolu. Uvidím jakou budu mít náladu. Třeba se tu objeví ještě jedna. Upozorňuji, že se blížíme k velkým zvratům. :D

XOXO Scar

Na obrázku Waren.

Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat