Waren
Po Shineině vystoupení jsem odtamtud zmizeli. Vzal jsem ji do jednoho z barů, kde to trochu přehnala s pitím. Jen sotva se držela na nohou, takže jsem ji musel přidržovat, aby neupadla. Kde jsme byli zrovna teď? Možná vás to překvapí, ale byli jsme v parku. Naštěstí ze mě většina alkoholu rychle vyprchala. Oproti Shine jsem téměř nic neměl. Asi jsem ji neměl nechat toho vypít tolik, protože kde teď jsme? Ona sedí na houpačce a je jí blbě a co dělám já? Stojím a hlídám aby z ní nespadla, což se jednou už stalo, naštěstí jsem ji před tvrdým dopadem chytil.
,,Je mi zle," řekla zničeho nic Shine...
,,Ještě aby ne, víš kolik jsi toho vlastně vypila?" Už otevírala pusu, že něco řekne, ale místo toho se předklonila a vyzvracela se.
,,Takhle blbě mi už nebylo od střední," na tváři jsem cítil úsměv. Kdyby jí nebylo tak špatně, tak bych asi využil toho že je opilá. Hlavně mě neodsuzujte jsem přeci jen chlap.
,,Tak pojď vezmeme tě domů," nato jsem ji vzal za paži a tu si del okolo ramen, chtěl jsem se rozejít, nohy ji však už dávno neudrželi, takže jsem ji vzal pod koleny a nesel ji v náručí. Taxík už tam stál a tak jsem ji nacpal do auta a sám si sedl vedle ní. Po čtvrt hodině auto zastavilo a já se ani neobtěžoval Shine budit, prostě jsem ji vzal do náručí a odnesl ji k sobě do bytu, kde jsem ji položil na postel. Od chvíle co jsem ji posadil v taxíku spala. Povzdechl jsem si a hlavou mi problesklo, že jsem nějak změkl, přece jen co mi je po ní, mohl jsem ji tam klidně nechat. Nikdo by mi to nevyčítal. Ona by si jen řekla, že jsem idiot. Každopádně na tom už nezáleželo...
Zul jsem ji boty na podpatku a začal jí rozepínat zip od šatů, který měla na boku. Stáhl jsem je z ní a na ,,chvíli" jsem se zrakem zastavil na jejím těle. Při tom pohledu jsem se musel usmívat jako nějaký kokot.
Na boku měla tetování. Stálo tam: ,,Vždy je někdo pro koho stojí za to žít,
život je až příliš krátký, tak žij dneškem
a žij naplno".
Přejel jsem přes její tetování prsty. Tak už dost očumování jejího dokonalého těla. Vzal jsem ze skříně své staré tričko a přetáhl ho Shine přes hlavu. Potom jsem ji trochu nadzvedl a rozepnul jí podprsenku. Ochablé ruce jsem jí prostrčil rukávy a poté je přikryl. Asi si říkáte, že jsem něco vynechal. Třeba tu část, kdy jsem si prohlídnul její prsa. To jsem však skutečně neudělal, nemyslete si, že jsem divný, tak to není, jen jsem rozhodnutý, že si to nechám až na chvíli, kdy bude při vědomí, to by jinak nebyla žádná legrace. Nemusí však vědět, že jsem se nepodíval, upřímně? Těšil jsem se na její reakci.
Vlezl jsem si do sprchy a nechal na sebe dopadat kapičky vody, která mě bičovala do zad. Miloval jsem ten pocit, kdy mi vařící voda stékala po zádech. Zabalil jsem se do ručníku a vrátil se do pokoje, kde klidně oddechovala Shine. Oblékl jsem si trenky a lehl si na druhou stranu postele. Nejsem přeci magor, abych spal na gauči, když mám v posteli dost místa pro dva a navíc v ní leží polonahá holka.
Hned jak mi hlava dopadla na polštář, tak jsem usnul, což se mi moc často nestávalo a už vůbec ne, když v ní se mnou někdo byl...
***
Laura
Probudila jsem se kvůli slunečním paprskům, které mi svítily přes žaluzie přímo do ksichtu. Protřela jsem si oči. Unaveně ze sebe shodila peřinu a postavila se. Zastudila mě chodidla na studené podlaze. Počkat cože? Já mám přeci v pokoji koberec. Zadívala jsem se na své nohy a zjistila, že nestojím na žádném koberci, nýbrž na studené dlažbě. Druhá věc, která mě překvapila byla ta, že jsem měla na sobě jen kalhotky a mužské tričko, které mi končilo těsně pod zadkem. Přeběhla jsem k oknu, abych zjistila, jestli se nacházím, alespoň na místě, které znám. Zaskočil mě téměř identický výhled, který mám ze své ložnice.
Kurva! Kurva! Ječela jsem ve své mysli. Byla jsem v jeho pokoji. Byla jsem ve Warenově pokoji, spala v jeho posteli, v jeho tričku a neměla ani podprsenku. Zdá se mi to? Prosím ať se mi to jen zdá. Zavřela jsem oči a štípla se do paže, když jsem je však otevřela, tak jsem pořád byla ve Warenově pokoji.
Rozhlédla jsem se po místnosti a posbírala své věci, které jsem na sebe v rychlosti naházela. Chtěla jsem jen v tichosti zmizet a předstírat, že se to nestalo, to by to však nesměl zkazit Waren.
,,Konečně si se probrala, už jsem se o tebe začínal bát, přeci jen jsi toho vypila hodně..."
,,Ty..totiž...my," nemohla jsem se vymáčknout a jak jsem si všiml, tak on se tím dobře bavil.
,,Ano?" Dobře věděl, co chci vědět, chtěl mě však dál týrat.
,,Došlo včera mezi námi k...k něčemu?" Zeptala jsem se nervózně a v duchu překřížila prsty na rukou.
,,Myslíš jestli jsem se s tebou vyspal?"
,,A vyspal?" Nějakou dobu byl zticha.
,,Ne. K ničemu nedošlo," hned jak to dořekl jsem si oddechla. už jsem chtěla odejít když...
,,Počkat, jak jsem se dostala do toho trička?" Nadzvedla jsem obočí a překřížila ruce na hrudi.
,,Asi kouzlem..." Protočil oči a ušklíbl se. ,,Převlékl jsem tě."
,,Cože!" Vyjekla jsem.
,,Prosím tě, jako by tě už neviděly stovky chlapů, kromě toho, tak úžasná zas nejsi o tom jsem se včera přesvědčil," řekl a já otevřela pusu dokořán, tak tohle se mi ještě nestalo. Tohle mi ještě žádný chlap neřekl. Nasraně jsem bez jediného slova odešla z pokoje. Ten čůrák! Tohle si někdo odskáče! A tím myslím on! Zatracený lovec já ho asi zabiju!
***
Tak doufám, že se vám nová kapitola líbila...
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...