O pět let později...
Allison
Seděla jsem v obrovské místnosti, která spíš připomínala snad nějakou třídu než místnost ve firmě, kde se pořádala různá shromáždění pro zaměstnance a majitele. Působilo to na mě depresivně vzhledem k tomu, že to ještě není rok, co jsem dodělala vysokou. Až moc mi to všechno připomínalo třídu ve škole, kde jsme probírali učivo.
Náš šéf Thomas Brite svolal tohle shromáždění se všemi zaměstnanci, aby nám oznámil nějaké novinky. Pro mě to až tak moc velké novinky však nebyli, jelikož jsem už nějakou dobu byla šéfova pravá ruka, takže mi vše řekl předem. Teda alespoň to nejpodstatnější.
Zkrátka, byl spolumajitel téhle firmy a měl na ni třetinový podíl. Jeho společník musel na nějakou dobu odjet z města, ale nyní se mohl vrátit a převzít za firmu plnou odpovědnost. Prý chtěl vyplatit Thomasovi jeho podíl a svému synovi přenechat vedení firmy.
Bylo mi celkem jedno, kdo byl mým šéfem. Thomas byl fajn. Choval se ke mně mile a uctivě, ne jak k nějaké sekretářce. Věděl totiž že tuhle práci dělám ráda a že se na mě může kdykoliv spolehnout. Prohlížela jsem si tabulky v excelu, když mi najednou vyskočila přes celou obrazovku zpráva. Bylo to divný, hodně divný. Přečetla jsem si ji a podle jejích pokynů se otočila dozadu. Otevřela jsem pusu do O, protože úplně vzadu seděl Logan zamával mi a já se raději otočila dopředu a nakrčila čelo. Bože to si ze mě dělá prdel. Zakroutila jsem nevěřícně hlavou a dál se věnovala tabulkám. Naštěstí mi už nic nenapsal, takže jsem se jim mohla plně věnovat.
Do místnosti vešel Thomas po boku s... No to snad ne. Proč já. Téhle rodině se snažím vyhýbat obloukem (když teda nepočítám Ashley) už několik let a teď v jednom dnu potkám Logana a jeho strýce a zároveň otce Warena - Bena. Překvapilo mě to natolik, že jsem přestala na moment vše vnímat a zůstala na staršího muže v elegantním obleku zírat.
,,Allison?" Řekl Thomas, asi na mě už nějakou dobu mluvil a já ho nevnímala. Naznačil mi ať jdu k nim a já ho poslechla a vstala ze svého místa. Dosoukala jsem se tam k nim trochu klopýtavým krokem.
,,Bene, tohle je moje pravá ruka a teď vaše - Alice /čtěte: Alis/. Alice tohle je tvůj nový šéf Bernard Foster."
,,Prosím pro vás Ben." Řekl Warenův otec a stiskl mi pevně ruku. ,,Thomas mi říkal jak skvělou odvádíte práci, takže doufám že vás nepřechválil a já se budu těšit z naší spolupráce." Řekl a já pochopila, co tím chtěl říct. Znal mou minulost moc dobře a předpokládal o mě to nejhorší - že jsem se k téhle práci dostala přes postel. Já mu však dokážu jak moc se mýlí. Možná jsem kdysi byla Shine, ale ta už je dávno pryč. Nejsem ani Laura, která dělala jednu chybu za druhou a nechala si vzít svou nejlepší kamarádku. Dokonce nejsem ani Allison, která se zamilovala do Warena a tím o vše přišla, nejsem ta dívka, která dělá jednu chybu za druhou. Jsem Alice. Sekretářka Thomase a nyní pana Bernarda. Budu ho respektovat a to i za těch okolností, že se na mě bude dívat s povytaženým obočím. Přežila si Warena, teď už zvládneš všechno.
Vrátila jsem se na místo a poslouchala pracovní plán svého nového šéfa. Bože pomoz mi tohle přežít.
***
Seděla jsem v kavárně s Ashley a bavila se s ní o jejím a bratrovu příjezdu do města. Překvapilo mě, že po třech letech manželství s mým bratrem není otrávená. Spíš naopak. Vypadá to, že ho miluje ještě víc než předtím...
Nechápala jsem, proč tak strašně chtěli bydlet v Texasu. Jasně jsem jim řekla, že s mafií už nechci mít nic společného a pochybovala jsem, že můj bratr z Podsvětí odešel a tuto kapitolu uzavřel. Navíc jsem si myslela, že Ashley New York zbožňuje a nebude ho snad nikdy chtít opustit.
,,Proč jste se přestěhovali sem." Řekla jsem vyčítavěji, než jsem měla původně v plánu.
,,Teda... To nebylo zrovna dvakrát moc milý..."
,,Promiň, ale musíš mě pochopit. Snažím se začít od znova a fakt, že se přitáhnete mafii mi v tom zrovna nepomáhá."
,,Allison, jsi součástí téhle rodiny. Měla bys být tam, kde jsme mi a nemůžeš se nám vyhýbat. Jak dlouho jsme se neviděli? Rok a půl? Pokaždé když tě pozveme k nám, tak se vymluvíš, že nemůžeš. Takhle to přece nejde. Schválně se nám vyhýbáš. Odmítla jsi i pozvánku na vánoční večírek." Řekla tak tiše, abych to slyšela jen já.
,,Ano, snažím se vám vyhýbat obloukem. Mám sedmnáctiletou sestru o kterou se musím postarat a nemůžu ji zatáhnout do mafie. Navíc na žádnou z vašich oslav, nebo večírků nikdy nedorazím hlavně kvůli Warenovi."
,,Chloe do toho nepleť, za několik měsíců jí bude osmnáct a ona se o sebe umí dobře postarat. Možná líp než ty o sebe. A tím, že se nám budeš stranit se mafie nezbavíš. Navíc poslední dobou přemýšlím, jestli jsem neudělala chybu, když jsem tě s Warenem rozhádala. Nemůžeš se mu vyhýbat věčně."
,,Mafie jsem se zbavila už pře dvěma roky, kdy jsem splatila veškeré dluhy a to s Warenem? Nedělej si starosti, je to tak určitě lepší. Navíc možná se mu nemohu vyhýbat věčně, ale pár let ještě můžu." Ashley nade mnou jen zakroutila hlavou a raději se k tomuhle tématu už nevyjadřovala.
,,Co se týká mafie, tak jsme s tím s Luisem sekli."
,,Cože?" Zeptala jsem se zaraženě.
,,Jo." Potvrdila mi a já tomu nemohla uvěřit. Myslela jsem si, že se tohle nikdy nestane.
,,Co tak najednou?"
,,No víš...Zkrátka...Bude z tebe teta." Oněměle jsem na ni zůstala koukat. Čekala jsem cokoliv, ale tohle rozhodně ne. Ashley je těhotná.
,,Jak dlouho o tom víš?"
,,Jsem ve třetím měsíci." Odpověděla mi a já se zadívala dolů na její břicho. Měla trochy vypouklé břicho, ale na první pohled by mě napadlo jen že trochu přibrala.
,,Bože. Bude z tebe máma... A z Luise táta." Řekla jsem ohromeně.
,,Jo."
Ještě nějakou dobu jsme si povídali a potom jsem už musela vyrazit domů za Chloe. Ne že by to beze mě nezvládla, vždyť jí bylo sedmnáct, ale poslední dobou jsem byla trochu paranoidní a měla pocit, že mě někdo sleduje.
Vyšla jsem ze dveří kavárny a zarazila se v pohledu, jakmile jsem ho spatřila. Můj plán na vyhýbání se Warenovi zrovna ztroskotal...
***
Tak a máme tu další kapitolu.
Snad se vám líbila.
Mimochodem se to odehrává o pět let později od té doby, kdy ho Allison opustila...
XOXO S.B.
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...