21)Párty (flashback)

300 8 0
                                    

Allison

Bože to mi ještě scházelo. Víte co je horší než párty na které se nehorázně nudíte? Když přijde na ni váš nejlepší kamarád, se kterým se teď  poslední dobou jen hádáte a vy se mu snažíte vyhnout, ale nepodaří se vám to...

,,Dám si pivo," řeknu jednomu šprtovi za barem, který sem byl stejně pozván jen pro to, aby ostatní obsluhoval. Jediný důvod, proč jsem sem šla byl ten, že jsem už nemohla snést pohled na svou matku, která se ničí kvůli našemu otci. Počkat vlastně on to není můj otec vždyť ho máma podváděla...

Ve chvíli, kdy jsem si vzala do ruky láhev piva se přede mnou objevil Logan. Pokud vám to ještě nedošlo, tak on je ten již zmiňovaný otravný kámoš...

,,Ale ne..." Zaskuhrám, když uvidím jeho tvář s nadzvednutým obočím. 

,,Taky tě rád vidím. Můžeš mi říct, proč se mi vyhýbáš?"

,,Dobře víš proč." Protočím oči a pokusím se odtamtud zmizet, on mě však chytne za loket.

,,Allison, nechovej se jako malá."

,,Já že se chovám jako malá?" Chci pokračovat v téhle hádce. Nepřipadám si vůbec trapně, že jsem hnusná na jediného člověka, který se mi snaží pomoct a to mě trápí. Měla bych mu být vděčná, ale místo toho ho odháním. Na svou obranu však musím říct, že za to tak úplně nemůžu já, ale spíš ty hormony.

,,Ano ty. Bože víš v jakém jsi stavu a i přesto tě vidím s flaškou piva."

,,Jen to řekni. Řekni to slovo, jsem těhotná. Čekám dítě tvého bratra." Zasyčím na něj tak potichu, aby to mohl slyšet jen on. Je to ode mě nespravedlivý. Místo abych to začala řešit, tak kdekoho obviňuji. Sakra tohle je pro mě něco nového. Jsem si dost jistá, že kdyby u mě Logan nenašel těhotenský test, tak by o tom nikdo kromě mě nevěděl. Já vím je to trapný. Bože zrovna jsme spolu s Teressou a Loganem měli u nás doma mít filmový večer. Teressa však onemocněla a já to nechtěla s Loganem zrušit. Byla to ani ne hodina před tím než přišel, kdy jsem se dozvěděla, že jsem v tom. Já blbá jsem schovala ten test do šuplíku v koupelně a Logan ho tam objevil. Kdo to však měl tušit... 

Není to tak, že bych byla úplně blbá  a  schovávala těhotenské testy do šuplíku v koupelně, aby je tam našla máma, nebo hůř jakýkoli cizí člověk. Logan však přišel dřív a tak mě nenapadlo nic lepšího než schovat, test do šuplíku.

,,Řekl jsem mu to."

,,Cože jsi udělal?!"

,,Musel jsem, ty by jsi to nikdy neudělala. Vždyť to skrýváš i před Teressou a s tou se znáte už od narození. Měl by to vědět. Měli by jste to spolu nějak vyřešit."

,,Já...Tě...Zabiju..." Procedila jsem skrz zuby. A najednou jsem ho zahlédla. Kurva! Byl nasraný což mě nejdříve udivilo a poté naštvalo. Už je to měsíc, co jsem se s ním rozešla a tři týdny od té doby co jsem zjistila, že jsem v tom. Neměl právo být na mě naštvaný, to on si nedal pozor. 

Neměla jsem v plánu mu o tom říkat, ne v blízký době. Možná až do chvíle než to na mě bude vidět. Phil mě vzal za paži a táhl mě ven, kde jsem se mu vykroutila.

,,Co to děláš? Zbláznil jsi se?"

,,Jak dlouho o tom víš!" Bože byl nalitý, to nebylo dobrý.

,,Tři týdny." Odpověděla jsem klidně abych ho ještě víc nenasrala.

,,Zbavíš se toho."

,,Co?!"

,,Slyšela jsi." Zíral mi vztekle do očí a mě polila vlna strachu. Takhle to být nemělo.

,,To nemůžu." Není to tak, že bych si chtěla dítě nechat. Jenže by to bylo proti zásadám mé rodiny. Nesnesli by to. Dost jsem o tom přemýšlela (kdo by taky ne) a došla jsem zkrátka k závěru, že to dítě dám hned jak se narodí k adopci. Na potrat jsem jít nemohla, to by mě matka rovnou vydědila a nechat jsem si ho taky nemohla. Bylo mi sedmnáct, to prostě nešlo. 

,,Ale ano můžeš!!!" Zařval na mě tak hlasitě, že se na nás začali všichni kolem jdoucí otáčet.

,,Ale neudělám to." Najednou jsem ucítila ostrou štiplavou bolest na tváři od toho jak mě uhodil. Zamotala se mi hlava a já upadla na zem. Bylo mi to tak povědomý a to mě děsilo. Připomnělo mi to vzpomínku jak mě uhodil můj otec....

Phil mi sevřel paži do bolestného stisku a já se mu snažila vykroutit. 

,,Phile pusť ji." Uslyšela jsem dívčí hlas. Oba jsme se tím směrem podívali. Stála tam blonďatá dívka se založenýma rukama na hrudi a vedle ní stál Logan. Přísahám, že jsem ho nikdy neviděla radši

,,Ty se do toho nepleť!"

,,Budu, jestli ji hned nepustíš!" Zařvala na něj.

,,Fajn! My se ještě uvidíme." Řekl směrem ke mně a odkráčel pryč.

,,Díky." Řekla jsem dívce....

***

Tak asi vám došlo, že zatím nehodlám prozrazovat o koho se jedná, můžete jen hádat...:D

Na obrázku Logan a Allison.

XOXO Scarlet




Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat