Allison
,,Proč jsi mi pomohla?" Zeptala jsem se dívky, která mi pomohla před tím než mě Phil zmlátil? Byl by toho schopný? Udělal by to i když věděl, že jsem těhotná? Že čekám jeho dítě? Nebo by to udělal abych třeba potratila?
Zadívala jsem se na dívku stojící přede mnou. Nemohla být starší než jsem byla já. Zajímalo by mě jestli s ním měla třeba taky nějaký vztah. Možná ano. Jen se z něj dostala bez dítěte...
Vzala mě k sobě do bytu, prý že v takovém stavu domů nemůžu. Popravdě jsem měla jen díry na kolenou od toho jak jsem spadla a sedřenou kůži na kolenou. Nic víc. Byla na mě milá, což mě udivovalo. Vůbec mě neznala. Nejspíš to dělala kvůli Loganovi. Určitě ji přemluvil, aby se o mě postarala, protože věděl, že bych s ním nikam nešla, protože jsem na něj byla naštvaná a to hodně.
,,My holky bychom měly držet při sobě zvlášť když jde o mafii..." Odpověděla na mou předešlou otázku.
,,Odkud znáš Phila?" Zeptala jsem se podezřívavě.
,,No víš...Po spojení s ním moc netoužím, ale člověk si příbuzný nevybere."
,,Vy jste spolu nechodili?" Zeptala jsem se překvapeně. Asi jsem dělala ukvapený závěry. To že spal s hodně holkami ještě neznamenalo, že s každou ve svém životě.
,,Fuj! Ne! Phil a Logan jsou mí bratranci. Jak ty ses vůbec dostala do těchto potíží?" Zeptala se zvědavě.
,,Nic zvláštního. Logana jsem poznala ve škole a stali jsme se dobrými přáteli. Jednou mě pozval k sobě domů a tam jsem Phila potkala. S Philem jsem několik měsíců chodila, ale pak jsem zjistila, že mě podvádí a ukončila to. Později jsem zjistila, že mě zbouchl. Konec příběhu."
,,Jo Logan se zmínil o tvém...stavu."
,,Jo, vždycky řeší věci do kterých mu nic není." Protočila jsem oči a založila si ruce na hrudi. Zavládlo mezi námi trapné ticho a zírali jsme si do očí. Po chvíli jsem to už nevydržela a posadila se na židli a složila hlavu do dlaní.
,,Jsi v poho?"
,,Jo. Jen zbouchnutá." Zasmála jsem se i když mi to nepřišlo ani v nejmenším vtipný. Sakra! Jak jsem se dostala do těchto sraček.
,,Já jsem Ashley." Řekla a natáhla ke mě ruku a já ji přijala a potřásla si s ní.
,,Allison." Odpověděla jsem a pokusila jsem se o úsměv, jsem si však jistá, že z toho vznikl spíš škleb.
,,Donesu lékárničku a podíváme se ti na ty kolena." Řekla a zmizela v koupelně. Povzdechla jsem si a přejela si rukou po tváři. Zvedla jsem se ze židle a přešla k oknu, ze kterého jsem se zadívala na lidi, kteří procházeli přes ulici. Ráda jsem pozorovala lidi. Myslím tím, že jsem je ráda pozorovala, jak prožívají veškeré emoce. Strach. Bolest. Nenávist. Tak často jsem tyto emoce vídala u nás doma. Zvlášť poslední dobou. Už jsou to tři měsíce co nás otec opustil a já za to byla svým způsobem vděčná. Mnoho věcí se tím usnadnilo. Už jsme s bratrem alespoň nemuseli vysvětlovat Chloe (její malá sestra) co se děje. Rvalo mě zevnitř, když jsem ji viděla kvůli rodičům plakat a schovávat si hlavu pod polštář aby je neslyšela...
Ani jsem si neuvědomila, že mi tečou slzy. To jsem zjistila až když se někdo dotkl mého ramena. Byla to Ashley. Jedna zbloudilá slza mi ukápla na ruku a já si v rychlosti otřela slzy z tváře.
Viděla jsem Ashlin obličej a na něm vrásku na čele, nějak mi však na té tváři něco nesedělo. Možná jsem byla jen frustrovaná z téhle situace a proto jsem si představovala něco, co neexistoval, přesto mi však vrtalo hlavou, že s touto holkou nebylo něco v pořádku. Na jejím obličeji nebyla jediná známka po emoci. Žádný strach jsem na její tváři neviděla, když se postavila Philovi. Prostě nic. Že by tohle dělala mafie s člověkem? Jestli ano, tak jsem toho nechtěla být součástí. Ne...Nikdy... Přesto mě však už nyní pojilo k mafii víc než jsem si chtěla připustit. Mimo jiné mě totiž k ní pojilo mé nenarozené dítě...
***
Tak tady máte krátký flashback. Já ví nic moc....
Na obrázku Ashley.
XOXO Scarlet
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...