Waren
,,Řř-říkám ti, že vě-většího idiota jsem nepotkala." Čím víc jsem se přibližoval k Allison a její skupince, tím líp jsem slyšel její opilý hlas, jak koktá nějaké nesmysly o tom jak jsem příšerný. Kdybych si neuvědomoval jaká je vážnost téhle situace, tak bych se asi začal smát.
,,Dámy." Řekl jsem nahlas a s povytaženým obočím pohlédl na Allison. Zamračila se tak, že se jí na tváři objevil ošklivý škleb. Při pohledu na ni jsem měl chuť se začít smát a popadat se za břicho, ale potlačil jsem tu nutkavou touhu a místo toho jsem ji chytil okolo pasu, jelikož mi bylo jasný, že v takovém stavu se už moc dlouho na nohou neudrží.
,,Doufám, že vám nevyprávěla jak moc jsem strašný. Víte ona prostě jen není zvyklá na profesionální jednání...Však víte. A teď když mě omluvíte bych rád Alici dostal domů a nejlépe do postele." Zadíval jsem se na Allison, jejíž obličej byl úplně bílý (a ne od toho, že by nebyla opálená) a téměř se neudržela na nohou, kdybych ji nepodpíral.
,,Teda pokud celou noc nestrávíme u záchodové mísy." Dodal jsem. Allison opile zaklonila hlavu a podívala se mi do očí. Sama ty své přimhouřila.
,,Jsi parchant."
,,Já vím." Odpověděl jsem, i když to nebyla otázka.
,,Asi omdlím..."
,,Cože? Teď?" Zeptal jsem se, ale odpovědi se mi nedostalo, protože přesně v tu chvíli omdlela. Přehodil jsem si její ruku okolo krku a vzal ji pod koleny do náručí. Tahle situace Vážně skvělý! K ní jsem ji vzít nemohl, protože jsem zaprvé nevěděl, kde bydlí a za druhé jsem v její kabelce nenašel klíče od bytu.
Posadil jsem ji na sedadlo spolujezdce a sám si sedl na místo řidiče a zamířil ke svému bytu....
***
Allison
Hlava mi třeštila tak jak už dlouho ne. Vlastně, naposledy jsem se tak cítila na maturiťáku. Zasténala jsem bolestí a položila si ruku na čelo. Ze včerejší noci si nepamatuji vůbec nic. Teda až na to, že jsem byla na tom blbém večírku. Celá místnost se mi točila a viděla jsem rozdvojeně.Konečně se mi podařilo trochu se probrat. Místnost ve které jsem se nacházela mi nebyla vůbec povědomá. Podívala jsem se z okna, ale stále jsem nemohla najít nic povědomého. Modlila jsem se jen aby to nebyl byt někoho, koho znám. K mé smůle však byl.
,,Šípková Růženka se probudila?" Uslyšela jsem Warenův hlas a dostala tak neuvěřitelnou chuť spáchat sebevraždu a nebo vraždu?
,,To se mi snad zdá." Řekla jsem podrážděným tónem.
,,Jsem vážně rád, že se ti o mě zdají sny. Ale asi tě zklamu, protože nezdá..." Rychle jsem se vyhrabala z peřin a vyskočila na nohy. To však byla chyba, protože se mi zatočila hlava a spadla do postele. Waren se tiše zasmál a podal mi sklenici s vodou a prášek.
,,Díky." Řekla jsem upřímně.
,,Je to jen prášek." Zasmál se, což mi způsobilo bolest v hrudi. Byla jsem radši, když na mě řval, protože to alespoň nevyvolávalo bolestné vzpomínky.
,,Děkuji ti za všechno." Jen souhlasně přikývl a mezi námi se rozhostilo trapné ticho.
,,Dlužil jsem ti to. Posledně jsem se choval jako idiot."
,,Jo. No. To je v pohodě." Ujistila jsem ho a zvedla se z postele a zamířila ke dveřím. Nehodlala jsem tu strávit už ani o sekundu déle.
,,Proč jsi mi neřekla o Chloe?" Zastavila jsem se uprostřed pohybu a ani se nepohnula. Sakra! Logane! Asi Waren nebude jediný koho dnes zabiju.
,,Jak o tom víš?" Zeptala jsem se, i když to byla zbytečná otázka. Bylo úplně jasné, kdo si ,,pouštěl hubu na špacír."
,,Logan se zmínil." Chápavě jsem přikývla a už nic neříkala. Přiblížil se zezadu ke mně a chytil mě za loket. Otočil mě čelem k sobě a sklonil se aby se mi mohl podívat do očí.
,,Jsi v pořádku?" Sakra! Nesmí být milí. Prostě nesmí! Nevěstí to nic dobrého.
,,Mě nikdo neznásilnil." Řekla jsem úsečně a doufala, že tak probudím k životu jeho protivné dobré staré já. On si toho však nevšímal.
,,Jak je na tom?"
,,Jak asi?!"
,,Jen se snažím pomoct." Zkrabatilo se mu obočí a díval se na mě s ustaraným výrazem.
,,Ale vůbec se ti to nedaří."
,,Hale je mi to líto. Jasný!" No konečně je zpátky starý Waren. Ještě trochu víc zaryju drápky a možná mě odtud sám vyhodí.
,,Přestaň na mě řvát!"
,,Nemůžeme si alespoň na chvíli v klidu promluvit?!"
,,Ne!" Ani náhodou jsem nyní nechtěla odstoupit od své hry.
,,Bože ty jsi tak..."
,,Tak co?"
,,Tohle nemá cenu!" Řekl a otočil se k odchodu. Vypadá to, že jsem docílila přesně toho, co jsem chtěla...
,,A kdo teď utíká! Co?!" Prudce se otočil a tvrdě mě políbil. Asi by jste čekali, že se od něj odtrhnu, ale to bych přece nebyla já.
Stála jsem tam zcela nehnutě a nechala se jím líbat. Mozek mi radil, ať ho odstrčím, ale já to i přes to neudělala. Moc dobře jsem věděla, že se řítím do propasti. Konečně jsem se pohnula a obmotala mu ruce okolo krku, abych si ho přitáhla blíž k sobě. Jeho polibek mě úplně pohltil, že jsem se jím málem nechala zcela unést. Naneštěstí však mám alespoň trochu rozumu a odtrhla jsem se od něj. Oba jsme na sebe nechápavě zírali a já se proklínala, že jsem to nechala dojít tak daleko. Už otevíral pusu, že něco řekne, když jsem mu skočila do řeči: ,,Tohle se už víckrát nestane." Přísahala jsem nejen jemu, ale i sobě.
***
Omlouvám se, že jsem tak dlouho nepřidala, ale nějak mi došli nápady...
XOXO Scarlet
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...